Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo niin se kyselee. En tiedä miksi kyselee, mutta ihan hyvin mulla ainakin on luottokorttiostot onnistuneet sieltä.Mites kun tuolta brittien amazonista tilaa tavaraa niin vaikka antaa luottokortin tiedot niin se silti kyselee billing addressia?
Mites kun tuolta brittien amazonista tilaa tavaraa niin vaikka antaa luottokortin tiedot niin se silti kyselee billing addressia?
Ööö, mikä tossa on ihmeellistä?
Tarkoittanet lukkeja, jotka eivät varsinaisesti ole hämähäkkejä, vaikka hämähäkkieläimiin kuuluvatkin. Google? Wiki? Kirjasto?

Itse olin intissä ja meni polvi sitten paskaksi, sinne mennessä oli jo B-paperit polvesta...Eli kotiutettiin sitten...Tietääkö joku/kokemusta miten tämmöinen voi vaikuttaa työpaikkaa hakiessa?tottakai negatiivisesti, mutta...? ei tietysti kaikissa paikoissa välttämättä, mutta ois ihan kiva tietää
Edit: C tuli suorilta polvesta, mut alkaa olee jo hyvässä tikissä :D
Kuulostaa hyvältä ja laadukkaalta akulta.. Moni on onnellinen jos kestää sen 7 pvä virroissa :DMiksei autosta mee akku tyhjäks vaikka hälyttimen merkkivalo räppii joka kolmas sekunti parikin viikkoa putkeen eikä autoa käynnistetä välillä?
No ei kai se valon vilkuttaminen nyt kuluta paljon paskaakaan energiaa. Varmaan jaksaa vielä ainakin toisetkin pari viikkoa. :DMiksei autosta mee akku tyhjäks vaikka hälyttimen merkkivalo räppii joka kolmas sekunti parikin viikkoa putkeen eikä autoa käynnistetä välillä?
Polvi ei rajoita mitäää liikkumista tai muutakaan...Nyt taas pystyy tekee kaikkee samaa mitä joskus nuorena ;) :DItse olin intissä ja meni polvi sitten paskaksi, sinne mennessä oli jo B-paperit polvesta...Eli kotiutettiin sitten...Tietääkö joku/kokemusta miten tämmöinen voi vaikuttaa työpaikkaa hakiessa?tottakai negatiivisesti, mutta...? ei tietysti kaikissa paikoissa välttämättä, mutta ois ihan kiva tietää
Edit: C tuli suorilta polvesta, mut alkaa olee jo hyvässä tikissä :D
Se merkkivalo on mitä luultavimmin led-valo, jonka tehonkulutus on käytännössä olematon.Miksei autosta mee akku tyhjäks vaikka hälyttimen merkkivalo räppii joka kolmas sekunti parikin viikkoa putkeen eikä autoa käynnistetä välillä?
Paljon maksan tulleja/alvia Jenkkilästä tulevista kengistä, jotka posteineen päivineen maksaa 55e?
Alle 150€ arvoisista romuista ei peritä tullia ollenkaan. Pelkkä alvi vaan. Eli hintaa tulee 55€ x 1.22 = 67,1€Alv 22%, kenkien tulli 12 tai 17%, riippuu ilmeisesti vähän millaiset monot on kyseessä.
Alv peritään niin, että tuo 55€+tulli ja siitä lasketaan se 22%.
Alle 150€ arvoisista romuista ei peritä tullia ollenkaan. Pelkkä alvi vaan. Eli hintaa tulee 55€ x 1.22 = 67,1€