Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen uimahallissa oli uusi uimavalvoja poika. Niin miksi kaikilla uimavalvoja pojilla pitää olla puuhelmet kaulassa, niinkuin tälläkin. Onko se joku työehtosopimusjuttu ?
Eilen uimahallissa oli uusi uimavalvoja poika. Niin miksi kaikilla uimavalvoja pojilla pitää olla puuhelmet kaulassa, niinkuin tälläkin. Onko se joku työehtosopimusjuttu ?
Kun tilaan tavaroita nettikaupasta postiennakolla niin onko minulla velvoitetta hakea tavaroita postista jos toimitusaika venyy esim. 3 viikkoon luvatusta 3-5 päivästä.
No mieti jos sillä ois paksu kultainen panssariketju isolla Suomileijona riipuksella. Sellainen kaulassa pelastajasta tulisi pelastettava kun hyppäisi veteen ja painuisi pohjaan.Eilen uimahallissa oli uusi uimavalvoja poika. Niin miksi kaikilla uimavalvoja pojilla pitää olla puuhelmet kaulassa, niinkuin tälläkin. Onko se joku työehtosopimusjuttu ?
Kun menee yksityislääkärille niin määräytyykö maksu pelkästään käynnin vai myös sen ajan mukaan. Yleensä kun oon käynyt yksityisellä niin on ollut 15 tai 20 min aikoja ja nyt on tarjolla vain 30min aikoja. Vaikuttaako pidempi aika siis hintaan? Ärsyttää maksaa turhasta kun tietää, ettei se oman asian käsittely vie kuin 10min.
EU-kokoina:Miten menee esim. takeissa tuo koko, kun se ilmoitetaan numeroina? :(
Itse ihan pihalla kun katselen takkeja.. on koko 46,48,50,52.. pla pla pla :(

Mun Nordean nettipankkitunnukset ei toimi. Sanoo koko ajan et tunnusluku ja salasana ei täsmää, vaikka tarkistin moneen kertaan että tunnusluku on oikea ja avainkortti on uusin mikä mulla on ja koitin siitä muutamaakin lukua. En ymmärrä :(
Viimeksi käytin noita tunnuksia about viikko sitten tehdessäni muuttoilmoitusta netissä. Ihan kiva kun vuokra ja puhelinlasku pitäisi maksaa mut milläs maksat kun nettipankkiin ei pääse :jahas:
Edit. Eli siis mun tyhmä kysymys on et mikä tossa mättää? Voiko tunnukset mennä vanhaksi viikossa?![]()

Mun Nordean nettipankkitunnukset ei toimi. Sanoo koko ajan et tunnusluku ja salasana ei täsmää, vaikka tarkistin moneen kertaan että tunnusluku on oikea ja avainkortti on uusin mikä mulla on ja koitin siitä muutamaakin lukua. En ymmärrä :(
Viimeksi käytin noita tunnuksia about viikko sitten tehdessäni muuttoilmoitusta netissä. Ihan kiva kun vuokra ja puhelinlasku pitäisi maksaa mut milläs maksat kun nettipankkiin ei pääse :jahas:
Edit. Eli siis mun tyhmä kysymys on et mikä tossa mättää? Voiko tunnukset mennä vanhaksi viikossa?![]()