Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten vahvoja paukkuja suomessa saa myyä baarissa? Mietittiin tuos kaverin kanssa eikä tultu oikee mihinkää päätöksee
4 cl tiukkaa

Ja lisäksi sitten joissakin baareissa myydään erillisellä luvalla esim. Long Island Ice Tea'ta, johon tulee 10 cl väkeviä.

No ei näin kesäaikaan ole ruuhkia nimeksikään. Kolmen aikaan alkaa ja viiteen mennessä yleensä rauhoittuu pahimmat ruuhkat. Auton saa ilmaiseen parkkiin Mustikkamaalle, siellä on Korkeasaaren parkkimasit ohjaamassa. Siitä on kävelyä sitten kilometrin verran sillalle. Jos elämyksiä haluaa, niin aja Hakaniemeen, jätä auto (maksulliseen parkkiin) ja mene lautalla.

Ja vielä enemmän elämyksiä kun jätät auton metron liityntäpysäköintipaikalle (ilmainen) ja ajat metrolla Hakaniemeen. Ja jos olet oikein tosi maalta, niin metrolla sitten Herttoniemeen (kai, ellei ole muuttunut) josta bussilla Korkeasaareen. Ja vaikka lautalla sitten pois.

Jos menee bussilla tai lautalla ei tarvitse kävellä :)
Kiitos hyviä ideoita, mutta mennään nyt yksinkertaisimman kautta. Mukana nimittäin kihlattu ja sen 3 siskoa, tavoitteena vain käydä tuolla mutka ja koettaa kestää sitä mekkalaa mitä ne neljästään saa aikaan :D
Tuollaset pitkän kaavan reissut pitää toteuttaa myöhemmin kahdestaan, huomattavasti helpompaa.

Pari niin tyhmää kysymystä, ettei kehtaa muualle heittää.

Mitä eroa on painonnostossa ja voimannostossa?

Onko mahdollista jommassa kummassa päästä huipputasolle ilman horkkaa?

painonnostoon kuuluu tempaus ja työntö, voimanostoon kyykky penkki ja maastaveto.
hormonipuoleen en sano muuta kuin että kyllä ne ainakin helpottaa huipputasolle pääsyä.

Painonnostossa on kaksi lajia, tempaus ja työntö. Voimannosto nimistä lajia ei ole olemassakaan. Voimanostossa sen sijaan lajit ovat Kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto. Googlekin olisi oletettavasti tuonut vastauksen tähän ongelmaan.

no yhden roinaavan voimanostajan tiedän ja se kärähti samantien. yksi menestynyt voimanostaja valitteli että yhteen aikaan sitä testattiin koko ajan, ilmeisesti oli epäilykset että olisi käyttänyt kiellettyjä aineita kun tulokset nousi niin nopeasti.

eli turha pelätä että suomen voimanostopiireissä olisi kauheasti mahiksia vetää horkkaa, menestyä ja olla kärähtämättä... piirit on kuitenkin niin pienet.

no yhden roinaavan voimanostajan tiedän ja se kärähti samantien. yksi menestynyt voimanostaja valitteli että yhteen aikaan sitä testattiin koko ajan, ilmeisesti oli epäilykset että olisi käyttänyt kiellettyjä aineita kun tulokset nousi niin nopeasti.

eli turha pelätä että suomen voimanostopiireissä olisi kauheasti mahiksia vetää horkkaa, menestyä ja olla kärähtämättä... piirit on kuitenkin niin pienet.

Onkohan noin? Sulla on varmaan faktaa asiasta.

Jos mulla olisi sama numero talletettuna kännykässä kahdella eri nimellä ja ko. numerosta soitettaisiin, niin kuka luurissa näkyisi soittajana?

Miten koira voi tietää, että herätyskello soi n. kahden sekunnin päästä?
Eli koira alkaa liikkumaan aina pari sekunttia ennen kun kännykän herätyskello soi. Olisi ymmärrettävää jos kello soisi joka päivä samaan aikaan, mutta tämä tapahtuu aina, oli herätysaika sitten mikä tahansa.

Onkohan noin? Sulla on varmaan faktaa asiasta.
no omien kokemuksien perusteella noin. esim jos tekee ennätyksen kisoissa, tervemenoa douppinkitestiin ennenkuin ennätys hyväksytään virallisesti. en väitä etteikö voisi olla keskinkertainen nostaja ja vedellä horkkaa jäämättä kiinni mutta mitä vitun järkeä siinä on? "joo olin sm:ssä 6. jäin voittajan YT:lle 200kg. käytän horkkaa."

Eli koira alkaa liikkumaan aina pari sekunttia ennen kun kännykän herätyskello soi. Olisi ymmärrettävää jos kello soisi joka päivä samaan aikaan, mutta tämä tapahtuu aina, oli herätysaika sitten mikä tahansa.

Nokia??

Mulla ainakin noksu tekee ensin sellaisen yhden värähdyksen ennenkuin itse herätyskello alkaa soida.
Siihen värähdykseen ei luonnollisesti ite reagoi vielä mitenkään.

Mun kännykkä ainakin päästää ennen herätyskellon hälyytysääntä semmosen hyvin vaimean lyhyen piippauksen. Ehkä sunkin kännykästä kuuluu joku ääni, mitä sä et kuule mutta koira kuulee ja on oppinut että sen jälkeen alkaa tapahtua.

voisko liittyä siihen että itse alitajuisesti vaikkapa palaat syvemmästä unesta ja vaikkapa liikahdat jonka jälkeen koira reagoi ja huomaat koiran tepsuttelun?

onhan noita kännykkään herätyskelloja jotka mikrofonilla nauhoittaa ääniä ja niiden perusteella "tietää" milloin kannattaa herättää eli juuri kevyimmän unen kohdalla.

olettaisin kuitenkin että yöuniesi pituus on ainakin suunnilleen sama päivästä riippumatta.

Ite en ole huomannut mitään värinää tai piippausta ennen varsinaista hälytysääntä. Mutta voihan toi olla ihan mahdollista, kyseessä on Nokia.

Parhaiten ton huomaa kun ite on jo aamupalalla, ja muijalla on kello myöhemmin herättämässä. Keittiöön asti kuuluu kun koira alkaa tepsuttelemaan ja hetken kuluttua kello soi.
Yöunien pituus tohon ei varmaankaan vaikuta, sillä tämä sama tapahtuu jopa puolen tunnin päikkäreilläkin.

Onko lentokoneiden mustat laatikot mustan värisiä??
Kuulostaapa muuten vitun tyhmältä kysymykseltä :D
oon aina luullut että ne tottakai on mustan värisiä mutta nyt mulle väitetään ettei ne ole.

oon aina luullut että ne tottakai on mustan värisiä mutta nyt mulle väitetään ettei ne ole.
Kait ne on mahdollisimman räikeän värisiä, että löytyis onnettomuuspaikalta helposti. Jotain oransseja kai.

51c85e700f38704bcfefef151f9d5171-grande.jpg

Back
Ylös Bottom