Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako mistään selville onko pomo maksanu eläkemaksut ym oikeen kun ei se suostu ees tilinauhoja tekeen saati maksaako ees veroja kun sain viime palkan käteisellä ihme touhua ja palkat tulee myöhässä
Onks siinä muutakin jujua kuin vaan se että sen levyn nimi on hyvää puuta?sen uudesta levystä
Saaks modet palkkaa tai jotain vai tekeekö ne "hommia" täällä hyväntekeväisyyttään?
Vapaaehtoistyötä palkatta, on se Mike julma ihminen..
Omatoimista skannailua suosittelisin. Ei kauaa mene tusinan kuvaa kun skannailee ja säästää koko nipun euroja.
Näkyy vasta sitten kun Postin työntekijät on vastaanottanu paketin ja kirjannu sen. Jos esim otat lappuja postista ja liimailet niitä koiran turkkiin, et tietenkään voi seurata niiden lenkkireittejä, vaikka niissä JJFIxyz:t onkin...Miten postin paketin tiedot eivät vieläkään näy lähetysseurannassa? Eilen aamulla sain koodin pakettiin. Yleensä ne tiedot näkyy muutaman tunnin päästä, kun oon saanut seurantakoodin mailiin..
APUA!
Tarttis teettää valokuvista kalenteri ennen joulua frendille. Ongelma on se, että kuvat on otettu lukioaikoina ja siitä eteenpäin, eli ne ei tod. ole digikuvia. Kuka/mikä firma tekisi mulle paperikuvista? Netistä googlaamalla en löydä kuin digikuvakalenterivaihtoehtoja.
Nyt on kiire, jouluun ei oo liikaa aikaa!
Juu, ei niitä ei-toimivia oikein kannata ostaa. Niitä on kaiken lisäksi melko vaikea löytääkin, ainakin uutena...kunhan ensin ostaa toimivan väriskannerin. ;)
Miten postin paketin tiedot eivät vieläkään näy lähetysseurannassa? Eilen aamulla sain koodin pakettiin. Yleensä ne tiedot näkyy muutaman tunnin päästä, kun oon saanut seurantakoodin mailiin..
Itselläni on kaksi visaelectron korttia Nordea pankkiin. Toinen on tyttöystävän/avopuolison kanssa yhteinen tili ja toinen oma tilini. Itse pidän tätä järkevänä ratkaisuna, koska ruoat,vuokrat,laskut maksetaan yhdessä ja jos sitten haluan ostaa vaikka kännykän niin maksan sen itse omalta tililtäni.Alustus: olen aina ihmetellyt kun kassalla joku saattaa arpoa vaikka 2-3 saman pankin visa electron kortin kanssa että millä maksaa. Tai sitten että joku perkeleen tupelo automaatilla ensin tarkistaa 3-6 saldoa eri korteilla ja sitten viellä nostaa joka toiselta kortilta sen 20€.
Ja itse kysymys tuohon liittyen: eli mitä perkeleen hyötyä tai järkeä on pitää samaan pankkiin vaikka 3 tiliä ja korttia? Miten pirussa nämä kaikki joilla on se useampi kortti ovat joko eläkeläisiä tai oman arvion mukaan pientuloisia/työttömiä/sossunelättejä tai muuten vaan "väliinputojia".
Kun taas esim. seuraan Kuopionkin verotiedoissa suuri tuloisia niin heillä on vaan yksi kortti jolla pärjäävät kaikkialla vaikka sitä rahaa on niin paljon että ranteet taipuu ja tilit pursuaa yli.
Itselläni on kaksi visaelectron korttia Nordea pankkiin. Toinen on tyttöystävän/avopuolison kanssa yhteinen tili ja toinen oma tilini. Itse pidän tätä järkevänä ratkaisuna, koska ruoat,vuokrat,laskut maksetaan yhdessä ja jos sitten haluan ostaa vaikka kännykän niin maksan sen itse omalta tililtäni.
No mulla on nordeaan visa electron jolla ostan normaalit asiat, sitten on mastercard jolla ostan kaiken kalliin, sitten on op:n visa electron jonne tulee kaikki mun netissä tehtyjen kauppojen maksut, sitten on sampon visa jonka ne houkutteli ottamaan kun niiden piti antaa mulle ilmatteeksi 200e jostain syystä mutta en ikinä sitä sitten saanutkaan, nyt automaattisesti veropalautukset tulee sampon tilille enkä ole jaksanut sitä tilinumeroa muuttaa, muuta käyttöä sampolla ei ole. Sitten on vielä eukon säästöpankin tili jonne mulla on kortti jota saan käyttää vain kun omat massit loppuu, ja sit on vielä käyttö oikeus mutsin tilille jonne tulee kaikki lahjamassit yms ettei sossu ala vinkumaan. Eli kyllä se niin näyttää olevan että persaukisilla niitä kortteja riittääAlustus: olen aina ihmetellyt kun kassalla joku saattaa arpoa vaikka 2-3 saman pankin visa electron kortin kanssa että millä maksaa. Tai sitten että joku perkeleen tupelo automaatilla ensin tarkistaa 3-6 saldoa eri korteilla ja sitten viellä nostaa joka toiselta kortilta sen 20€.
Ja itse kysymys tuohon liittyen: eli mitä perkeleen hyötyä tai järkeä on pitää samaan pankkiin vaikka 3 tiliä ja korttia? Miten pirussa nämä kaikki joilla on se useampi kortti ovat joko eläkeläisiä tai oman arvion mukaan pientuloisia/työttömiä/sossunelättejä tai muuten vaan "väliinputojia".
Kun taas esim. seuraan Kuopionkin verotiedoissa suuri tuloisia niin heillä on vaan yksi kortti jolla pärjäävät kaikkialla vaikka sitä rahaa on niin paljon että ranteet taipuu ja tilit pursuaa yli.