Arvasin tuon vastauksen tulevan:jahas:Raskolnikov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvasin tuon vastauksen tulevan:jahas:Raskolnikov
Tähän väliin taas tyhmä kysymys, eli mistä voisi päätellä että Raskolnikov on Pakkiksen vanhin jäsen?Arvasin tuon vastauksen tulevan:jahas:
Tähän väliin taas tyhmä kysymys, eli mistä voisi päätellä että Raskolnikov on Pakkiksenvanhin jäsen?
UPS roudaa paketin tietyllä tunnuksella toiselle puolelle mannerta, paketti ilmoitetaan saapuneeksi, mutta voinko seurata lähetystä enää siinä vaiheessa kun laite pakataan uudestaan ja lähetetään takaisin? Päteekö vanha seurantanumero enää siinä millään tavalla?
Niin, puhutaanko nyt iästä vai siitä kuka oli ensimmäinen jäsen? Kummassakaan tapauksessa Mike ei välttämättä ole vanhin. Mike on kyllä perustanut pakkotoisto.comin, mutta forum on aiemmin kulkenut kahdellakin eri nimellä, eli roina.da.ru ja roinaforum.net. Mike ei käsittääkseni ollut kyseisen forumin perustaja. Jos sieltä ajoilta on joku vielä mukana, niin saattaa olla kirjautunut ennen mikeä. Itse olen pyörinyt täällä roinaforumin ajoista lähtien, ja katsonut miten Mike teki kaikesta suurta ja sai homman toimimaan.Eiköhän Mike ole vanhin jäsen, jos sivuston on kerran perustanutkin :piis:
Niin siis ikää tässä tapauksessa kyselin.Niin, puhutaanko nyt iästä vai siitä kuka oli ensimmäinen jäsen? Kummassakaan tapauksessa Mike ei välttämättä ole vanhin. Mike on kyllä perustanut pakkotoisto.comin, mutta forum on aiemmin kulkenut kahdellakin eri nimellä, eli roina.da.ru ja roinaforum.net. Mike ei käsittääkseni ollut kyseisen forumin perustaja. Jos sieltä ajoilta on joku vielä mukana, niin saattaa olla kirjautunut ennen mikeä. Itse olen pyörinyt täällä roinaforumin ajoista lähtien, ja katsonut miten Mike teki kaikesta suurta ja sai homman toimimaan.
Koska joillain on "age" eli "ikä" merkittynä tohon "avatarin" ja "join daten" alle ja Raskolnikovilla se on seitkyt ja risat.
MUTTA nimimerkillä "lepex" se on vieläkin enemmän. Eli pakkiksen "vanhin" jäsen EI ole Raskolnikov
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1132042&postcount=184
En tiedä mutta itse olen olettanut näissä tapauksissa laitetun syntymävuoden tuohon ikäsarakkeeseen, tai jos on olemassa 77v kaveri joka kirjoittelee samanlaisia juttuja kuin raskolnikov niin haluan ehdottomasti lähteä hänen kanssaan kaljalle kuuntelemaan lisää...
Mist palvelust sai tietää auton omistajan nimen rekisterinumeron perusteel tekstiviestillä?
Mist palvelust sai tietää auton omistajan nimen rekisterinumeron perusteel tekstiviestillä?
Nimimerkki ajeno on tällä hetkellä vähintään 69 vuotias. Muistin hänen kirjoittaneen old schoolin puolella, mutta löysin julkiseltakin puolelta viestin josta asia ilmenee: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1029480&postcount=131 Täytyy kyllä nostaa hattua!Niin siis ikää tässä tapauksessa kyselin.
Kannattaa sitten pitää vähän aikaa jäitä hatussa ennen kuin soittelee. Ei välttämättä ollut auton omistaja joka ajoi, niin saattaa kuulostaa vähän kummalliselta kun joku huutaa suoraa huutoa puhelimeen. Mulla kävi kerran niin, istuskelin kotona kun puhelin soi. Siellä toisessa päässä joku nainen huusi hetken (yhteensä n. 5 min) aivan hysteerisenä, olin kuulemma ajanut sen eteen ja sillä oli auto mennyt rikki kun oli joutunut äkkijarrutuksen tekemään. Ite en ollut moneen kuukauteen ajanut sillä autolla metriäkään, vaan se oli pikkusysterillä käytössä.Kiitoksia.. nyt sit tiiän kuka roiski vettä mun päälle tahaltee ku odotin dösää.. mitäköhä keksis :evil:
Pesutuvassa lukee, että rintsikoita ei sais pestä koneessa. Saako kuitenkin, jos ne laittaa sellaseen pesupussiin?
Nokia E71? Sitä on ainakin kovasti kehuttu joka puolella parhaaks ikinä valmistetuks nokialaiseks. Toisena vaihtoehtona E51, joka sekin on hyvä luuri.Onko missään uusissa nokioissa hyvää näyttöä. Sellaista kuin esim. Nokia E60 kännykässä. Muutoinkin jos löytyisi joku kännykkä vastaavilla ominaisuuksilla. Oma nimittäin lahosi tänään.