Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä helvettiä, kokeilin amkhaku.fi-sivulla demohakua, mutta nyt heittivät sähköpostiin vahvistuksen, jossa lukee, että hakemus on vastaanotettu...
Eikai mun hakemus oikeesti menny sisään?

Jos mulla on opiskelupaikka teknillisessä yliopistossa ja otan paikan vastaan toisesta samanlaisesta koulusta niin mitä käy ensimmäisen koulun paikalle. Eli voinko hakea normaalisti toiseen kouluun ja mennä sinne opiskelemaan jos olen toisessa paikassa myös opiskelijana?

Voit. Voit olla useassa korkeakoulussa kirjoilla samaan aikaan tai sitten voit lopettaa aiemman tai ilmoittautua poissaolevaksi.

Riippuu puhelimesta, osa siirtää itse kesä/talvi-aikaan, mikäli "ajan automaattinen päivitys on käynnissä." Näin ainakin omassa nokiassa.

Ja osa (s60-luurit ainakin) siirtää vaikkei tuo asetus olisikaan päällä. Automaattiasetus tarkoittaa, että puhelin ottaa aikansa verkosta, ts puhelimen kellonaika alkaa riippua operaattorin kellonajasta.

^Formulat ajoi eilisen jakson yli,tulee seuraavan kerran pääsiäisen jälkeen 10.4 klo 17.55 ,24.4 klo 17.55,1.5 klo 17.55 mtv 3 lta.

Missä yksityinen voi ilmoittaa asuntoaan suoraan myyntiin? Onko nää oikotie ja etuovi vaan kiinteistönvälittäjille?

Kun kerran Hollannissa kannabis on laillista, niin saako siellä ajaa pilvessä autoa? Testaavatko poliisit siellä jokaisen kuskin jollakin huumetesterillä vai ovatko pilvessä ajelevat kuskit niin sekaisin että heidät tunnistaa ilman mitään testejä?

Kun kerran Hollannissa kannabis on laillista, niin saako siellä ajaa pilvessä autoa? Testaavatko poliisit siellä jokaisen kuskin jollakin huumetesterillä vai ovatko pilvessä ajelevat kuskit niin sekaisin että heidät tunnistaa ilman mitään testejä?

Jos kaveri on poltellut huomaa sen kyllä henkilön silmistä ja mielentilasta, yleensä silmät punoittavat ja henkilö on todella hilpeä. Poliisi saa testata mikäli epäilee että ajat huumeiden alaisena ja kannabiksen tai minkään muun miedon huumeen alaisena ei saa ajaa.
lähde : http://www.amsterdam.info/drugs/

Missä yksityinen voi ilmoittaa asuntoaan suoraan myyntiin? Onko nää oikotie ja etuovi vaan kiinteistönvälittäjille?

Voi ilmota esim. oikotiellä ja etuovessa. Eivät ole vaan välittäjille. Muutaman kympin muistaakseni maksaa.

Miksi nyt käy niin kun yritän siirtää tietokoneelta musiikkia puhelimen muistikortille usb-kaapelin kautta, niin tää valittaa vaan että "parametri ei kelpaa" kaikkien tiedostojen kohalla. Kokeilin uudelleenkäynnistää koneen ja puhelimen mut samaa herjaa. Neuvoja? Puhelin Nokia 5800

Miksi nyt käy niin kun yritän siirtää tietokoneelta musiikkia puhelimen muistikortille usb-kaapelin kautta, niin tää valittaa vaan että "parametri ei kelpaa" kaikkien tiedostojen kohalla. Kokeilin uudelleenkäynnistää koneen ja puhelimen mut samaa herjaa. Neuvoja? Puhelin Nokia 5800
Ootko kokeillu vaihtaa siitä puhelimen ruudusta tiedonsiirtotapaa. Eilen olin kova jätkä ratkaistuani samankaltaisen ongelman. Vaimo koitti siirtää Nokia PC Suiten avulla viestejä vanhasta puhelimesta uuteen, juurikin samaan 5800:n, eikä siinä onnistunut. Sanoin sille sitten saman kuin sulle, että vaihda se tiedonsiirtotapa. Tuloksena oli kauhea huuto ja raivo, että: "Luuletko etten osaa tätä käyttää? Oon hei vähän enemmän käyttäny tätä pc suitea kuin sinä ja tiedän kyllä miten tämä toimii. Ei tartte neuvoo." Pidin pääni ja sain sen vaihtamaan tiedonsiirtotavan tällä kertaa oikeaan, joka oli niinkin vaikea kuin "Nokia PC Suite". Arvaa kaksi kertaa alkoiko toimia? Arvaa olinko ylpeä? Arvaa tunsinko suurta ylemmyyttä mahtavan ownagen johdosta?

Back
Ylös Bottom