Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi vi#ussa kaikissa pöytälampuissa on virtakatkaisija on virtajohdossa!!?? Ja vielä jossakin puolessavälissä johtoa! Ei minun pleikkarissa, TV:ssä, vedenkeittimessä ja mikroaaltouunissa ole virtakatkaisija virtajohdon puolessavälissä, ni miksi se on pöytälampuissa???

Miksi vi#ussa kaikissa pöytälampuissa on virtakatkaisija on virtajohdossa
Sulla on vaan vääriä pöytälamppuja. Joku on katetuottohinnoittelussaa halunnut saada raaka-ainekustannuksia alaspäin, joten laitteen runkoon upotettavan kytkimen sijaan on käytetty johdon väliin tulevaa kytkintä.

Sulla on vaan vääriä pöytälamppuja. Joku on katetuottohinnoittelussaa halunnut saada raaka-ainekustannuksia alaspäin, joten laitteen runkoon upotettavan kytkimen sijaan on käytetty johdon väliin tulevaa kytkintä.

Parisataa lampun hintaan lisää, niin johan alkaa kytkimiä rungosta löytymään:hyper:

Johtuvatko eBaystä päivittäin tulevat sähköpostiviestit tästä joulun läheisestä ajankohdasta vai siitä, että en ole hetkeen ostanut sieltä mitään ja yrittävät taas houkutella mukaan?

Mitenkäs ton korporaation kanssa nyt sitten? Mitä mä kuuntelen aamulla radiosta töissä?

Mikä funktio VR:n vanhemmissa junavaunumalleissa (eli Pendolinoa edeltävät) oli kaikissa ulko-ovissa olevalla "lipalla/luiskalla", joka aina jäi junavaunun sisäpuolelle? Sitä on vähän vaikea selittää, mutta uskon, että ihmiset muistavat. Mielestäni juuri lippa tai luiska on paras sitä kuvaamaan. Ja se oli vielä niin suuri, että kun ovi avattiin sisäpuolelle, itse se luiska solahti seinässä olevaan, sitä varten rakennettuun aukkoon.

Mikä funktio VR:n vanhemmissa junavaunumalleissa (eli Pendolinoa edeltävät) oli kaikissa ulko-ovissa olevalla "lipalla/luiskalla", joka aina jäi junavaunun sisäpuolelle? Sitä on vähän vaikea selittää, mutta uskon, että ihmiset muistavat. Mielestäni juuri lippa tai luiska on paras sitä kuvaamaan. Ja se oli vielä niin suuri, että kun ovi avattiin sisäpuolelle, itse se luiska solahti seinässä olevaan, sitä varten rakennettuun aukkoon.

Oven kiinni ollessa siina lipan alla on portaat. Ilman lippaa jaisi lattiaa kolo, ja tuuli puhaltaisi oven alta sisalle.

Miten demi.fi:n keskusteluissa saa haettua näkyviin tietyn käyttäjän kaikki kirjoitetut viestit, älkää kysykö miks :hyper: Niinku tyyliin pakkikselta "Find all posts by..." ?

mut ilmeisesti oon jotain missannu..
Ootko kokeillu painaa ihan vaan exit- tai TV-nappia?
Mutulla lähtee, ei oo Sonya talossa.
Vissiin joku Show Source-on jäänyt päälle.

Millainen on käytäntö jos tilaa jotain ulkomaalaisesta verkkokaupasta, EU:n sisältä, tutkiiko tulli sisällön? Pitääkö maksaa tullimaksu tai jotain veroa hinnan päälle? UK:sta tilaisin tavaraa.

Lisäravinteet ja moottoripyörän osat siis kyseessä. Netistä luin että tulli saattaa puuttua asiaan jos vaikkapa löytyy joku vitamiinivalmiste jossa on esim. vain vitamiinia liikaa, onko tuo totta? Onko se kuinka yleistä että tutkivat tavaran jos Englannista tilaa?

Jos on kokemusta niin suositelkaapa vielä jotain ulkomaalaista lisäravinnekauppaa, nimenomaan EU:n sisältä..

Ootko kokeillu painaa ihan vaan exit- tai TV-nappia?
Mutulla lähtee, ei oo Sonya talossa.
Vissiin joku Show Source-on jäänyt päälle.
No ei helevetti. Koko kaukosäätimen ensimmäinen nappi eli info nappi jääny kokeilematta.. sieltähä se sitte lähti. Returnit sun muut oli kyllä hakattu moneen kertaan :E

Back
Ylös Bottom