Maksaako lähettäjä postimaksun jos lähettää ulkomaille paketin? Tässä tapauksessa Afrikasta olisi tulossa paketti Suomeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos penkistä nousee 20kg 10-15 kertaa ja leukoja menee 15-20 mikä olis maximi mikä nousee penkistä ?
Tekeekö mustalaiset töitä? Jotain mistä verotettaisiinkin? Jos tekee niin mitä, kun en ole koskaan törmännyt? Ja minkä takia Suomen valtio tukee niitä rahallisesti?
ootko koskaan käyny kebabil
Tekeekö mustalaiset töitä? Jotain mistä verotettaisiinkin? Jos tekee niin mitä, kun en ole koskaan törmännyt? Ja minkä takia Suomen valtio tukee niitä rahallisesti?
Syöttekö paljon nuudeleita?
Taitaa olla homma melko pitkissä puissa, jos tukia lähdetään leikkaamaan. Kauhea sotahan siitä syntyisi ja varmaankin olis melkein poliittinen itsemurha alkaa tukia leikkelemään. Populistit sen asian kuitenkin keksisivät vetää omaan pussiin.Minkä takia julkisuudessa kukaan poliitikko/kansanedustaja ei yritä poistaa mustalaisten ja muiden tuilla elävien ilmaistuloja? Ei olis kansanedustajien torkkupeitoilla väliä, jos jätettäisiin maksamatta miljoonia vuosittain tukia, kun suurin osa on kuitenkin ihan työssäkäyvän kuntoisia.
Edit. typo
Kertokaa mulle minkälainen idiootti pitää olla että väittää HAARP:in pystyvän luomaan määnjäristyksiä? Ihan perus geometrian tietämyksellä toi ei voi olla mitenkään mahdollista.
Tämä idiootti ei ymmärrä geometrian yhteyttä tuohon.
Kyllä se on aika harvassa sellainen mustalainen kuka käy töissä, oiskohan edes 10% niistä töissä, mutta tämän kun sanoo ääneen suomessa ni on sikaniska idiootti rasisti mikä on vain itse epäonnistunut elämässä ja kateellinen muille.kun sanoo ääneen suomessa ni on sikaniska idiootti rasisti mikä on vain itse epäonnistunut elämässä ja kateellinen muille.