Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkä kokoinen sisäkumi menee intin pyörään?

Eli mitkä on ne "tarkat speksit"?

Jatketaan kysymyksiä..

Millä tuollaista jäähdytinnestettä voi laimentaa? :D

Eikai normaalilla kraanavedellä?

Ja voiko sen 50/50 sekoituksen sekoittaa vaikka limupullossa, kun ei ole mitään "oikeita" kanistereita?

Kyllä, olen täysin kädetön, mitä autoihin tulee :david:.

Jatketaan kysymyksiä..

Millä tuollaista jäähdytinnestettä voi laimentaa? :D

Eikai normaalilla kraanavedellä?

Ja voiko sen 50/50 sekoituksen sekoittaa vaikka limupullossa, kun ei ole mitään "oikeita" kanistereita?

Kyllä, olen täysin kädetön, mitä autoihin tulee :david:.

Mä en ole koskaan käyttänyt mitään muuta kuin normaalia kraanavettä laimennukseen (ainakaan kesällä, kun ei ole jäätymisen vaaraa). Eikä ole mitään väliä missä sekoituksen teet, limupullo usein käytössä itselläkin.

Tosin täytyy huomauttaa, että itsekin olen vain yksikätinen autojen suhteen, mutta tää on aika perussettiä ;) Toisaalta mulla on kokemusta vaan sellaisista vanhemmista -90 luvun kärryistä, että en tiedä voiko kraanavettä käyttää kaikkiin tuliteriin autoihin, vai saako ne siitä sätkyn...

Mä en ole koskaan käyttänyt mitään muuta kuin normaalia kraanavettä laimennukseen (ainakaan kesällä, kun ei ole jäätymisen vaaraa). Eikä ole mitään väliä missä sekoituksen teet, limupullo usein käytössä itselläkin.

Tosin täytyy huomauttaa, että itsekin olen vain yksikätinen autojen suhteen, mutta tää on aika perussettiä ;) Toisaalta mulla on kokemusta vaan sellaisista vanhemmista -90 luvun kärryistä, että en tiedä voiko kraanavettä käyttää kaikkiin tuliteriin autoihin, vai saako ne siitä sätkyn...
Kyllä voi käyttää ihan hanavettä siihen tarkoitukseen. Suomessa muutenkin hanavesi on niin ykkösluokkaista, että sitä voi vaikka juoda. Tuskinpa missään Mersun merkkiliikkeessäkään muuta käytetään.

Suomessa muutenkin hanavesi on niin ykkösluokkaista, että sitä voi vaikka juoda.

Ei helvetissä, for realz?
Olen myös kuullut, että Suomessa maa on niin kovaa, että sen päällä voi kävellä.

Tuleeko deviantART:ista postikuluja, jos tilaan sieltä taulun ja siihen kehykset?

Ainakaan siinä checkout:issa ei näkynyt mitään tietoa postikuluista..

Taulun koko on: 76 x 114cm + kehys.

^Riippuu sopimuksesta.
Jos normaalit "duunarin" 8h päivät, pitäisi kertyä. Eli tarkoittaa että töissäoloaika on kuitenkin sen 8,5h ruokkiksen kanssa.
Jos taas toimarin tunneilla, 7,5h (eli 8h ruokkiksen kanssa), ei kerry.
Mutta ihan samat jutut kesäduunissa kuin ihan vakkarisopparilla.

Tampereella, olisko ollut Hämeenkadulla oli joskus 7-10 vuotta sitten pubi/kahvila jonka sisustus oli aika erikoinen, kaikenlaista vanhaa tavaraa ja tauluja seinillä. Kalustuskin oli kuin kirpputoreilta haalittu, mutta mielestäni paikka ja tunnelma oli tosi kotoinen. Mahtaako Tampereen pakkislaiset tietää mitä paikkaa tarkoitan ja onko kyseinen pulju vielä pystyssä?

Kun facebookissa tulee tilapäivitys että esim. seurustelee jonkun kanssa, niin viereen tulee kuva mihin molemmat on merkitty. Pystyykö tätä kuvaa mitenkään vaihtamaan esim. pelkästään profiilikuvaan? Toivavasti tajusitte.

Kysytään nyt täällä sitten, en tiedä onko oikea paikka.. :)

Tulin ostaneeksi Leader After palautusjuomaa kaakaon makuisena.. Kokeilin eilen siitä tehdä ihan normikaakaon reenin jälkeen, eli lämmitin maitoa sen reilun 3 desiä ja sekoitin jauheen siihen. Vähän jäi paakkua, mutta kokonaisuutena juomasta tuli aivan helvetin maukasta.

Kysymys kuuluukin, että onko haittaa tuosta kuumennuksesta? Eli meneekö hienot ainesosat vallan piloille, kun lämpimään maitoon sekoittaa vai onko tuosta ylipäätänsä mitään haittaa? :D

^^No niissä on yleensä turha höpistä sopimuksista ja liitosta, kelleppä puhut kun ei edes luottamusmiestä ole ja jos rupeet isännälle kitusia aukomaan hän saattaa esittää ovea. Noista pekkasista kertyy "aika muhkee" summa vuositasolla joten se on pikkuyritykselle iso raha.

^^No niissä on yleensä turha höpistä sopimuksista ja liitosta, kelleppä puhut kun ei edes luottamusmiestä ole ja jos rupeet isännälle kitusia aukomaan hän saattaa esittää ovea. Noista pekkasista kertyy "aika muhkee" summa vuositasolla joten se on pikkuyritykselle iso raha.
Jos ne on kirjattu suomen lakiin, niin ei niitä pyyhi pois niiden kalleus.

Back
Ylös Bottom