Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Etuetiketti leveys 9cm x korkeus 7,9cm. Takaetuketti leveys 6,4cm x korkeus 7,9cm. Mitattu rullamitalla Olvin pullosta :D Mihin tarkotukseen tarvitset muuten mittoja?

Kiitos! Personoin pullon joka menee ylläriksi tuttavalle. Mutta koska mulla ei ole vielä pulloa, vaan pelkkä etiketin askartelu menossa, niin mitat uupuivat :D

Miksi paperihaavat tuntuvat niin vitun "ärsyttävälle" verrattuna normaaliin haavaan?

51 ja 53 vuotiaat työkaverini väittävät että ainoastaan nuorien ihmisten on turvallista tehdä maksimisykeharjoituksia koska vanhan ihmisen pumppu ei kestä/ole suunniteltu maksimitreeneihin. Koska olen 38 leikin heidän mielestään hengelläni kun teen harjoituksen jossa syke on vartin 190. Minusta maksimisyketreeni on ihan turvallista iästä riippumatta kunhan ei ole krapulassa. Kuka on oikeassa?

Sinä olet oikeassa. Toisaalta noilla sun 50v työkavereilla saattaa olla jotain sairauksia jotka estävät moisen tai se ei nyt ainakaan ole mielekkäin tapa aloittaa liikuntaharrastusta. Kuitenkin terveelle 38v ihmisellä ei pitäisi olla yhtään mitään vaarallista tuossa.

Nyt tarvis apua.

Eli vähän taustatietoa, hyödytöntä kylläkin:

Nään huomenna parin päivän ajan äitiäni, pikkusiskoani ja veljeäni joista veljeä olen nähnyt vain muutaman kerran elämäni aikana, siskoa en ikinä ja äitiä about kerran 2:ssa vuodessa.

Eli ongelma.. Tänään vapari treeneis tuli brassijujutsua harjoteltua... Kaveri sai jalkalukon, itsepäisenä ja ylpeänä en taputtanut.. Noh, tilanteesta pääsin pois, normaalisti jatku treenit. Noh, treenien jälkeen alko siihen jalkaan helvetisti sattumaan. Oli helvettiä kävellä kotiin ja nyt aivan jumalattomat kivut, kävely sattuu, yhdellä jalalla ei voi seistä ja paikalla olokin sattuu jo melkoisesti, ja jos vähän jalkaa kääntää/nostaa nii kyllä kirpaisee...

Veli pelaa jalkapalloa joukkueessa ja tietenki haluasin sen kans pelata futista ja käydä uimassa ym. Mut tällä jalalla aika huono... Mut en halua sen olevan este, joten haluan tietää et miten sais mahd. nopeaa edes vähän healattua sitä? Kylmägeeliä? Kylmäpussi? Molemmat löytyy, myös ice sprayta... Tää ois oikeesti tärkee juttu ku ois vielä kiva loma tiedossa "maalla", jotain eroa tästä arkielämän paskasta.En milläin haluais istua paikallani, haluaisin tutustua veljeenki paremmin (viimeksi ei puhutta paljoa paskaakaan...), pelata futista, uida, juosta ym. Miten ihmees sais tätä kipua edes hieman hellitettyä?

Ja jos et jaksanu lukea, tässä cliff notet:

Veljen kans pitäis pelata futista ja touhuta huomenna. Jalka helvetin kipeä. Miten saa nopeasti lievitettyä kipua?

Alhaisen älykkyysosamääräni takia en tiedä mikä toi koho juttu on... Ois kiva jos selittäis :P Kiitos neuvoista

Thanks, noilla mennään, plus lääkettä

In Pakkotoisto we Trust

Alhaisen älykkyysosamääräni takia en tiedä mikä toi koho juttu on... Ois kiva jos selittäis :P Kiitos neuvoista

Teippaa kylmäpussi koipeesi, laita kangasta alle, ettei iho palellu ja nosta jalka koholle. Kylmää ei kannata pitää 30 minsaa enempää kerralla.

Fuuuuu, art2 kerkes eka.

Kiitos oikeesti vastauksista, en ois uskonu et tän päivän aikana olisin ees ehtiny saada :P Eiköhän tää tästä

Jos joku vastaajista haluaa BitAddict inviten nii kysyy multa...

Mulla on viimein puhelin, jota pystyy näppärästi käyttämään myös nettiselailussa. Kattelin sitten Saunalahden sivuilta sellaista mobiililaajakaistaa (pieneen käyttöön!) itselleni, ja nyt jäin sitten pohtimaan, että onkohan tuo Mini mistään kotoisin. Maks nopeus näköjään 384kb/s. Tietokoneiden kanssa tajua nopeat yhteydet jne, mutta eroaako se sitten kännykässä? Että pääseekö tuolla 384kb/s ikinä mihinkään sivuille? Onko kannattavaa hommata tuollainen paketti? hintaa ois 4,90 kuukaudessa ja käyttöä ei ole rajoitettu.

Itellä on 384 ja riittää oikein mainiosti perussurffailuun ja pystyy esim. streamaa Spotifylla musaa suoraan ilman katkoja. Riippuu tietenkin kohdistuuko surffailu pääasiassa mobiilisivuille vai onko pakko saada jotain isoja sivuja jatkuvasti auki. Pakkista käytän välillä ja kun kerran on ladannut tuon kolmen megan etusivun ni kuvat tulee puhelimen välimuistista ja voi suht hyvin käyttää.

Enemmän noita mobi-sivuja tulee käytettyä. Ja sit toinen tyhmä kysymys. Kun tuo 0.facebook.com -juttu on olemassa, niin onko se facebook-surffailu silloin OIKEASTI ilmaista Elisan ja Saunalahden liittymillä? Että siitä ei siis tule MITÄÄN kustannuksia? (pieni ihminen epäilee kaikkea..)

Ainakin Facebookissa lukee, että ois vain Saunalhden liittymille. En oo asiaan tutustunu, mutta siltä vaikuttaa, että ois ihan ilmanen. Kyllähän operaattori pystyy erottelemaan sivuston mukaan mikä maksaa ja mikä ei. Saa sitten olla vaan varovainen, ettei klikkaile mitään ulkosia linkkejä ilman datapakettia. Oon kyllä sen verran vainoharhanen, että ottaisin sen datapaketin ku ei se paljoo maksa, ni sit voi tehä paljon muutaki.

No mä olen ollu vaan tolla 0.facebook -systeemillä facessa, ja ainakin kun tarkistin äsken puheluerittelyä oma.saunalahdessa niin aika selkeesti näytti siltä ettei ainakaan ollu laskuteltu mitään. Mut katellaan. Ja joo, toi mobiililaajis on sen 4,90 sillä 384:llä niin varmaan piisaa ja on ihan hyvä :)

Voihan sitä sitten ilmaseks nostaa, jos tuntuu hitaalta. Irtisanominen sitten maksa mitään, ellei tee jotain määräaikasta diiliä. Mul pyörii viel taustalla pikaviestimet ja sähköposti tos taustalla, että mulle riittää mainiosti. Miniläppäris mul on meganen datapaketti ja sillä ehtii tien päällä joka paikkaan.

Back
Ylös Bottom