Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin suuri hintaero suurinpiirtein on yksityisellä ja julkisella hammashoidolla?
Kuin suuri hintaero suurinpiirtein on yksityisellä ja julkisella hammashoidolla?
Miten rikotaan kananmunat sulavasti, niin ettei kippo oo täynnä kuoria ja osa munista pöydällä?
Miten rikotaan kananmunat sulavasti, niin ettei kippo oo täynnä kuoria ja osa munista pöydällä?

Toisilla ei varmaan tämä määrä tunnu missään, mutta minä olen herkkä ihminen![]()
Mihin aikaan olis hyvä juoda viimenen kuppi kahvia jotta se ei vaikuttais nukkumiseen?
.....:
Kysymys kuuluu miksi juot kahvia, jos olet sille niin herkkä? Mulla on vähän samoja ongelmia ja siksi en juo kahvia. Tosin en piristy siitä yhtään, mutta alan tärisemään, pumppu hakkaa ja tulee huono olo. Ei kahvikaan ole mikään pakollinen juttu, mitä olisi pakko juoda. Joskus itseäni ihmetyttää, kun joku alkaa oikein suureen ääneen ihmettelemään, että miten niin et juo kahvia. Kai se on sitten niin outoa. Itse laitan senkin touhun samaan kastiin tupakanpolton kanssa. Yhtä turhaa. Mutta pakko sitä joku pahe on olla ja siksi vedänkin röökiä. :D Tosin sitäkin vain silloin tällöin.kaikki päivän aikana juotu kahvi vaikuttaa, mutta jos ajatellaan että sitä juodaan yhteensä noin 2-3 kuppia. Toisilla ei varmaan tämä määrä tunnu missään, mutta minä olen herkkä ihminen
Kysymys kuuluu miksi juot kahvia, jos olet sille niin herkkä?
Kuinka nopeasti poliisista otetaan yhteyttä jos he kutsuvat kuulusteluihin? Riippuu tietenkin teosta ja heidän muista kiireistä, mutta voivatko he esim soittaa vasta kuukauden päästä?
Muna kopautetaan tasaista pintaa vasten. Sisällä oleva kalvo pysyy ehjänä, joten munaa ei valu pitkin pöytiä.
Kuinka nopeasti poliisista otetaan yhteyttä jos he kutsuvat kuulusteluihin? Riippuu tietenkin teosta ja heidän muista kiireistä, mutta voivatko he esim soittaa vasta kuukauden päästä?