Meitsil on täl hetkel yskää, nuhaa ja kuumetta. Saunaan kohta. Soitanko ambulanssin valmiiksi vai saisko jotain faktaa, että on pahasta?
Mitäs tää nyt oli, jotain vittuilua mulle vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitsil on täl hetkel yskää, nuhaa ja kuumetta. Saunaan kohta. Soitanko ambulanssin valmiiksi vai saisko jotain faktaa, että on pahasta?
Jumppakuminauha.Tämä saattaa olla aika tyhmä kysymys, mutta mikä on resistance band suomeksi (siis suomen kielinen nimi).
http://www.pixmac.fi/picture/nainen+venyttää+jalkansa+kanssa+resistance+band/000012061709
Näköjään.![]()
Riippuu puhelimesta, osa siirtää itse kesä/talvi-aikaan, mikäli "ajan automaattinen päivitys on käynnissä." Näin ainakin omassa nokiassa.
^Formulat ajoi eilisen jakson yli,tulee seuraavan kerran pääsiäisen jälkeen 10.4 klo 17.55 ,24.4 klo 17.55,1.5 klo 17.55 mtv 3 lta.

Kun kerran Hollannissa kannabis on laillista, niin saako siellä ajaa pilvessä autoa? Testaavatko poliisit siellä jokaisen kuskin jollakin huumetesterillä vai ovatko pilvessä ajelevat kuskit niin sekaisin että heidät tunnistaa ilman mitään testejä?
Missä yksityinen voi ilmoittaa asuntoaan suoraan myyntiin? Onko nää oikotie ja etuovi vaan kiinteistönvälittäjille?
Missä yksityinen voi ilmoittaa asuntoaan suoraan myyntiin? Onko nää oikotie ja etuovi vaan kiinteistönvälittäjille?
Ootko kokeillu vaihtaa siitä puhelimen ruudusta tiedonsiirtotapaa. Eilen olin kova jätkä ratkaistuani samankaltaisen ongelman. Vaimo koitti siirtää Nokia PC Suiten avulla viestejä vanhasta puhelimesta uuteen, juurikin samaan 5800:n, eikä siinä onnistunut. Sanoin sille sitten saman kuin sulle, että vaihda se tiedonsiirtotapa. Tuloksena oli kauhea huuto ja raivo, että: "Luuletko etten osaa tätä käyttää? Oon hei vähän enemmän käyttäny tätä pc suitea kuin sinä ja tiedän kyllä miten tämä toimii. Ei tartte neuvoo." Pidin pääni ja sain sen vaihtamaan tiedonsiirtotavan tällä kertaa oikeaan, joka oli niinkin vaikea kuin "Nokia PC Suite". Arvaa kaksi kertaa alkoiko toimia? Arvaa olinko ylpeä? Arvaa tunsinko suurta ylemmyyttä mahtavan ownagen johdosta?Miksi nyt käy niin kun yritän siirtää tietokoneelta musiikkia puhelimen muistikortille usb-kaapelin kautta, niin tää valittaa vaan että "parametri ei kelpaa" kaikkien tiedostojen kohalla. Kokeilin uudelleenkäynnistää koneen ja puhelimen mut samaa herjaa. Neuvoja? Puhelin Nokia 5800