Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yks tyhjä kysymys lisää:
Mikä on ikäraja ruotsinlaivalle tallinkilla ja/tai viikkarilla pe lähtö ja su paluu?
Tein tässä darrassa pizzaa äsken ja heitin siihen rainbowin aurajuustoa. HYI VITTU SAATANA, mitä helvetin aurajuustoa ne ählämit ja kotipizzan väki pistää pizzoihinsa, kun maistuu taivaalliselta verrattuna tähän paskaan. Darra on tän pizzan jälkeen vähintään kaksinkertainen, vieläkin maistuu suussa tuo kissanpaska, eikä tää maku lähde pois
Nillitän sen verran, että Aura on Valion tuotemerkki, eli rainbowlla ei voi olla myynnissä aurajuustoa. ;) Mitäpä jos koettaisit sitä oikeaa auraa laittaa seuraavaksi kun teet pizzaa, itsellä ei ole ollut sen kanssa pizzassa mitään ongelmaa. Ostaisin vielä palana, enkä valmiiksi murennettuna. Musta niissä valmismurennetuissa on aina jotenkin öklö maku, tai sitten vaan kuvittelen.
Se oli ihan hiljainen eikä se näyttänyt tulevan alas sellaista vauhtia, mitä voisi olettaa vapaassa pudotuksessa olevalta esineeltä. En jäänyt odottamaan, että se pääsee maahan saakka.
.No se tietenkin tuli ekana mieleen, mutta lentokoneet yleensä eivät hohda tai ole neliömäisiä ja ne eivät myöskään tipu alaspäin vaan menevät eteenpäin.
Edit. Jos se oli ufo, niin kestääköhän kauan, että ne tulevat tänne, missä mä olen nyt ja vievät kaikki? Tai ehtivätköhän ne mun kotiin viemään mun perheeni ennen kuin olen siellä takaisin? Voi kakka, mua alko nyt puistattaan se juttu siellä taivaalla. :D
Eilen olin humalassa. Vieläkin on krapulainen olo vähän. Ja helvetti kun oon niin väsynyt, että on ihan sekava olo.