Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Postin sivuilla tais olla sellainen chat, ja sieltä saa infoa. Jos eilen lähtenyt, niin vois olla nyt aamusta perillä. Seurannasta jos katselet ja näet että on otettu vastaan omassa postissa niin heti voi hakea paketin tunnuksella ja henkkareilla.Miten posti kulkee?
Siis tilasin puhelimen viime viikolla, eilen illalla se on rekisteröity/lajiteltu/laitettu matkaan itellan logistiikkakeskuksessa. Lähtikö sieltä illalla paku pohjoiseen ja yön ajanut, että milloinkahan on paketti haettavissa? Kauanko siis paketilla noin menee, kun Helsingistä tänne kestää autolla se reilu 7h.
Postin sivuilla tais olla sellainen chat, ja sieltä saa infoa. Jos eilen lähtenyt, niin vois olla nyt aamusta perillä. Seurannasta jos katselet ja näet että on otettu vastaan omassa postissa niin heti voi hakea paketin tunnuksella ja henkkareilla.
En sit tiedä Helsingistä, vs. esim. Tampere, että kauan kaupungin sisällä kestää jaella paketteja oikeaan postiin.
Kuvaton kelakortti ei ole virallinen henkilöllisyystodistus.
Mikä on paras hakukone yksittäisten biisien "tilaamiseen netistä"? Isohunt ja Piratebay vaikuttivat nihkeiltä. Olen netti-n00b.
Mikä on paras hakukone yksittäisten biisien "tilaamiseen netistä"? Isohunt ja Piratebay vaikuttivat nihkeiltä. Olen netti-n00b.
Tämänpäiväisen hesarin fingerpori :D Selittäkää toi mulle !!
Siis jätkä avaa jääkaapin oven, ovesta kuuluu "narsk", jätkä on ottamassa ruokaa ja eläimillä on nälkä? En minä tiiä :D
Tämänpäiväisen hesarin fingerpori :D Selittäkää toi mulle !!