Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen rekisteröitynyt PartyPokeriin ajat sitten, nyt lueskelin vanhaa sähköpostia ja siellä oli viesti, missä pelitililtä oli vähennetty 0,73€ koska tili on "inactive".
1) Miten tuon PartyPoker-tilin saa poistettua.
2) Ei kai tuosta voi minulle mitään "oikeaa" laskua tulla? Pelitilin saldo on 0€ joten sieltä ei voi enää vähentää, mutta ei kotiin ole mitään laskuakaan tullut.
Jos olet poistanut sieltä tiedostoja siirtämällä ne roskakoriin, niin tiedostot eivät ole oikeasti poistuneet, vaan varaavat edelleen tilaa tikulta. Roskakori pitää tyhjentää tikun ollessa kiinni, niin tiedostot poistuu. Tai sitten kannattaa poistaa tiedostot aina suoraan, eli pitää shift pohjassa ja painaa deleteä. Nyt ei mene roskakorin kautta. Tässä tapauksessa helpointa on varmaan siirtää tikulta edelleen tarvittavat tiedostot turvaan ja sitten formatoida tikku.miksi tiedostot ei siirry muistitikulle vaikka siellä on tilaa? valittaa ettei ole tilaa. ei auta jos ottaa tikun pois ja laittaa takaisin. mikä kikka tuohon tepsii?
Olen rekisteröitynyt PartyPokeriin ajat sitten, nyt lueskelin vanhaa sähköpostia ja siellä oli viesti, missä pelitililtä oli vähennetty 0,73€ koska tili on "inactive".
1) Miten tuon PartyPoker-tilin saa poistettua.
2) Ei kai tuosta voi minulle mitään "oikeaa" laskua tulla? Pelitilin saldo on 0€ joten sieltä ei voi enää vähentää, mutta ei kotiin ole mitään laskuakaan tullut.

http://kartat.eniro.fi/
reittihaku->aseta lähtöpiste, aseta päätepiste ja laita välille välietapit. Näin saat mitattua vaikka ympyrälenkin pituuden kätevästi.
Miksi "futisfaijoilla" on 24/7 sponssikollarit ja lenkkarit jalassa?