Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hypi useampi minuutti pää kallellaan yhdellä jalalla tai koita varovasti jotain pumpulitikkua.millä helvetillä mä saan veden pois korvasta? ollu vissiin jo 2viikkoa, ei meinaa auttaa vaikka päätä sillai heiluttaa sivulle..
millä helvetillä mä saan veden pois korvasta? ollu vissiin jo 2viikkoa, ei meinaa auttaa vaikka päätä sillai heiluttaa sivulle..
Ennen vanhaan oli tuo 10h, eli ainakin tuttavapiirissä laitettiin yöksi laturiin. Nykyään nuo uudet kännykät ei tietääkseni noita "alkulatauksia" tarvihe.
Lääkäriltä resepti boorihappoon. Sillä se "vesi" tulee pois sieltä korvasta. Itellä tällä hetkellä sama tunne. Masentaa ku sukeltamaan pitäs päästä, mutta eipä voi korvan takia.millä helvetillä mä saan veden pois korvasta? ollu vissiin jo 2viikkoa, ei meinaa auttaa vaikka päätä sillai heiluttaa sivulle..
Miks jotkut ihmiset sanoo, että "mulla vitutti...", "mulla harmitti" jne. eiks se mee kuitenki et "mua vitutti" ja "mua harmitti"?
Perkeleen ärsyttävän kuulosta.
Olenko täysin väärin käsittänyt, että miinus menee suoraan runkoon? Jokatapauksessa melko hassussa paikassa tuo akku, nimittäin sitä ympäröi metallikehikko ja muutenkin akkua laittaessa navat helposti osuvat runkoon. Täytyy kuitenkin huomenna tutkia asiaa ja mittailla.
Pitää käyä työterveydes näyttääs jollei ala menee ohi, tosiaan sillo varsinki se tuntuu et ku päätä pitää alas päi et o vettä korvas.Jos ei ole vieläkään tullut, niin käy näyttämässä lääkärille. Tulehtunut korvakäytävä, voi tuntua siltä että olisi vettä korvassa.
Mielenkiintoinen juttu, sillä olen aina ollut uskossa, että miinus yhdistettäisiin runkoon.
PS. Kävin mittaamassa virran mikä tosta miinus navasta lähtee, mun yleismittari näyttää 11 A. Mahtaa olla mittari rikki, mutta joka tapauksessa aika kovat kipinät tulee.
USA on niin iso maa, että senkin sisään mahtuu eri aikavyöhykkeitä. http://matkailijan.info/aika/onko amerikkalaiset meitä 12h jäljessä?
Tiedä sitten, miten ehjä tämä mun mittari edes on, 12 Voltillahan resistanssi olisi vähän päälle ohmin. Kyseessä on kyllä polttomoottorilla ja ihan normi kaasuttimella toimiva pikkumönkijä. Ukko kehotti vaan pistämään navat kiinni, mutta ei kauheasti huvita leikkiä tolla mahdollisella 11 A virralla. Mikähän siellä sitten, voiko startti jotenkin jäädä sellaiseen asentoon, että mahdollisesti on käytännössä oikkarissa. Ennen latausta peli toimi. Kauheasti tollasessa tuskin on mitään elektoriniikkaa, heikot lamput edessä ja takana, startti ja moottorin sähköt.On sen verran rajut ampeerit, että mistään vuotovirrasta tuskin on kyse. Oikosulku jossain tai rakkineen (eikös tää ollut joku sähkömönkijä?) kaasupedaali jumittanut päälle tms.
-k