Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitenkä suuren osan ihmiset on valmiita palkastaan uhraamaan vuokra-asunnon vuokraan? Onko joku 600e esim. liikaa 1600 euron nettotuloista? Entä 650e?

Miten posti kulkee?
Siis tilasin puhelimen viime viikolla, eilen illalla se on rekisteröity/lajiteltu/laitettu matkaan itellan logistiikkakeskuksessa. Lähtikö sieltä illalla paku pohjoiseen ja yön ajanut, että milloinkahan on paketti haettavissa? Kauanko siis paketilla noin menee, kun Helsingistä tänne kestää autolla se reilu 7h.

Miten posti kulkee?
Siis tilasin puhelimen viime viikolla, eilen illalla se on rekisteröity/lajiteltu/laitettu matkaan itellan logistiikkakeskuksessa. Lähtikö sieltä illalla paku pohjoiseen ja yön ajanut, että milloinkahan on paketti haettavissa? Kauanko siis paketilla noin menee, kun Helsingistä tänne kestää autolla se reilu 7h.
Postin sivuilla tais olla sellainen chat, ja sieltä saa infoa. Jos eilen lähtenyt, niin vois olla nyt aamusta perillä. Seurannasta jos katselet ja näet että on otettu vastaan omassa postissa niin heti voi hakea paketin tunnuksella ja henkkareilla.

En sit tiedä Helsingistä, vs. esim. Tampere, että kauan kaupungin sisällä kestää jaella paketteja oikeaan postiin.

Täältä kun saa vastauksen melkein mihin vain, niin täytyy kysyä, että:

1. Tietääkö kukaan syytä siihen, että joissakin autoissa on raidetangot ylhäällä renkaan yläpuolella, kun normaalisti ne on alapuolella. Mitä sillä on haettu? Jotkut VAG-konsernin autot on tällaisia vanhojen Opeleiden ohella ainakin. Tosin VAG on uusiin autoihin muuttanut koko pyöräntuennan ja raidetankojen paikat. Huomasivat varmaan, että vanha systeemi on ihan paska. Raidetangot on sina ihan vitusti jumissa, vaikea avata ja vanhassa monipistepyöräntuennassa on korjaus aika kallista, kun nivelet väljistyy. Ja nehän väljistyy. Niin, mikä sen raidetankojen sijoittelun idea on? Se on ihan vitun paska systeemi.

2. Tarviinko juhannukseksi vitusti kaljaa vai perhekossun ja vitusti kaljaa?

Mistä kannattais kattella 5.1 kaiutinsarjaa?
Uusin viihdelaitteiston ja näissä seteissä mitä kaikkialla myydään on joku soitin aina mukana, itellä on hyvä soitin/vahvari/subbari, niin en tartte niitä vaan senkin rahan vois laittaa muiden kajareiden laatuun.
Sellasta hinta/laatu suhde pakettia kasaisin, 2x etukajareita, 2x takakajareita ja yksi eteen olis hakuses.

E: Niin ja kun noita oon ite kasaillu noita paketteja niin mites ku takakaiuttimet on yleensä sellaset kärpäsen paskan kokoiset satelliitit niin mitä tapahtuu jos laitan taakse samanlaiset tolpat kuin mitä edessä yleensä on? Onko sillä mitään väliä jos eteen suunnitellut tolpat laittaa myös taakse?

Postin sivuilla tais olla sellainen chat, ja sieltä saa infoa. Jos eilen lähtenyt, niin vois olla nyt aamusta perillä. Seurannasta jos katselet ja näet että on otettu vastaan omassa postissa niin heti voi hakea paketin tunnuksella ja henkkareilla.

En sit tiedä Helsingistä, vs. esim. Tampere, että kauan kaupungin sisällä kestää jaella paketteja oikeaan postiin.

Ok, kiitti. Saako siis alaikäinenkin haettua, kuvaton kelakortti löytyy ja passi, riittääkö kelakortti? Ja se tunnus on sama millä lähetystä seurataan, kun minulla on se kännykässä niin näyttää vaikka viestin :D?

Hukkaan sen kuitenkin... Noh, eipä siinä, lähinnä vaan mietityttää että mitä kaikkea voi tuolla kuvattomalla kelakortilla tehdä. Junassa meni läpi.

Mikä on paras hakukone yksittäisten biisien "tilaamiseen netistä"? Isohunt ja Piratebay vaikuttivat nihkeiltä. Olen netti-n00b.

Mikä on paras hakukone yksittäisten biisien "tilaamiseen netistä"? Isohunt ja Piratebay vaikuttivat nihkeiltä. Olen netti-n00b.

Siis jos biisejä latailla aiot, niin lataayotube .com yksi, olettaen että biisit joita tahdot löytyvät youtubesta...

Tämänpäiväisen hesarin fingerpori :D Selittäkää toi mulle !!

Tämäkö?

1135267069859.jpeg

Siis jätkä avaa jääkaapin oven, ovesta kuuluu "narsk", jätkä on ottamassa ruokaa ja eläimillä on nälkä? En minä tiiä :D

Siis jätkä avaa jääkaapin oven, ovesta kuuluu "narsk", jätkä on ottamassa ruokaa ja eläimillä on nälkä? En minä tiiä :D

Get out :D

Onko netissä mitään vaatekauppoja, joista löytyis perus pitkähihaisia paitoja halvalla? Värillä, leikkauksilla sun muilla ei ole mitään väliä, koska paidat tulee treenipaidoiksi. Ainoa vaatimus olisi se, että ne ei olis mitään slim-fittejä eikä muutenkaan mitään joustamatonta kangasta. Yritin katella halpisnettikaupoista, mutta sieltä löytyi vaan jotain perus parinkympin neulepaitoja.

Tämänpäiväisen hesarin fingerpori :D Selittäkää toi mulle !!

Nooalla oli arkissa eläimiä kaksi kappaletta ja kun Nooa otti meetwurstivoileivän, hän söi toisen hepoista. Näin mä ton ymmärrän. Paattiin tuli siksi vähän epätasapainoa. Näin mä sen käsitän.

Back
Ylös Bottom