Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Teidän äideillä ei ole moraalia :D

E: mulla ei ole käytännön kokemusta, mutta käsittääkseni yleisimmin hautajaiset kustannetaan vainajan kuolinpesän varoista.

Äiti olis vaan iloinen, kun poika onnistuu kusettamaan valtiota. Ja tietenkin ostaisin siitä siirretystä 50 000 €:n pesämunasta ja veikkaustuloista äipälle etelänmatkan.

Mulla on muutamia kuitteja, jotka voin vähentää verotuksesta (työvaatteita). Täytyykö mun säilyttää noita kuitteja kunnes tulee veroilmoitus vai voinko nyt jo tehdä niille jotain tai lähettää ne jonnekin?

Toinen kysymys. Miten kauan autokoulun teoriakoe on voimassa, ts. minkä ajan päästä viimeistään pitää tehdä inssi?

Mulla on muutamia kuitteja, jotka voin vähentää verotuksesta (työvaatteita). Täytyykö mun säilyttää noita kuitteja kunnes tulee veroilmoitus vai voinko nyt jo tehdä niille jotain tai lähettää ne jonnekin?

Toinen kysymys. Miten kauan autokoulun teoriakoe on voimassa, ts. minkä ajan päästä viimeistään pitää tehdä inssi?
Ei tarvii kuitteja ollenkaan kun tekee vähennyksiä. Ohjeistus meni muistaakseni niin, että noita pitäis säilytellä jonkun vuoden jos jossain vaiheessa tehdäänkin tarkempaa selvitystä. Jos parit työvaatteet vähentelet niin tuskin ketään koskaan kiinnostaa nähdä noita kuitteja :)

Mikä vialla, kun Kingstonin 4GB sdhc muistikortti ei toimi Canon Ixus 50 kamerassa? Kortin kun laittaa sisään, niin tulee teksti "Toimintahäiriö, kortti lukittu". Kortin lukitus nappi ei oo pohjassa.

Mikä vialla, kun Kingstonin 4GB sdhc muistikortti ei toimi Canon Ixus 50 kamerassa? Kortin kun laittaa sisään, niin tulee teksti "Toimintahäiriö, kortti lukittu". Kortin lukitus nappi ei oo pohjassa.

Joo eipä siin muuta syytä taida olla, kuin se ettei kamera tuo tuota korttia.

Mistä pystyn katsomaan kohta alkavaa valioliigaa livenä ilmaiseksi?

EDIT: jokin hyväksi havaittu sivusto olisi aika hauska juttu!

Voi helvetin helvettil.. Paljon abortti maksaa alaikäiselle??

Luulisin että ilmainen? En ole ihan varma. Täysi-ikäiseltä se on about 150e. En tiedä onko tuossa mahdolliset kelan korvaukset tms. mukana, mutta tällaisen hinnan olen kuullut.

Tahtois korut korviin, tekevätkö nykyään lähes kaikki koruliikkeet lävistyksiä, vai pitääkö mennä erityisliikkeisiin?

Luulisin että ilmainen? En ole ihan varma. Täysi-ikäiseltä se on about 150e. En tiedä onko tuossa mahdolliset kelan korvaukset tms. mukana, mutta tällaisen hinnan olen kuullut.

Okei.. Mitä nyt lueskellut netistä niin tuskin se ilmainen on. Mutta toivottavasti Kela korvailee..

Tahtois korut korviin, tekevätkö nykyään lähes kaikki koruliikkeet lävistyksiä, vai pitääkö mennä erityisliikkeisiin?

Itse kävelin Virpin Kultaan, meni 5min ja reikä oli korvassa. Tästä on vajaa pari vuotta, eiköhän ne vieläkin sitä tee..

Back
Ylös Bottom