Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.Jatketaan kysymyksiä..
Millä tuollaista jäähdytinnestettä voi laimentaa? :D
Eikai normaalilla kraanavedellä?
Ja voiko sen 50/50 sekoituksen sekoittaa vaikka limupullossa, kun ei ole mitään "oikeita" kanistereita?
Kyllä, olen täysin kädetön, mitä autoihin tulee.
Kyllä voi käyttää ihan hanavettä siihen tarkoitukseen. Suomessa muutenkin hanavesi on niin ykkösluokkaista, että sitä voi vaikka juoda. Tuskinpa missään Mersun merkkiliikkeessäkään muuta käytetään.Mä en ole koskaan käyttänyt mitään muuta kuin normaalia kraanavettä laimennukseen (ainakaan kesällä, kun ei ole jäätymisen vaaraa). Eikä ole mitään väliä missä sekoituksen teet, limupullo usein käytössä itselläkin.
Tosin täytyy huomauttaa, että itsekin olen vain yksikätinen autojen suhteen, mutta tää on aika perussettiä ;) Toisaalta mulla on kokemusta vaan sellaisista vanhemmista -90 luvun kärryistä, että en tiedä voiko kraanavettä käyttää kaikkiin tuliteriin autoihin, vai saako ne siitä sätkyn...
Suomessa muutenkin hanavesi on niin ykkösluokkaista, että sitä voi vaikka juoda.
Suomessa maa on niin kovaa, että sen päällä voi kävellä.
Kertyykö kesätyöläisille pekkasia?
Riippuu työnantajasta, 1-5 hengen yrityksissä voi olla aika vaikeeta...

Jos ne on kirjattu suomen lakiin, niin ei niitä pyyhi pois niiden kalleus.^^No niissä on yleensä turha höpistä sopimuksista ja liitosta, kelleppä puhut kun ei edes luottamusmiestä ole ja jos rupeet isännälle kitusia aukomaan hän saattaa esittää ovea. Noista pekkasista kertyy "aika muhkee" summa vuositasolla joten se on pikkuyritykselle iso raha.
33Onko luku 1:3 25% vai 33%?