Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Just Googletin samaa ja vastaus löytyikin Demin foorumilta. :D Tytöillä on joku 35 asian "pahe"lista jossa on kaikkee seksi ja känni juttuja ja niistä saa sitten sakkoa tietyn summan.

Ei ole kumpaakaan ja tarra on cd-levyssä kiinni. Eli se pitää jotenkin lämmittää. Onnistuisko jos keitän vettä ja pidän tarraa siinä vieressä? Riittäiskö ne höyryt irrotukseen?

Riippuu tietysti siitä millaista liimaa tarrassa on, mutta äkkiseltään vois luulla että irtoaa

Sain hääkutsun, jossa lukee nimeni+"avec" Tarkoittaako tuo nyt että saan tuoda jonkun seuralaisen messissä, vai mitä? :D

Jep.

edit. Mä uhrauduin vastaa :D

Miksi, jos lähetän toisesta matkapuhelimesta MMS viestin omaan liittymääni, saan sen vain tähän ko. kännykkään enkä siihen toiseen? Kummatkin matkapuhelimet kyllä tukevat MMS viestejä. Voinko saada jotenkin tämän viestin toiseen kännykkään? Liittymä on Saunalahden, jos se on jotenkin merkityksellistä. Yritin myös poimia ko. kuvan viestistä ja lähettää, mutta jostain syystä ei tule läpi.

Olis risteily edessä tukholmaan pian, mulla henkkareina pelkkä ajokortti ja avokilla, joka matkan varasi vain kuvallinen kelakortti? Pitäiskö tässä siis äkkiä käydä passi hakemassa, vai riittääkö nuo?

Sain hääkutsun, jossa lukee nimeni+"avec" Tarkoittaako tuo nyt että saan tuoda jonkun seuralaisen messissä, vai mitä? :D

Ei tarkoita vaan se tarkoittaa sitä et sun pitää viedä avec sara sinne:

76100a.jpg

Jos anturin tiedoissa on tarkkuus +-0.5% FS ja mittausalue on 0-1000, niin onko tarkkuus silloin käytännössä aina se +-5 vai aina jokaisesta lukemasta +-0.5%??

Mikä olis sellanen radiokanava stadin kuuluvuusalueella, jossa tulee mahdollisimman vähän puhetta?? Ja mainoksia? On duunissa niin pinna kireenä välillä, kun tuntuu että joka radiokanavalta tulee suurimmaks osaks juontajien typeriä lätinöitä ja samat mainokset noin ziljoona kertaa päivän aikana.

Eiks kukaan tosiaan tiedä??? Tällasta ei varmaan siis edes ole olemassa.

Eiks kukaan tosiaan tiedä??? Tällasta ei varmaan siis edes ole olemassa.

No ei taida olla. Joku nettiradio ehkä. Pari ois mut ei pk-seudulla.
"Jos ei ne mainosta jotain hammastahnaa niin sitten ne mainostaa sitä omaa asemaaansa. Sehän musta on ihan järjetöntä, kai mä nyt tiedän mikä asema mulla päällä on!"

Kuka valvoo poliisien ja paloautojen katsastamisen? Kertaakaan en ole nähnyt katsastusasemalla tai sen pihassa poliisi tai paloautoja että olisivat menossa katsastukseen.

Sekä jo kerran esitetty kysymys johon en saanut vastausta. Millä tavoin palokunta toimii jos tulee useampi häly samaan aikaan? Joskus kovilla ukkosilla laukeaa noita palohälyjä pitkin kaupunkia niin missä järjestyksessä niitä palokunta käy läpi? Vai jakaantuuko se porukka useampaan ryhmään?

Back
Ylös Bottom