Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Noissa yleensä on vähän pidempi ketju(ainakin oman salin parissa vyössä) niin vetäse se ketju siitä toisesta lenkistä läpi. Eli ikäänkuin vyöksi siihen päälle...

Tässä vaiheessa sulla roikkuu se ketju niin siitä painot läpi ja ketju kiinni lenkkiin.

Edit. Olin liekeissä niin päätin sutasta ihan kuvan kera! Enjoy! http://www.aijaa.com/v.php?i=6383244.jpg

1. Laita vyö ympäri.
2. Mee sillain kivasti kyykkyyn.
3. Tyrkkää paino kiinni ketjuun.
4. Laita ketju kiinni.
5. Nouse seisomaan nojaten hieman eteenpäin ja samalla työnnä lantiota taaksepäin. Eli perse pystyyn.
6. Vedä leuka tai toinen tai kolmas tai dippaa tai mitä lie.

Jos ei pysy niin ei oo persettä.

Paljon kiitoksia avusta :D varsiki kuva autto havainnolistamaan :D

Miksi esim. ukillani näkyy suonet rinnassa todella selvästi ja hieman käsivarsissa, vaikka mahaa on vaikka muille jakaa ja ikää lähemmäs 80? Oon huomannu myös samaa parilla muulla vanhemmalla ihmisellä.

Tämä nyt ei oikein ole mikään tyhmä kysymys mutta kysymys silti...

Alkaako kenelläkään muulla soimaan päässä Alice Cooperin No More Mr. Nice Guy kun näette mrNICEGUY:n nimimerkin foorumilla? :rolleyes: Mulla alkaa aina soimaan tuo päässä ja pakko ehkä joskus vähän lauleskellakkin... :D

Miksi esim. ukillani näkyy suonet rinnassa todella selvästi ja hieman käsivarsissa, vaikka mahaa on vaikka muille jakaa ja ikää lähemmäs 80? Oon huomannu myös samaa parilla muulla vanhemmalla ihmisellä.

Vanhuksilla iho on ohutta, joten heti siinä ihon pinnan alla olevat suonet erottuu selvemmin. Läskin jakaantuminen kroppaan taisi olla myös hormoneista kiinni? Naisilla ja miehillähän rasvakudos jakaantuu keskimäärin eri kehonosiin. Useille miehille tyypillistä on omenalihavuus, jossa rasvakudosta kertyy etenkin vatsaonteloon ja vähemmän ihonalaiseen rasvakudokseen. Vatsa saattaa olla kuin jättimäinen tynnyri mutta silti "pinnalta kova". Naisilla läskiä kertyy tyypillisesti tasaisemmin kroppaan, myös raajoihin. Naisethan ne niistä alleista ja sellusta ruikuttaa, nekin jotka painoindeksin ja muiden mittareiden mukaan saattavat olla normaalipainoisia.

Mikä ihmeen manaaja meidän jääkaapin on vallannut, kun kylmäaine lorisee tauotta? Kaappi on n. 10v ikäinen UPO, toimi vielä toissapäivänä ihan normisti. On nyt aika tyhjillään, lämpötila n. +4, pölyt imuroin takaa just äsken, huoneen lämpötila alle +22.

Onko vain kylmäaineen määrä nyt sitten laskenut niin vähiin, että laite lurisee ja lorisee jatkuvasti?

Miten saa näkymään videon tässä postissa itsessään kun ei vaan osaa vaikka kuinka kattoo mallia Quotesta..?

Tuossa on nappula missä lukee insert video. Sillä toimmoo. Tuon quoten ja insert imagen välissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Liitteet

• nimetön.webp
    nimetön.webp
    7,2 KB · Katsottu: 149
Miksi Frasier tv sarjaa ei löydy DVD:llä suomiteksteillä? Tai 6 kausi löytyy, mutta kun halauisin kaikki kaudet suomiteksteillä.
Samankaltainen homma on Kova Laki - Erikoisyksikkö jota löytyy 2 kautta suomiteksteillä kun amerikassa taitaa pyöriä jo kausi nro 11 ja Ylelläkin lie mones kausi.

Olen yrittänyt opetella juomaan viiniä sivistyneesti, mutta vastaan tulleet viinit ovat olleet todella kuivia/katkeria. Onko valkoviiniä olemassa makeana/raikkaana? Tänään menossa Alkoon, joten tietäisi vähän etsiä.

Millä nimellä kutsutaan kirjoja, joissa saa itse tehdä valintoja tyyliin koulu 3 eli siirrytään sivuilta toiselle sen mukaan miten haluaa tarinassa toimia? Aihepiirit toki laidasta laitaan, joskus lapsena muistan lukeneeni kirjaa jossa seikkailtiin jossain avaruusasemalla tms.

51 ja 53 vuotiaat työkaverini väittävät että ainoastaan nuorien ihmisten on turvallista tehdä maksimisykeharjoituksia koska vanhan ihmisen pumppu ei kestä/ole suunniteltu maksimitreeneihin. Koska olen 38 leikin heidän mielestään hengelläni kun teen harjoituksen jossa syke on vartin 190. Minusta maksimisyketreeni on ihan turvallista iästä riippumatta kunhan ei ole krapulassa. Kuka on oikeassa?

Olen yrittänyt opetella juomaan viiniä sivistyneesti, mutta vastaan tulleet viinit ovat olleet todella kuivia/katkeria. Onko valkoviiniä olemassa makeana/raikkaana? Tänään menossa Alkoon, joten tietäisi vähän etsiä.
Nyi myyjää hihasta. ne tietää parhaiten.

Alkon myyntihyllyissä on ilmoitettu viineissä olevan sokerin määrä. Puolimakeista jo 25g/l on jo selkeästi makeutta. Testaa jotain tuota luokkaa.

Kiertäjäkalvosimista on paljon aina puhetta ja niiden jumppaamisesta. Itsekkin toki harrastelen, kevyitä ulkokiertoja lähinnä treeneissä. Mietityttää vaan, että eikö jaloissa ole samantyyppistä anatomiaa, joka vaatisi mitään huolenpitoa?

Löytyiskö keltään kotoa kaljapulloa? Tarvitsisin etu- ja takaetiketin noin-suunnilleen-mitat (leveys ja korkeus) eikä täällä ole yhtään pulloa nyt tähän hätään :D

Back
Ylös Bottom