Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No johan mä oon nukkunut kahdesti kirjoitettuani tuon! :lol2:
No kyllähän se ainakin oli tunnistamaton lentävä esine, eli UFO. Siitä on kuitenkin aika pitkä matka siihen, että toteaa varmuudella sen olevan vieraasta maailmasta tullut superkehittyneen sivilisaation valmistama tähtienväliseen matkustukseen kykenevä avaruusalus. Joten tuskin sua tai sun perhettä kukaan on tulossa hakemaan![]()
Meteoriitti? Laatikon muotoinen? :D
. Ei vain kaveriporukassa saatu ohjelman nimeä millään päähän. Muistaisiko joku?Piirretyn lastenohjelman nimi olisi haussa. Tuli noin ~10 vuotta sitten yleltä, luultavasti Pikku-Kakkosen yhteydessä. Ohjelmassa taisi olla poika, tyttö ja iso koira, jotka leikkivät salapoliiseja. Selvittivät jotain juttuja aina ja taisi olla salapoliisin lakki ja suurennuslasikin joillakin niistä aina mukana. Kaikista hauskinta ohjelmassa oli niiden kävelytyyli, kun menivät päät ja kädet heiluen aina paikasta toiseen jonossa. Ei vain kaveriporukassa saatu ohjelman nimeä millään päähän. Muistaisiko joku?
Ransu?
Piirretyn lastenohjelman nimi olisi haussa. Tuli noin ~10 vuotta sitten yleltä, luultavasti Pikku-Kakkosen yhteydessä. Ohjelmassa taisi olla poika, tyttö ja iso koira, jotka leikkivät salapoliiseja. Selvittivät jotain juttuja aina ja taisi olla salapoliisin lakki ja suurennuslasikin joillakin niistä aina mukana. Kaikista hauskinta ohjelmassa oli niiden kävelytyyli, kun menivät päät ja kädet heiluen aina paikasta toiseen jonossa. Ei vain kaveriporukassa saatu ohjelman nimeä millään päähän. Muistaisiko joku?
No se tietenkin tuli ekana mieleen, mutta lentokoneet yleensä eivät hohda tai ole neliömäisiä ja ne eivät myöskään tipu alaspäin vaan menevät eteenpäin.
Edit. Jos se oli ufo, niin kestääköhän kauan, että ne tulevat tänne, missä mä olen nyt ja vievät kaikki? Tai ehtivätköhän ne mun kotiin viemään mun perheeni ennen kuin olen siellä takaisin? Voi kakka, mua alko nyt puistattaan se juttu siellä taivaalla. :D
Vaikuttaako osa-aikainen työ opintotuen ja asumislisän määrään?
Vaikuttaako osa-aikainen työ opintotuen ja asumislisän määrään?
Korjasin linkin ;).
Mikä on sellainen... ööö... juttu, joka tippuu taivaalta alaspäin, on tosi kirkas ja näyttää melkein laatikon muotoiselta, ensin perässä kulkee sellaiset "vauhtiraidat" jotka sitten maata lähestyessä katoavat, ja ellen erehdy, niin jonka vauhti näytti käsittämättömästi hidastuvan, mitä alemmas se tuli? Mitä vittua? Tuollainen meni taivaalla äsken, kun olin kävelemässä yliopistolle. Onko se jokin lentohärveli, ufo, vai toteutuuko täällä jokin Nostradamuksen ennustus? Häh?