Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Eli olisi tarkoitus ostaa salille hanskat ym, pyöräilyhanskojen tapaisia rakkuloiden estämistä varten.

Sopisiko grappling hanskat siihen vai onko ne tarkoitettu nyrkeillyyn yms.?

Joo kyllä grappling hanskat ovat vähän muuhun tarkoitukseen kuin kuntosalille... Miten olisi salihanskat? :) Jokaisessa urheiluliikkeessä ainakin pitäisi olla?

Miks mulla on pelastusrengasvyötäröllä?

Miks täällä on surkeita hymiöitä? tollasii spämmihymiöitä:dance:

Millä saan pelastusrenkaan katoamaan?

ja kukaan ei tunnu tietävän mistä noita "penispaitoja" saa ostaa.

Ei tohon mun mielestä voi sanoa, että onko sarjakestävyytesi noin yleisesti ottaen huono vai hyvä. Se riippuu ihan siitä, mitkä sun tavoitteet treenissä on. Jos toi on sun mielestä liian huono kestävyys, niin keskityt sitten siihen jatkossa enemmän. Eli siis mun mielestä ei voi absoluuttisesti sanoa, että mikä kestävyys/voima/mikään muukaan taso on hyvä tai huono, vaan kaikki riippuu ihan siitä, mitä tavoitteita varten treenaa (esim. jotakin toista lajia varten, muuten vaan huvikseen, voimailulajeja varten, bodausta varten jne.)

No perusvoimaa ja massaa olen kehittämässä. Korjaan alkuperäistä viestiäni siten, että toinen ja kolmas sarja olivat 65kg eikä 60kg. Toistot olivat kuitenkin 60kgx15 ,65kgx7, 65kgx4 ja palautukset minuutin välein.

mitäköhän mahtaa olla suunnilleen kesätyölaisten palkat s-ryhmällä? entäs abloylla?

Laitetaan tähän putkeen vielä, että kuinka hyvä mahdollisuus 16-vuotiaalla on päästä tänä kesänä kesätöihin, jos on ensimmäistä kertaa menossa? Erinäisin marketteihin on tullut laiteltua hakemusta..

Laitetaan tähän putkeen vielä, että kuinka hyvä mahdollisuus 16-vuotiaalla on päästä tänä kesänä kesätöihin, jos on ensimmäistä kertaa menossa? Erinäisin marketteihin on tullut laiteltua hakemusta..

Luultavasti heikot. Kesäduuni paikat ovat kiven alla ja samoihin paikkoihin hakee sinua kokeneempia ja koulutetumpia ihmisiä. Toivottavasti kuitenkin natsaa!

mitäköhän mahtaa olla suunnilleen kesätyölaisten palkat s-ryhmällä? entäs abloylla?
s-ryhmällä 300e/2 vk

itekkin koitan tässä kesätöihin päästä, mutta ei näytä hyvältä
tän kuun vika päivä loppuu s-ryhmän haku , mutta sinne ei kyllä kiinnostais mennä

No perusvoimaa ja massaa olen kehittämässä. Korjaan alkuperäistä viestiäni siten, että toinen ja kolmas sarja olivat 65kg eikä 60kg. Toistot olivat kuitenkin 60kgx15 ,65kgx7, 65kgx4 ja palautukset minuutin välein.
Minuutin palautukset on kyllä aika lyhyet, mutta kyllähän tossa tippuu sulla aika paljon toi sarjan pituus. Oliko toi eka sarja jo loppuun asti, vai oisko siinä mennyt vielä lisää toistoja?

Minuutin palautukset on kyllä aika lyhyet, mutta kyllähän tossa tippuu sulla aika paljon toi sarjan pituus. Oliko toi eka sarja jo loppuun asti, vai oisko siinä mennyt vielä lisää toistoja?

Loppuun asti vedin.

Loppuun asti vedin.
No sitten ei ole kyllä ihme, että ei minuutin palautuksella vielä kovin kovaa sarjaa pysty heti perään vetämään. Mun mielestä sun ei kannattais tehdä kaikkia sarjoja loppuun, vaan jättää ainakin ekoissa sarjoissa pari toistoa varstoon. Näin saat tehtyä noissa myöhemmissäkin sarjoissa vähän enemmän. Minuutin palautus on myös aika lyhyt imo.

Millä hienomalla nimellä kutsutaan enkeliveistoksia? Itse muistelisin että joku hienompi nimi niille oli.

Onko Helsingissä missään tommost kiinalaista ravintolaa jolla on kotiinkuljetus?

Valitettavasti ei ole. Itsekin sellaista kaipaisin ja mitkään etsinnät ei ole tuottaneet tulosta. Ihme ettei Hesassa ole, koska luin että muualla Suomessa löytyy kyseinen palvelu.

e.
Millä hienomalla nimellä kutsutaan enkeliveistoksia? Itse muistelisin että joku hienompi nimi niille oli.

Kyseessä taitaa olla kerubi ja/tai serafi.

Kyseessä taitaa olla kerubi ja/tai serafi.

Joo tuota kerubia hain, kiitos. :)

Sit taas kysymys, miten vastattiin Salem aleikum tervehdykseen?

Voi hemmetti. Mun synttärinä. :D

Back
Ylös Bottom