Täytyy olla VIP.miks en saa avataria lisättyyn. en löydä profiilista kohtaa, jossa pääsis lisäämään??!
... siinä avatar-kohdassa ei ole vaihtoéhtoa jotta sais lisättyyn..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy olla VIP.miks en saa avataria lisättyyn. en löydä profiilista kohtaa, jossa pääsis lisäämään??!
... siinä avatar-kohdassa ei ole vaihtoéhtoa jotta sais lisättyyn..![]()
miks en saa avataria lisättyyn. En löydä profiilista kohtaa, jossa pääsis lisäämään??!
... Siinä avatar-kohdassa ei ole vaihtoéhtoa jotta sais lisättyyn..![]()
Jos jalankulkijalle/pyöräilijälle palaa vihreä valo, niin pitääkö siinä väistää autoilijoita, tuli ne kummasta suunnasta tahansa? Muistelisin että autoilijoiden pitäisi väistää jalankulkijoita (varsinkin jos jalankulkijoilla vihreä valo), muttei tunnu kaupungissa autoilijat paljon välittävän...
Mä olen saanut sellaisen kuvan että pyöräilijä olisi väistämisvelvollinen. Sitten jos talutat suojatien yli, niin se on autoilija.Autoilijan pitää väistää. Astut vaan siihen suojatielle ni kyllä alkaa jarrujalkaa vipattamaan sen jälkeen ;)
Itseäni on pitkään askarruttanut, että mistä johtuu kun loppusyksystä lämpötila laskee 1-2 asteen tienoille tai jopa nollaan, tuntuu helkkarin kylmältä ulkona. Talvella taas kun ka lämpötila selvästi miinuksella niin 0 tai enemmän tuntuu "lämpimältä".
Wikipediasta:
"Euribor (Euro Interbank Offered Rate) on päivittäin julkaistava viitekorko, jolla pankit tarjoutuvat lainaamaan vakuudettomasti varoja toisille pankeille euromääräisillä rahamarkkinoilla. Käytännössä Euribor on se korko, jolla pankki saa lainattua rahaa muilta pankeilta, ja pankki lainaa näitä varoja sitten Euriboria korkeammalla korolla eteenpäin (Euribor + marginaali)."
Euribor pankin ulkopuolelle. Ja marginaali pankille. Pääpiirteittäin näin. Näin ainakin itse ymmärrän. Äärimmäisen yksinkertaistettuna. Tätä aiemmin tarkoitin. Ja tätä tarkoitat sinäkin.:D
jatkokysymys: Paljonko Pakkiksella on sitten noita haamunikkejä, kyllähän Miken pitäisi ne nähdä, siis jos Liisa Lipojan ensimmäinen nimimerrki on pirkko ja sitten liisa lipoja laittaa mikelle viestiä että voisinko vaihtaa pirkon vaikka kertuksi. Eikös tässä tapauksessa nyt automaattisesti kaikki "pirkon" viestit jää voimaan mutta vaan "kertun" nikillä?
Mä olen saanut sellaisen kuvan että pyöräilijä olisi väistämisvelvollinen. Sitten jos talutat suojatien yli, niin se on autoilija.
Ja muutenkin autoilijan pitää väistää pyöräilijää jos suojatie on pyörätien jatkeena.
Tämä ei enää pidä paikkaansa, mikäli suojatie, jonka jatkeena pyörätie on, risteää ajoradan kanssa eikä autoilijalle ole kolmiota.
Millon tää on muuttunut? Koska oon autokoulussa nyt ja sitä toista tapaa on toitettu koko ajan.
Välillä ne vaan jumahtaa. Lataa uusiks.Yritän ladata youtubesta videota, joka on vajaa 2 min pitkä. Kuitenkin lataus on pysähtynyt tarkalleen minuutin kohdalle, vaikka mokkulani väittää olevansa 3g verkossa. Minkä v***n takia se on junnannut siinä samassa kohdassa noin 45 min???
Toki kosteus voi vaikuttaa suurestikin, mutta kyllä se on pääosin korvien välistä kiinni. Jos koko ajan hokee että on kylmä ja syksy/talvi yms, varmasti tuleekin kylmä. Huomaa parhaiten siitä että monet on talvella paksummissa vaatteissa sisällä vaikka sisälämpötila on sama kuin esim. syksyllä. Jos tuntuu kylmältä niin kannattaa vaan unohtaa koko juttu.Itseäni on pitkään askarruttanut, että mistä johtuu kun loppusyksystä lämpötila laskee 1-2 asteen tienoille tai jopa nollaan, tuntuu helkkarin kylmältä ulkona. Talvella taas kun ka lämpötila selvästi miinuksella niin 0 tai enemmän tuntuu "lämpimältä".