Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä johtuu, että Kariniemen kananpojan sisäfilesuikaleet ovat melkeinpä halvimpia kanasuikaleita?

Taitaa olla volyymit tuotannossa kohdillaan.

Kenen vastuulla on hävittää linnunpesä räystään alta, kun asutaan asumisoikeusasunnossa? Itsekkin poistaisin, mutta pesä on rivitalon kakkoskerroksessa ja vaikuttaa olevan syvällä rakenteissa(?). Saisi ne siellä muuten lämmitellä, mutta alkaa terassi olemaan ihan kunnolla valkoisessa paskassa. Ja muutenkin pitävät vittumaista ääntä, ovat siis makkarin kohdalla ja oikeasti vaikeuttaa unensaantia...

Mitä vittua mä selittelen? Fuck the animals!

Unohdetaan muutes äskeiset sönkötykset :D Kumminkin tuo kaljupää, millä on puku päällä ja suhteellisen laiha, kuka sitä näyttelee? Mies nimeltä (tietääkseni) Charles Logan Kiristi sitä.

Noniin, eilen tämä kaljupää kuoli, näyttelijää etsin vieläkin?

siis 24 sarjassa.

Koska kanassa sisäfile on vähän niinku hukkaa.. Kanasta halutaan ostaa rintafileet ja koivet.

Taitaapi olla niin, että siipikarjasta puhuttaessa sisäfilee tarkoittaa nimenomaan sitä pienempää rintalihasta.. Sisäfilesuikaleista en ole kuullutkaan.

Missä myydään tohveleita, joita pikkulapset käyttää? Siis sellasii missä on esim. elefantti päässä. Eli sellaset hervottoman kokoset ja tohvelit ei tulisi lapselle vaan aikuiselle.

Missä myydään tohveleita, joita pikkulapset käyttää? Siis sellasii missä on esim. elefantti päässä. Eli sellaset hervottoman kokoset ja tohvelit ei tulisi lapselle vaan aikuiselle.
Kannattaa käydä katsomassa jostain isommasta prismasta tai cittarista. Muistaakseni prismassa ainakin joskus tuon tyyliset nähnyt.

Millä aineella talvilaatudiesel saadaan kestämään paremmin pakkasta kuin kesälaatu?

En tiedä ainetta mutta ainakin polttoöljyssä talvilaatu oli joskus muinoin puhtaampaa ja sisälsi vähemmän vettä. Eli kesälaatua pystyi käyttämään lämmittyksessä jos vaan säiliö oli maan alla tai lämpimässä mutta sitten pakkasessa sama eväs meni jäähän. Sekä esim lämmittimet polttavat paljon epäpuhtaampaa kuin moottorit.
Pikainen veikkaus tuohon aineeseen olisi joku metanoli,etanoli tai joku muu "oli".......

Miten pystyn irtisanoutunaan kuntosalista mihin olen sitoutunut vuodeksi?

Liityin syyskuussa erään kuntosalin jäseneksi missä vuosi on minimiaika jäsenenä. Nyt kuitenkin alkanut kaduttamaan aika paljon, sillä entinen sali missä kävin, niin oli kaikin puolin parempi sali ja tahdon takaisin sinne. Kyseessä ei ole mikään ketjusali, ainoastaan tässä kaupungissa on kyseinen sali. Pitääkö valehdella, että muutan ulkomaille? Vai, että olen vakavasti sairas ja kuntosalikäynnit pitää lopettaa? Inhottavaa käydä salilla missä ei viihdy sitten alkuunkaan:/

Miten pystyn irtisanoutunaan kuntosalista mihin olen sitoutunut vuodeksi?

Liityin syyskuussa erään kuntosalin jäseneksi missä vuosi on minimiaika jäsenenä. Nyt kuitenkin alkanut kaduttamaan aika paljon, sillä entinen sali missä kävin, niin oli kaikin puolin parempi sali ja tahdon takaisin sinne. Kyseessä ei ole mikään ketjusali, ainoastaan tässä kaupungissa on kyseinen sali. Pitääkö valehdella, että muutan ulkomaille? Vai, että olen vakavasti sairas ja kuntosalikäynnit pitää lopettaa? Inhottavaa käydä salilla missä ei viihdy sitten alkuunkaan:/

No sanot, että haluat irtisanoutua sieltä. Mikään sopimus ei sido sua vuotta siellä olemaan jos et halua. Tod.näk. joudut kuitenkin maksamaan käymistäsi kuukausistasi normaalihinnan. On muuten yleisest melkosta kusetusta noiden fitnessklubien "pakkojäsenyydet". Kannattaa kiertää kaukaa.

No sanot, että haluat irtisanoutua sieltä. Mikään sopimus ei sido sua vuotta siellä olemaan jos et halua. Tod.näk. joudut kuitenkin maksamaan käymistäsi kuukausistasi normaalihinnan. On muuten yleisest melkosta kusetusta noiden fitnessklubien "pakkojäsenyydet". Kannattaa kiertää kaukaa.

Mitä meinaat tolla, että joudun maksamaan normaalin hinnan käymistäni kuukaisista? Tähän saakka olen maksanut salimaksun kerran kuukaudessa ja ihan normaalihintaisena...

Back
Ylös Bottom