Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän vielä sen verran, että tilinumero täytyy ilmoittaa vaan kerran. Tai ainakin itsellä tilinumero oli optiona veroehdotuksessa. Tokkiinsa jos pankkiyhteys vaihtuu niin sitten uus numero karhulle...Sillon kun tulee se laskelma veroista niin siinä on palautettava lomake, millä voi ilmottaa tilinumeronsa ja rahat menea automaattisesti tilille.
Parin työkaverin kanssa lähdössä Ruotsiin, jätkät rajat täyttäviä kaksfemmoja, itse 19 tuolloin. Ei chancea, vai uskaltaako huijata?
Käytiin jätkien kanssa tuossa yksi viikonloppu viikkarilla ruotsin risteily ja ei ainakaan minulta kukaan kysynyt henkkareita. Yksi haki koko porukan liput tiskiltä ja se oli siinä.
Kävittekö maissa?
Ei pelkoakaan niissä oloissa.
Huonontaako tupakan polttaminen ihon laatua (rypyt jne..) ?
Parin työkaverin kanssa lähdössä Ruotsiin, jätkät rajat täyttäviä kaksfemmoja, itse 19 tuolloin. Ei chancea, vai uskaltaako huijata?
Se siinä vähän hämää, jos kävis maissa, niin kyselisköhän ne siellä sitten jotain.. Eestin puolella näin ei ainakaan ole käynyt, mutta mistäs sitä koskaan tietää..
Totta kai. ...vaikket kysynytkään.Tottakai huonontaa.
Ammattiliitot saa päättää lakoista laillisesti Suomessa. Lakkoon ei kuitenkaan voi mennä, jos on tessi voimassa, tai sillä pyritään johonkin ihan hulabaloo-juttuun. Yleensä vain ammattiliiton jäsenet ovat lomilla lakon aikaan, itse jäisin töihin vaikka kuuluisinkin johonkin liittoon. IMO jos kerta on töihin menty, niitä töitä tehdään tai vaihdetaan alaa, saatanaLakoista.
Onko lakot aina liittokohtaisia eikä työnantajakohtaisia? Onko todella mahdollista, että työntekijä voi olla yksin lakossa työpaikalla jos on ainoa joka kuuluu tiettyyn liittoon?
Tai mistä yksittäinen henkilö edes tietää pitäiskö olla lakossa vai ei.
Työpaikalla kerrotaan varmaankin lakosta, koska siinä on tietty aikaraja minkä sisällä pitää ilmottaa lakon ajankohdasta. Jos et tiedä mitään, menet töihin :DTotta kai. ...vaikket kysynytkään.
Toivottavasti ilmoitat myös työnantajallesi että AY-liikkeen neuvottelemasta työehtosopimuksesta voi kohdallasi poiketa: Et tarvitse esimerkiksi yleiskorotusta palkkaasi tai sairaan lapsen hoitoon vapaata. Lomarahaakaan ei tartte maksaa.Yleensä vain ammattiliiton jäsenet ovat lomilla lakon aikaan, itse jäisin töihin vaikka kuuluisinkin johonkin liittoon. IMO jos kerta on töihin menty, niitä töitä tehdään tai vaihdetaan alaa, saatana![]()

Ite oon ollu tällases uskos et jalka puutuu ja veri käy taas kiertämää.Kuka osaa selittää miten syntyy ämmänneulat ja miksi ne pistelee?
Eli ne jos jalka on kauan oudossa asennossa, niin tulee tunne sellaisista miljoonista pistoksista jalkaan ja käveleminen on melkeimpä mahdotonta...
Ei vaikuta. Liike maan suhteen on sama, mennäänkö "vastapäivään vai myötäpäivään".Vaikuttaako maapallon pyörimisliike lentomatkojen kestoon pitkillä matkoilla?