Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Paljo penkistä max ku 27,5kg nousee 20-25kertaa ja leukoja menee n15-20 putkee?:confused:

Ei kai toi nyt kovin iso homma ole kokeilla, jos kiinnostaa tietää? Ehkä 40-50kg...

There is no screen to be resumed. En kyl tajua, kun oon vielä tasan tarkkaan samalle palvelimelle kirjautuneena.
Mä veikkaan että sulla on siellä useampi screeni auki, kirjoitapa käsky screen -ls, jos se listaa useamman screenin niin saat avattua haluamasi
käskyllä screen -r (numero). Jossa (numero) siis sen screenin pid jonka haluat avata.

Olen pudottamassa painoa ja sitä on ihan kivasti nyt pudonnutkin. Mutta mistä se voisi johtua, että kusettaisi koko ajan? Vettä en juo enempää kuin ennenkään (vaikka ehkä pitäisikin...) Voiko tälle olla joku järkevä selitys vai onko tämä vaan jotain henkimaailman juttuja?

Olen pudottamassa painoa ja sitä on ihan kivasti nyt pudonnutkin. Mutta mistä se voisi johtua, että kusettaisi koko ajan? Vettä en juo enempää kuin ennenkään (vaikka ehkä pitäisikin...) Voiko tälle olla joku järkevä selitys vai onko tämä vaan jotain henkimaailman juttuja?

Sama juttu ollut joskus nimenomaan dietillä. Voisiko johtua esim. siitä, kun elimistö käyttää rasvaa energianlähteenä, ja yksi aineenvaihdunnan tuote siinä on vesi? Aika tahtia sitä kyllä saisi palaa jotta sen huomaisi? Tai jos jättää hiilarit pois tai vähentää niitä rajusti, niin senkin seurauksena nestettä poistuu kehosta (1g hiilihydraattia sitoo 4g vettä tai jotain sinne päin?). Ei tuosta ainakaan huolissaan tarvitse olla..

Jos opiskelee täyspäiväisesti avoimessa yliopistossa, niin saako jostain rahaa vai pitääkö samalla käydä töissä?

Mä luulen, että se liittyy siihen, kun laihdutus aiheuttaa shokin ja stressitilan elimistölle --> hormonit häiriintyy --> hormonaalinen horjahtelu vaikuttaa munuaisten toimintaan --> lisääntynyt virstaneritys

Sama juttu ollut joskus nimenomaan dietillä. Voisiko johtua esim. siitä, kun elimistö käyttää rasvaa energianlähteenä, ja yksi aineenvaihdunnan tuote siinä on vesi? Aika tahtia sitä kyllä saisi palaa jotta sen huomaisi? Tai jos jättää hiilarit pois tai vähentää niitä rajusti, niin senkin seurauksena nestettä poistuu kehosta (1g hiilihydraattia sitoo 4g vettä tai jotain sinne päin?). Ei tuosta ainakaan huolissaan tarvitse olla..

Juu ei tässä huolestuneina olla, ihan vaan pohdin onko tämä korvien välissä mutta ilmeisesti tälle on joku lääketieteellinen selitys :) Täytyypä vielä selvitellä asiaa.

Jos lataan videopätkää Photobucketiin ja sitä kautta siirrän leikkeen jonnekin nettiin eteenpäin, niin onko minulla mahdollisuus saada jollain yksinkertaisella keinolla leikkeestä ääniä pois?

Mistä voi johtua kielen turvotus?

Mulla on ollut nyt jo ainakin viikon ajan kieli enemmän tai vähemmän turvonnut ja kipeä. Mulla on kielikoru, mutta se on ollut ilman ongelmia jo about 6 vuotta, joten en jaksa uskoa että se yhtäkkiä tulehtuisi... Vaiko? Lisäksi en ole ihan varma, onko kieli itsessään kipeä vai johtuuko kipu siitä, kun koru on painanut ikävästi kieleen (olen hukannut pidemmän tapin, joten pidän yhä tätä normaalia). Lävistys on ainakin jonkun verran arka, sattuu esimerkiksi jos venytän korua etuhampaiden väliin.

Mulla on ollut nyt jo ainakin viikon ajan kieli enemmän tai vähemmän turvonnut ja kipeä. Mulla on kielikoru, mutta se on ollut ilman ongelmia jo about 6 vuotta, joten en jaksa uskoa että se yhtäkkiä tulehtuisi... Vaiko? Lisäksi en ole ihan varma, onko kieli itsessään kipeä vai johtuuko kipu siitä, kun koru on painanut ikävästi kieleen (olen hukannut pidemmän tapin, joten pidän yhä tätä normaalia). Lävistys on ainakin jonkun verran arka, sattuu esimerkiksi jos venytän korua etuhampaiden väliin.
Onhan siinä kielessä reikä, vaikka varsinaisesta lävistyksestä onkin aikaa. Jos korua ja kieltä ei säännöllisesti puhista huolella, niin varmasti voi läväri tulehtua.

Mitään en noista lävistyksistä tiedä mutta jotenkin kuulostais, että jos tämä turvotus ja kipu on alkanut tuon korun vaihtamisen jälkeen niin voipi hyvinkin olla mahdollista, että niillä on yhteys. Kerroit, että koru on niin lyhyt, että puristaa... Voisin hyvin kuvitella, että jos laittaa esim. pyykkipojan kieleen puristamaan niin kieli siitä turpoisi ja kipeytyisi. Miksi et ota korua pois ja kokeile josko turvotus lakkaisi ja kipu poistuisi. Jos näin käy niin mene kauppaan ja osta sopiva koru.

Minun tyhmä kysymykseni:
Onko tämä yllä mainittu sitä nykyajan nuorison uusavuttomuutta tms. Pitää netissä kysyä tyyliin käteen aiheutuu palovammoja kun pidän sitä tälläkin hetkellä kuumalla liedellä. Johtuukohan nuo palovammat tästä käden liedellä pitämisestä... Mitä minun pitäisi tehdä, että jatkossa käteeni ei aiheutuisi palovammoja?

Back
Ylös Bottom