Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

miksi tiedostot ei siirry muistitikulle vaikka siellä on tilaa? valittaa ettei ole tilaa. ei auta jos ottaa tikun pois ja laittaa takaisin. mikä kikka tuohon tepsii?

Olen rekisteröitynyt PartyPokeriin ajat sitten, nyt lueskelin vanhaa sähköpostia ja siellä oli viesti, missä pelitililtä oli vähennetty 0,73€ koska tili on "inactive".
1) Miten tuon PartyPoker-tilin saa poistettua.
2) Ei kai tuosta voi minulle mitään "oikeaa" laskua tulla? Pelitilin saldo on 0€ joten sieltä ei voi enää vähentää, mutta ei kotiin ole mitään laskuakaan tullut.

Olisko siellä ollut tuo 73 senttiä, joka on sitten vähennetty. Ei voi tulla laskua.

miksi tiedostot ei siirry muistitikulle vaikka siellä on tilaa? valittaa ettei ole tilaa. ei auta jos ottaa tikun pois ja laittaa takaisin. mikä kikka tuohon tepsii?
Jos olet poistanut sieltä tiedostoja siirtämällä ne roskakoriin, niin tiedostot eivät ole oikeasti poistuneet, vaan varaavat edelleen tilaa tikulta. Roskakori pitää tyhjentää tikun ollessa kiinni, niin tiedostot poistuu. Tai sitten kannattaa poistaa tiedostot aina suoraan, eli pitää shift pohjassa ja painaa deleteä. Nyt ei mene roskakorin kautta. Tässä tapauksessa helpointa on varmaan siirtää tikulta edelleen tarvittavat tiedostot turvaan ja sitten formatoida tikku.

Olen rekisteröitynyt PartyPokeriin ajat sitten, nyt lueskelin vanhaa sähköpostia ja siellä oli viesti, missä pelitililtä oli vähennetty 0,73€ koska tili on "inactive".
1) Miten tuon PartyPoker-tilin saa poistettua.
2) Ei kai tuosta voi minulle mitään "oikeaa" laskua tulla? Pelitilin saldo on 0€ joten sieltä ei voi enää vähentää, mutta ei kotiin ole mitään laskuakaan tullut.

Mulla kävin ihan samalla tavalla, tosin summa oli vähän suurempi. Käsittääkseni siitä ei mitään laskua voi tulla, ainakin näin ymmärsin. Mun mielestä melko ovela taktiikka PartyPokerilta tyhjentää kaikilta "inactive" tileiltä hilut pois, niin saavat siitäkin hieman massia.

Miten jääkiekossa ratkastaan finaaliin menevät joukkueet? Vaikka nyt tää menossa oleva EHT, lohkon paras ja toinen vissii pääsee automaattisesti jatkoo mutta miten kolmanneks ja neljänneks tulleet joukkueet? Onko niillä enää teoriassa mahdollisuutta kultaan?

Millanen nettilataaminen on laitonta? Oon eläny siinä luulossa että joskus v. 2004 tuli laki, joka kiels kaiken (musiikki, leffat, sarjat) lataamisen netistä, jossei ollu ostanu niitä netistä. Nyt kuitenkin parissa uutisessa on sanottu että lataaminen ei ole rikosoikeudellisesti rangaistavaa, vain jakaminen. Jossain samaisessa uutisessa manittiin kuitenin, että nettilataaminen on nuorten yleisin rikos. Kuitenkin muistaisin lukeneeni myös uutisia, joissa ihan vain lataajia olisi rangaistu huomattavilla sakoilla. En myöskään osaa googlettaa simppeliä vastausta tähän asiaan. Että miten tää asia nyt oikein on:confused:

ps. en pelkää että poliisisetä tulee kuitenkaan hakemaan mun konetta, oli asia miten tahansa:rolleyes:

Tämä onkin sitten tosi tyhmä kysymys, mutta mistä tiedän ilman kirjevaakaa, kuinka monta ykkösluokan postimerkkiä kotimaan kirje (A4-kokoinen) tarvitsee? Koska painostahan se tietysti riippuu. Minun tulee usein lähetettyä kirjeitä, joissa on esim. 20-30 liuskaa ja tähän mennessä olen aina laittanut niihin kaksi postimerkkiä, että "menee varmasti perille". Nyt olen kuitenkin alkanut ajatella, että se on turhaa. Dear Doc, what should I do?

0-50 grammaa maksaa 0,80€
51-100 grammaa maksaa 1,10€
101-250 gramma maksaa 1,60€

Eihän tää nyt kysymykseen vastannu, mutta jotain suuntaa.

Aa, toisaalla löysin vastauksen, että yhdellä 1. luokan merkillä pystyy lähettämään noin 8 arkkia. Yksi arkki painaa siis noin 8 grammaa. Siihen vielä päälle kuoren paino.

Miksi lihavilla on niin usein parta ja laihoilla niin harvoin?

Parta peittää lihapiirakoiden tuplaleuat.

double_chin_fat_20091209_1016482607.jpg

Miten Nordean nettisivuilta saa tallennettua tiliotteet excel formaattiin!? Ohjeissa sanotaan että suoritetaan vain haku tilitapahtumista, ja sitten tallennetaan lopputulos. Paskat mulla ole siellä mitään "tallenna" nappulaa. Edes email osoitetta en löytänyt mihin voisi kysymyksen lähettää...Nyt palikkaohjeita kiitos!

Sen haun suoritettuasi siihen alas tulee niitä linkkejä että Tiliote xx.xx.xx-yy.yy.yy. Klikkaat auki (tarvitset jonkun ohjelman joka lukee pdf-tiedostoja) ja sitten se aukeaa, ja tuossa selaimen omien palkkien alle tulee sellainen pdf-lukijan palkki, jossa pitäisi olla tallennuspainike. Itsellä käytössä adobe reader ja sillä ainakin tuollainen nappi löytyy.

Sain lääkäriltä tästä päivästä perjantaihin sairaslomaa korkean kuumeen ja nielurisatulehduksen takia.
Olen tällä hetkellä intissä ja lääkäri sanoi, että menet sitten perjantaina vasta intiin. Huomenna olisi meno takaisin inttiin, pitää kai mennä?

Back
Ylös Bottom