Kovat faktat pojalla. Miksi edes vaivauduit vastaamaan, jos vastauksesi ei koske kysymystäni mitenkään?
No vastataan nyt sitten. Soita vaan ja pyydä kyytiä Niuvanniemeen. Siellä saa hyvää hoitoa kuulemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovat faktat pojalla. Miksi edes vaivauduit vastaamaan, jos vastauksesi ei koske kysymystäni mitenkään?
Mites tämä kesäaikaan siirtyminen tapahtuu? Kello 3.00 se tapahtuu mutta mitä tapahtuu baarissa? meneekö se kiinni aikaisemmin vai jatketaan "vanhan" ajan mukaan?
Ilmaisia varmaan ei ole, mut aja johonkin keskustan tuntumassa olevaan parkkihalliin, jätä sinne, käy lentokentäl ja mihis meetkin, kun tuut takas, marssit toimistoon ja sanot et parkkilappu hävis, ja maksat katoamismaksun, se ei oo ihan ilmainen, mut ei se oo yhtä paljon myöskään kuin muutaman päivän parkit :P
vastusnauha?Tämä saattaa olla aika tyhmä kysymys, mutta mikä on resistance band suomeksi (siis suomen kielinen nimi).
http://www.pixmac.fi/picture/nainen+venyttää+jalkansa+kanssa+resistance+band/000012061709
Tässä on kuva, haluaisin vain tietää kyseisen nauhan suomen kielisen nimen. Kiitos.
Onko kännykän kello "aikamobiili"? Eli jos siirrän nyt kelloa tunnilla eteenpäin siirtyykö siitä vielä tunnilla vai mitenkä?:D
Riippuu puhelimesta, osa siirtää itse kesä/talvi-aikaan, mikäli "ajan automaattinen päivitys on käynnissä." Näin ainakin omassa nokiassa.
Millä bensa lähtee pois vaatteista?
Asfaltista oon ainakin usein polttanut pois :D
Bensan pitäis mun käsittääkseni haihtua aika pitkälti ihan itekseen...
Tahranpoistoaineella voi saada ne rasvatahrat pois. Lippistä on vaan vähän hankala saada tehokkaasti pestyä.