Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mulle kyllä tuu mieleen kuin Keinuparkki, joka taitaa olla enemmänkin juuri parkkitalo ja vieläpä kuulemma helvetin kallis sellainen.Onko Hämeenlinnan sokos hotellin lähellä parkkihallia? Parkkitalo ei kelpaa vaan halli, missä olis vähä lämpimämpää kuin ulkona..
Mites tota kun lähden jenkkeihin ja puhelimella haluaisin käyttää nettiä. 3G:n kautta netinkäyttö tulee saatanan kalliiksi käsittääkseni, mutta wlanin käyttö on ihan normaalisti ilmaista varmaankin? Eli kannattaa puhelimesta kytkeä päälle vaan wlanin käyttö mahdollisuus? Olenko jäljillä?
Mäkin oon miettiny tätä, kun mulla on puhelimessa sonera pikkunetti sopimus (maksaa jonkun reilun 3e/kk), niin jos käytän sitä ns. espanjassa niin meneekö se tohon kolmen euron hintaan. -> Eli maksaako puhelimen netin käyttö enemmän ulkomailla käytettäessä kuin suomessa?
Maksaa. Menee kyseisen maan roaming-sopimusten mukaan. EU:n sisällähän noissa on joku hintakatto.
Varokaa todellakin tuota 3g verkon käyttöä ulkomailla. Monille on tullut tuhansien laskuja jälkeenpäin eikä selitykseksi ole kelvannut tietämättömyys ;)
Jos nyt kännykällä menee ihan löytyneen wlan-yhteyden kautta nettiin, onko tässä joku riski, että se pomppaisikin jotenkin käyttämään tota 3G:tä lennosta?
Kyllähän sen ilmaista pitäis olla, kun wlania käyttäessähän se ei ole se sun "oma" netti mitä käytät. Eli kannattaa puhelimesta kytkeä päälle vaan wlanin käyttö mahdollisuus.
Mäkin oon miettiny tätä, kun mulla on puhelimessa sonera pikkunetti sopimus (maksaa jonkun reilun 3e/kk), niin jos käytän sitä ns. espanjassa niin meneekö se tohon kolmen euron hintaan. -> Eli maksaako puhelimen netin käyttö enemmän ulkomailla käytettäessä kuin suomessa?
MIkä on kuvaputkitelevision resoluutio?
Jos nyt kännykällä menee ihan löytyneen wlan-yhteyden kautta nettiin, onko tässä joku riski, että se pomppaisikin jotenkin käyttämään tota 3G:tä lennosta?
Mulla on siinä siis saman aikaa molemmat päällä. Tai näin ainakin luulen, koska yläpalkissa näkyy sekä G että wlanin merkki. Miten saan sen niin, että se käyttäisi ensisijaisesti wlania ja ennen kaikkea ettei se laittaisi 3G:tä ikinä päälle ilman erillistä lupaa? Pitääkö Riitan Herkku metripitsa sulattaa, ennen kuin laittaa sen uuniin?
Mulla olisi tähän liittyen kysymys.
Mun puhelin nimittäin tekee silleen hassusti että kun kirjaudun koulun wlaniin ja menen pois siltä sivulta (valitsen kuitenkin "jatka yhteyttä", eli yhteys pysyy päällä) ja sit menen browseriin, se laittaa automaattisesti ton 3G-yhteyden päälleMulla on siinä siis saman aikaa molemmat päällä. Tai näin ainakin luulen, koska yläpalkissa näkyy sekä G että wlanin merkki. Miten saan sen niin, että se käyttäisi ensisijaisesti wlania ja ennen kaikkea ettei se laittaisi 3G:tä ikinä päälle ilman erillistä lupaa?
Puhelin on Nokian C3.