Deleted member 48743
Paljo penkistä max ku 27,5kg nousee 20-25kertaa ja leukoja menee n15-20 putkee?![]()
180kg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljo penkistä max ku 27,5kg nousee 20-25kertaa ja leukoja menee n15-20 putkee?![]()
160-170kg tai vähän yli, mun mielestä tohon löytyy ihan kaavakin netistä.. http://van-der-waals.pc.uni-koeln.de/pt/csvdweq1.gif
Mä veikkaan että sulla on siellä useampi screeni auki, kirjoitapa käsky screen -ls, jos se listaa useamman screenin niin saat avattua haluamasiThere is no screen to be resumed. En kyl tajua, kun oon vielä tasan tarkkaan samalle palvelimelle kirjautuneena.
160-170kg tai vähän yli, mun mielestä tohon löytyy ihan kaavakin netistä.. http://van-der-waals.pc.uni-koeln.de/pt/csvdweq1.gif
Olen pudottamassa painoa ja sitä on ihan kivasti nyt pudonnutkin. Mutta mistä se voisi johtua, että kusettaisi koko ajan? Vettä en juo enempää kuin ennenkään (vaikka ehkä pitäisikin...) Voiko tälle olla joku järkevä selitys vai onko tämä vaan jotain henkimaailman juttuja?
Olen pudottamassa painoa ja sitä on ihan kivasti nyt pudonnutkin. Mutta mistä se voisi johtua, että kusettaisi koko ajan? Vettä en juo enempää kuin ennenkään (vaikka ehkä pitäisikin...) Voiko tälle olla joku järkevä selitys vai onko tämä vaan jotain henkimaailman juttuja?
Sama juttu ollut joskus nimenomaan dietillä. Voisiko johtua esim. siitä, kun elimistö käyttää rasvaa energianlähteenä, ja yksi aineenvaihdunnan tuote siinä on vesi? Aika tahtia sitä kyllä saisi palaa jotta sen huomaisi? Tai jos jättää hiilarit pois tai vähentää niitä rajusti, niin senkin seurauksena nestettä poistuu kehosta (1g hiilihydraattia sitoo 4g vettä tai jotain sinne päin?). Ei tuosta ainakaan huolissaan tarvitse olla..
Täytyypä vielä selvitellä asiaa.Jos opiskelee täyspäiväisesti avoimessa yliopistossa, niin saako jostain rahaa vai pitääkö samalla käydä töissä?
Onhan siinä kielessä reikä, vaikka varsinaisesta lävistyksestä onkin aikaa. Jos korua ja kieltä ei säännöllisesti puhista huolella, niin varmasti voi läväri tulehtua.Mistä voi johtua kielen turvotus?
Mulla on ollut nyt jo ainakin viikon ajan kieli enemmän tai vähemmän turvonnut ja kipeä. Mulla on kielikoru, mutta se on ollut ilman ongelmia jo about 6 vuotta, joten en jaksa uskoa että se yhtäkkiä tulehtuisi... Vaiko? Lisäksi en ole ihan varma, onko kieli itsessään kipeä vai johtuuko kipu siitä, kun koru on painanut ikävästi kieleen (olen hukannut pidemmän tapin, joten pidän yhä tätä normaalia). Lävistys on ainakin jonkun verran arka, sattuu esimerkiksi jos venytän korua etuhampaiden väliin.
Pitäskö ostaa fleshlight?
Mistä voi johtua kielen turvotus?
Mulla on ollut nyt jo ainakin viikon ajan kieli enemmän tai vähemmän turvonnut ja kipeä. Mulla on kielikoru, mutta se on ollut ilman ongelmia jo about 6 vuotta, joten en jaksa uskoa että se yhtäkkiä tulehtuisi... Vaiko? Lisäksi en ole ihan varma, onko kieli itsessään kipeä vai johtuuko kipu siitä, kun koru on painanut ikävästi kieleen (olen hukannut pidemmän tapin, joten pidän yhä tätä normaalia). Lävistys on ainakin jonkun verran arka, sattuu esimerkiksi jos venytän korua etuhampaiden väliin.
Saako piippuun niitä verkkoja ihan tavallisista kaupoista? (prisma,Cmarket yms)