Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäsin Youtubessa musaa soittolistalle. Onnistuuko niitä tallentamaan sinne mitenkään niin, että voin kuunnella samoja biisejä myöhemmin, vaikka sulkisin Youtuben välillä?
Mä olen yhden kerran laittanut niitä sinne aiemmin ja ne biisit olivat hävinneet, kun mä suljin Youtuben ja avasin sen uudestaan.
NO ne biisit olivat hävinneet Yotuben soittolistalta Pitääkö sinne rekisteröity/kirjautua sinne, jotta homma toimii?
En Tapiolasta tiedä, mutta just kysyin tätä asiaa Lähivakuutuksesta, kun tietokone hajosi ja sanottiin, että se on hyvinkin nopea prosessi, ettei mene kuin päivä tai pari. Saas vaan nähdä sitten, kun saan koneen korjauksesta ja kuitit toimitettua vakuutusyhtiöön, että mites kauan siinä sitten oikeasti kestää.Kuinka pitkään vakuutusyhtiöltä menee maksaa korvauksia? Tai oikeastaan vahinkotarkastamolta, tapiola on vakuutusyhtiö.
Kummassakin kyynärvarressa 1kpl ja vasemmassa hauiksessa 2kpl 2 cm:n päässä toisistaan. Muualla ei taida olla. Ei uskalla raapia yhtään kun se kutina yltyy jo pelkästä kosketuksesta..
Tilasis eräästä lisäravinnemyymälästä 90e edestä jauhoja. Maksutapana oli postiennakko. Lappu tuli postissa, ja rasti oli postiennakon kohdalla, mutta hintaa ei oltu merkitty. Kävin postissa tänään, ja sieltä antoivat paketin ilmaiseksi. Kenen piikkiin tämä nyt menee? Voiko tulla jotakin jälkiselvittelyä minulle, minkä takia olisi ehkä järkevää soittaa heti huomenna firmaan?
Onko paketissa laskua sisällä?

Voiko kopsutella virtaa pattereihin?

En tiedä mihin perustuu, mutta yleensä kun vaikka kaukosäätimen patterit on aivan finaalissa eikä auta vaikka vaihtaa paikkaa, niin sitten kun pyörittelee niitä kädessä vähän aikaa saa sen verran virtaa että kyllä niillä vielä muutaman kerran kanavaa vaihtaa![]()
Jos tuo Mika1979 kuvailema pyörittely toimii, niin miksi se toimii?