Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Maksaako lähettäjä postimaksun jos lähettää ulkomaille paketin? Tässä tapauksessa Afrikasta olisi tulossa paketti Suomeen.

Tekeekö mustalaiset töitä? Jotain mistä verotettaisiinkin? Jos tekee niin mitä, kun en ole koskaan törmännyt? Ja minkä takia Suomen valtio tukee niitä rahallisesti?

Ei ne meidän kylän mustalaiset työskentele sieläkään.

Tekeekö mustalaiset töitä? Jotain mistä verotettaisiinkin? Jos tekee niin mitä, kun en ole koskaan törmännyt? Ja minkä takia Suomen valtio tukee niitä rahallisesti?

Minkä takia Suomen valtio ylipäätään tukee rahallisesti ihmisiä, joilla ei ole aikomustakaan tehdä töitä? Yhden työtä tekevän mannen olen nähäny, kuljettaapi kinkkiä meilläpäin. Tai ainakin luulen et se on manne, pukeutuu ihan niinku ne. Ellei se ole valeasussa, hmm.

Syöttekö paljon nuudeleita?

Nuudelit kulhoon mausteiden kanssa, kiehuva vesi päälle ja hautumaan. Liemi hörpitään lusikan avulla pois, jonka jälkeen 400g jauhelihaa päälle ja ketsuppia :thumbs:

Minkä takia julkisuudessa kukaan poliitikko/kansanedustaja ei yritä poistaa mustalaisten ja muiden tuilla elävien ilmaistuloja? Ei olis kansanedustajien torkkupeitoilla väliä, jos jätettäisiin maksamatta miljoonia vuosittain tukia, kun suurin osa on kuitenkin ihan työssäkäyvän kuntoisia.

Edit. typo

Kertokaa mulle minkälainen idiootti pitää olla että väittää HAARP:in pystyvän luomaan määnjäristyksiä? Ihan perus geometrian tietämyksellä toi ei voi olla mitenkään mahdollista.

Minkä takia julkisuudessa kukaan poliitikko/kansanedustaja ei yritä poistaa mustalaisten ja muiden tuilla elävien ilmaistuloja? Ei olis kansanedustajien torkkupeitoilla väliä, jos jätettäisiin maksamatta miljoonia vuosittain tukia, kun suurin osa on kuitenkin ihan työssäkäyvän kuntoisia.

Edit. typo
Taitaa olla homma melko pitkissä puissa, jos tukia lähdetään leikkaamaan. Kauhea sotahan siitä syntyisi ja varmaankin olis melkein poliittinen itsemurha alkaa tukia leikkelemään. Populistit sen asian kuitenkin keksisivät vetää omaan pussiin.

Valitettavasti taitaa kyllä ihan suomalaisista löytyä yhtä pahoja sosiaalipummeja kuin mamuista. Esim. luin tässä joku kuukausi sitten Aamulehden liitteestä, että joku perheenäiti oli hommannut itselleen niin paljon velkaa kaiken maailman pikavipeillä, että hänen ei ole mitään järkeä tehdä mitään työtä, kun sossustakin saa rahat. Akka oli päässyt joskus jonnekin töihin ja oli ilmoittanut sossulle, että voi maksaa 50 e kuussa velkaa pois. Sossu sanoi, että ei käy, vaan sitä on lyhennettävä 200 e tms. kuussa, niin akka otti loparit eikä ole sen jälkeen enää töitä tehnyt. Kyllä meillä on vain niin vastuuntuntoisia kansalaisia, että melkein oksettaa.

Nuorena elelin pienellä pitäjällä missä manneja oli naapurikunnissa ja omassakin pitäjässä enkä ikinä kuullut niiden töitä tehneen.
Suomen valtio on niin ihanan edistyksellinen mallioppilas että halutaan pitää kiiltävä julkisivu muille maille.

Tämä idiootti ei ymmärrä geometrian yhteyttä tuohon.

Harvemmin muistan tarkistaa mitä olen kirjoittanut. Geologia oli varmasti sana mikä olisi pitänyt kirjoittaa mutta jos nyt aletaan yleistämään niin maantietoahan tässä tarkoitetaan vaikka se onkin käsitteenä aika iso.

Tähän sun kysymykseen liittyy tällainen detaljee: sikäläisessä kulttuurissa on esimerkiksi sääntönä, että naisen on käytettävä sitä hamettansa aina, jos se on sellaisessa tilanteessa missä toinen mustalainen voi sen nähdä. Nyt päästäänkin siihen kysymykseen, että kuka työnantaja antaa alaisensa olla töissä romanihame päällä :D

Ja vastauksena sun kysymykseen: meikäläisen kotikaupunki on mustalaisten luvattu maa. Itse tiedän 3-6 jotka käy töissä, ja yhteistä näille on se, että kukaan heistä ei oo syvällä siinä niiden kulttuurissa.

Mistä saisi sellaista halkaistun muoviletkun tapaista reunanauhaa, tarkoitus olisi pellissä olevan reiän reunat saada siisteiksi.
Pelti on jotain 1mm paksua ja on niin ruma kun on vain leikattu reuna, muoviletkua kun alkaa halkomaan niin tulee sen näköinen että itse tein ja säästin.

Mikä on tämän yhteiskunnan pahin väliinputoaja? Mustalaispoika mikä on liian vanha lapsilisään mutta vuoden liian nuori eläkkeelle:) Kyllä se on aika harvassa sellainen mustalainen kuka käy töissä, oiskohan edes 10% niistä töissä, mutta tämän kun sanoo ääneen suomessa ni on sikaniska idiootti rasisti mikä on vain itse epäonnistunut elämässä ja kateellinen muille.

Back
Ylös Bottom