Niin munkin. Mä täytän silloin 30 :(Voi hemmetti. Mun synttärinä. :D
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin munkin. Mä täytän silloin 30 :(Voi hemmetti. Mun synttärinä. :D
eihän ole kun 21.12.2012oon tainnut vastata tähän jo ennenkin, mutta tulee. Tarkka päivä on 28.6.2012
Et kai sä nyt oikeesti ole sellasta hankkimassa?Mistäs päin Helsinkiä löytyisi sellaisia perus pipoa hieman ohuempia "uimalakkeja" eli sellaisia päänmyötäisiä?
^Tuolla on kohta Manage my booking. Sieltä pääset kattelemaan statusta yms.
Air Asia sanoi:A case number is automatically generated by the system should there be an error, such as incorrect credit card details. In such an instance, you may either send an email to our Guest Support team at guestsupport@airasia.com or alternatively contact our call centre to verify if your booking was successful.
No siis kun pipoa tarvitsen mutta ne paksut pipot on törkeän näköisiä kun niissä on älyttömät saumat ja niissä mulla tulee aina pirunmoinen soija. Onko sellainen nyt niin kauhea, joku siis semmonen kun sillä yhdellä U2:sen soittajalla on.Et kai sä nyt oikeesti ole sellasta hankkimassa?
FAQ:sta lötyi seuraavaa
Eli koska sait tuon case numberin niin on ilmeisesti sen luokan error, että ei onnistu tarkastaminen tuolta status-kohdasta. Eipä siis muuta kuin s-postia tai soittoa niin homma selviää.
kyllä uskaltaa. Ei tommoset oikeasti ihan äkkiä vanhene. Laki vaan pakottaa merkkaamaan nuo viimeset käyttöpäivät.löysin kaapista 2 pussia pastaa jotka ilmeisesti mennyt vanhaksi helmikuussa. uskaltaako niitä vielä syödä?
Sillä käyntikortin henkilön nimellä OsoitekirjaanJos tallennan kännykkään saapuneen käyntikortin, niin mihin helvettiin se sitten tallentuu?
Ja se ei välttämättä näy jos sulla on käytössä pelkkä sim-kortin muisti. Yleensä kun tuppaavat tallentumaan puhelimen muistiin suoraan. Todella ärsyttävä ominaisuus muuten. Koskee siis Nokiaa, muista en tiedä mitään kun en ole ikinä muuta omistanut.Sillä käyntikortin henkilön nimellä Osoitekirjaan
Onko Helsingissä missään tommost kiinalaista ravintolaa jolla on kotiinkuljetus?