Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mites kun tuolta brittien amazonista tilaa tavaraa niin vaikka antaa luottokortin tiedot niin se silti kyselee billing addressia?

Mites kun tuolta brittien amazonista tilaa tavaraa niin vaikka antaa luottokortin tiedot niin se silti kyselee billing addressia?
Joo niin se kyselee. En tiedä miksi kyselee, mutta ihan hyvin mulla ainakin on luottokorttiostot onnistuneet sieltä.

Ööö, mikä tossa on ihmeellistä?

No osoite on jo kertaallleen annettu ja luottokorttitiedot sisällä niin ei muissa nettikaupoissa ole ennen tullut vastaan.

Itse olin intissä ja meni polvi sitten paskaksi, sinne mennessä oli jo B-paperit polvesta...Eli kotiutettiin sitten...Tietääkö joku/kokemusta miten tämmöinen voi vaikuttaa työpaikkaa hakiessa?tottakai negatiivisesti, mutta...? ei tietysti kaikissa paikoissa välttämättä, mutta ois ihan kiva tietää :)

Edit: C tuli suorilta polvesta, mut alkaa olee jo hyvässä tikissä :D

Itse olin intissä ja meni polvi sitten paskaksi, sinne mennessä oli jo B-paperit polvesta...Eli kotiutettiin sitten...Tietääkö joku/kokemusta miten tämmöinen voi vaikuttaa työpaikkaa hakiessa?tottakai negatiivisesti, mutta...? ei tietysti kaikissa paikoissa välttämättä, mutta ois ihan kiva tietää :)

Jos et skappariks aatellu hakea, niin tuskin tuolla on mitään merkitystä. Vai rajoittaako polvi vielä liikkumista tai auheuttaako mitään vaivoja?

Miksei autosta mee akku tyhjäks vaikka hälyttimen merkkivalo räppii joka kolmas sekunti parikin viikkoa putkeen eikä autoa käynnistetä välillä?

Miksei autosta mee akku tyhjäks vaikka hälyttimen merkkivalo räppii joka kolmas sekunti parikin viikkoa putkeen eikä autoa käynnistetä välillä?
No ei kai se valon vilkuttaminen nyt kuluta paljon paskaakaan energiaa. Varmaan jaksaa vielä ainakin toisetkin pari viikkoa. :D

edit: hidaaas

Polvi ei rajoita mitäää liikkumista tai muutakaan...Nyt taas pystyy tekee kaikkee samaa mitä joskus nuorena ;) :D

Se merkkivalo on mitä luultavimmin led-valo, jonka tehonkulutus on käytännössä olematon.

En tiedä onko tullut jo, mutta facebookissa on alhaalla toi online kaverilista. Nii milloin sun nimen kohdalle tulee teksti "joutilas"?

Paljon maksan tulleja/alvia Jenkkilästä tulevista kengistä, jotka posteineen päivineen maksaa 55e?

Alv 22%, kenkien tulli 12 tai 17%, riippuu ilmeisesti vähän millaiset monot on kyseessä.

Alv peritään niin, että tuo 55€+tulli ja siitä lasketaan se 22%.

Miks tossa Kristiina Braskin "uudella" hitillä tossa alussa on tollanen suhu ÄSSHHHH, onko miksaus menny vituiksi? ainakaan omaan korvaan tuo ei sovi lainkaan tohon :D

Alv 22%, kenkien tulli 12 tai 17%, riippuu ilmeisesti vähän millaiset monot on kyseessä.

Alv peritään niin, että tuo 55€+tulli ja siitä lasketaan se 22%.
Alle 150€ arvoisista romuista ei peritä tullia ollenkaan. Pelkkä alvi vaan. Eli hintaa tulee 55€ x 1.22 = 67,1€

Back
Ylös Bottom