Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Lisäsin Youtubessa musaa soittolistalle. Onnistuuko niitä tallentamaan sinne mitenkään niin, että voin kuunnella samoja biisejä myöhemmin, vaikka sulkisin Youtuben välillä?

NO ne biisit olivat hävinneet Yotuben soittolistalta Pitääkö sinne rekisteröity/kirjautua sinne, jotta homma toimii?

Joo kyllä. Jos sulla on esim gmail tili niin samat tunnukset käy sinne.

Itse kyllä kokeilin kirjautumatta, eikä lista kadonnut.

Edit: Selaimen sulkemisen jälkeen se lista katoaa, mutta jos vaan surffaa välillä muualla, niin lista säilyy.

Kuinka pitkään vakuutusyhtiöltä menee maksaa korvauksia? Tai oikeastaan vahinkotarkastamolta, tapiola on vakuutusyhtiö.

Kuinka pitkään vakuutusyhtiöltä menee maksaa korvauksia? Tai oikeastaan vahinkotarkastamolta, tapiola on vakuutusyhtiö.
En Tapiolasta tiedä, mutta just kysyin tätä asiaa Lähivakuutuksesta, kun tietokone hajosi ja sanottiin, että se on hyvinkin nopea prosessi, ettei mene kuin päivä tai pari. Saas vaan nähdä sitten, kun saan koneen korjauksesta ja kuitit toimitettua vakuutusyhtiöön, että mites kauan siinä sitten oikeasti kestää.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Autooni murtauduttiin 6.10. Ikkuna rikottiin ja navigaattori anastettiin. Ilmoitus poliisille samana päivänä, seuraavana 7.10 tapiolaan toimitin paperit ja käytin autoa korjaamolla 11.10 maksoin omavastuun ja ilmoitin vahinkotarkastajalle navigaattorista. Käväsin helsingissä mutsilla, jolla kuitin piti olla tallessa, ei lötynyt. Unohdin koko asian ja soitin vahinkotarkastamoon uusiksi vasta 10.11 ilmottaen, että kuittia ei löydy. Sanoivat, että maksavat sitten navigaattorin nykyisen hinnan minulle takaisin. Nyt on kulunut 12 päivää, eikä rahoja ole vieläkään kuulunut. Odotan vielä muutaman päivän ja soitan sitten kysäisten mikä kestää.

Kummassakin kyynärvarressa 1kpl ja vasemmassa hauiksessa 2kpl 2 cm:n päässä toisistaan. Muualla ei taida olla. Ei uskalla raapia yhtään kun se kutina yltyy jo pelkästä kosketuksesta..

Mua on purrut lutikka kerran. Jalkapöytään oli ilmestynyt 3 puremaa riviin (vajaan 2cm välein). Ne kutisi niin maan perkeleesti. Lutikka puree nimenomaan yöaikaan. Mulle se lutikka oli kulkeutunut kaverin luota (hänellä tehtyjen myrkytyksienkin jälkeen) himaani. Ja omakin hima piti sitten myrkyttää. Jos se on lutikan purema, niin kantsii tarkkailla alkaako niitä ilmestyä sulle myös kotona. Jos ei ilmesty ei ole syytä huoleen, mutta jos alkaa ilmestymään, niin toimenpiteet on tarpeen. Ja kyllä sun kantsii laittaa ne vaatteet varmuuden vuoksi vuorokaudeksi pakkaseen tai vaihtoehtoisesti käyttää ne kuumassa ilmassa saunassa. IMO. Ne puremat voi sitten alkaa tulee sulle kotona vasta jonkun ajan päästä, niinkun mullekin.

Ja kysy nyt ihmeessä onko se sun kaverisi saanut kotonaan puremia?

Tilasis eräästä lisäravinnemyymälästä 90e edestä jauhoja. Maksutapana oli postiennakko. Lappu tuli postissa, ja rasti oli postiennakon kohdalla, mutta hintaa ei oltu merkitty. Kävin postissa tänään, ja sieltä antoivat paketin ilmaiseksi. Kenen piikkiin tämä nyt menee? Voiko tulla jotakin jälkiselvittelyä minulle, minkä takia olisi ehkä järkevää soittaa heti huomenna firmaan?

Onko paketissa laskua sisällä?

Tilasis eräästä lisäravinnemyymälästä 90e edestä jauhoja. Maksutapana oli postiennakko. Lappu tuli postissa, ja rasti oli postiennakon kohdalla, mutta hintaa ei oltu merkitty. Kävin postissa tänään, ja sieltä antoivat paketin ilmaiseksi. Kenen piikkiin tämä nyt menee? Voiko tulla jotakin jälkiselvittelyä minulle, minkä takia olisi ehkä järkevää soittaa heti huomenna firmaan?

Taisit saada ilmaset jauhot. Mä en ainakaan lähtis soittelemaan perään sillä tossa on nyt mokannu joko lisäravinnelafka, unohtamalla laittaa sitä hintaa, tai sitten posti. Tietysti pieni riski voi olla, että joku soittelee perään, mutta ei ne silloinkaan kyllä voi mitään ylimääräistä laskuttaa.

Voiko kopsutella virtaa pattereihin?

Maistoin tossa ekaa kertaa maustamatonta Ufs Wheytä ja ei meinannu millään kaikki sekottua veteen. Jäi semmoseks mössöks siihe pinnalle kellumaan. Mistä vitusta moinen?
(Oli muuten ihan saaaatanan pahaa :urjo:)

Voiko kopsutella virtaa pattereihin?

En tiedä mihin perustuu, mutta yleensä kun vaikka kaukosäätimen patterit on aivan finaalissa eikä auta vaikka vaihtaa paikkaa, niin sitten kun pyörittelee niitä kädessä vähän aikaa saa sen verran virtaa että kyllä niillä vielä muutaman kerran kanavaa vaihtaa :)

En tiedä mihin perustuu, mutta yleensä kun vaikka kaukosäätimen patterit on aivan finaalissa eikä auta vaikka vaihtaa paikkaa, niin sitten kun pyörittelee niitä kädessä vähän aikaa saa sen verran virtaa että kyllä niillä vielä muutaman kerran kanavaa vaihtaa :)

Hienoa! Mietin vain kun tuntuu ettei kaukosäädin oikein toimi ja sitä kopsauttaa, niin alkaa taas toimimaan. Tiedän, että vaihtoehto on, että kaukosäädin on rikki. :) Jos tuo Mika1979 kuvailema pyörittely toimii, niin miksi se toimii?

Back
Ylös Bottom