Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko HL-päiviä käyttää milloin vain, vai onko ne ennalta määrätty?
Hyvä juttu, jos näin on. Meikäläisellä on ammattikorkean valintakokeet tulossa ja vituttaisi kyllä armottomasti, mikäli en niihin pääsisikään.Jäljelle jäävät höllit voi sitten käyttää oman mielen mukaan läpiviennin niin salliessa. Tällänen menettely käytössä siis Parolassa, muualta ei tarkaa tietoa.
Paljon maksaa avaimien uudelleen teettäminen? Varmaan riippuu itse avaimien muodosta, mutta suunnilleen paljon maksaa?
Ootko puolen vuoden mies? Jos oot, niin todennäköisesti kaikki HL-päiväsi on niitä ns. komppahöllejä, eli periaatteessa sul ei oo mahdollisuutta anoo noita. Käytännössä kuitenki varmasti saat noin hyvällä syyllä anottuu sen loman, mutta saatat joutua olemaan jonkun päivän kiinni kun muut lähtee lomille. Parolassa itsekin suoritan palvelusta.Hyvä juttu, jos näin on. Meikäläisellä on ammattikorkean valintakokeet tulossa ja vituttaisi kyllä armottomasti, mikäli en niihin pääsisikään.
Parolassa olen itsekin.
Luultavasti ne päästää sut kyllä lomille valintakokeen takia. Jos jostain syystä kuitenkin tulisi ongelmia, niin sulla on ihan lakisääteinen oikeus saada henkilökohtaista syylomaa eli hsl pääsykoepäiväksi. Se pitää sitten mahdollisesti korvata olemalla joskus kiinni kun muut lomailee.Hyvä juttu, jos näin on. Meikäläisellä on ammattikorkean valintakokeet tulossa ja vituttaisi kyllä armottomasti, mikäli en niihin pääsisikään.
Parolassa olen itsekin.
Aurajuustossa on parasta ennen päivämäärä. Mitä sille sen jälkeen tapahtuu? Homehtuuko se ja ei siksi ole enää syömäkelpoista? ;)
Aurajuustossa on parasta ennen päivämäärä. Mitä sille sen jälkeen tapahtuu? Homehtuuko se ja ei siksi ole enää syömäkelpoista? ;)
ja jos kuivuu reunoista tms. niin leikkaa vaan pois ja syö loput.Luultavasti ne päästää sut kyllä lomille valintakokeen takia. Jos jostain syystä kuitenkin tulisi ongelmia, niin sulla on ihan lakisääteinen oikeus saada henkilökohtaista syylomaa eli hsl pääsykoepäiväksi. Se pitää sitten mahdollisesti korvata olemalla joskus kiinni kun muut lomailee.
Eli pääset varmasti lomille, jos on tuo syy. Olkoot vaikka loppusota.
Koska pitäis dietti aloittaa kun sellaisen ainakin 5-6kg haluan pois ennen kesäkuuta? vattat pitäis esiin saada. riittääkö 2-3kk?
Paljon maksaa avaimien uudelleen teettäminen? Varmaan riippuu itse avaimien muodosta, mutta suunnilleen paljon maksaa?
Semmonen tavallinen ei-ura-avain 3-6 € muistaakseni. Ura-avaimista en tiiä. Voiko tuplauria edes teettää?
Joskus vuosi sitten maksoi suutarilla noin 15 € ura-avaimen teettäminen. Tuplauraa ja Execiä ei pitäisi moista reittiä saada, joten on varmasti huomattavasti kalliimpaa puuhaa.