Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kannattaa sitten pitää vähän aikaa jäitä hatussa ennen kuin soittelee. Ei välttämättä ollut auton omistaja joka ajoi, niin saattaa kuulostaa vähän kummalliselta kun joku huutaa suoraa huutoa puhelimeen. Mulla kävi kerran niin, istuskelin kotona kun puhelin soi. Siellä toisessa päässä joku nainen huusi hetken (yhteensä n. 5 min) aivan hysteerisenä, olin kuulemma ajanut sen eteen ja sillä oli auto mennyt rikki kun oli joutunut äkkijarrutuksen tekemään. Ite en ollut moneen kuukauteen ajanut sillä autolla metriäkään, vaan se oli pikkusysterillä käytössä.

Se mikä tosta tekee entistä hauskempaa on se että ei toi täti ei ymmärtänyt sitä, kun mun autoa ajoi naispuolinen ihminen ja omistajan nimi on aika perisuomalainen miehen nimi, että se omistaja ei ihan välttämättä itse ollut ratin takana. Mutta no, saihan tosta viihdettä tylsään iltapäivään, sekä numeron johon voi kavereitten kanssa kännipäissään soitella.

Joo tätäki tuli ajateltuu :P

Kannattaa sitten pitää vähän aikaa jäitä hatussa ennen kuin soittelee. Ei välttämättä ollut auton omistaja joka ajoi, niin saattaa kuulostaa vähän kummalliselta kun joku huutaa suoraa huutoa puhelimeen. Mulla kävi kerran niin, istuskelin kotona kun puhelin soi. Siellä toisessa päässä joku nainen huusi hetken (yhteensä n. 5 min) aivan hysteerisenä, olin kuulemma ajanut sen eteen ja sillä oli auto mennyt rikki kun oli joutunut äkkijarrutuksen tekemään.

Ja se huutoraivo ei ole paras ratkaisu vaikka langan päässä olisi omistajakin,
tuskin uhraa aikaa asian ajatteluun sen enempää kuin toivottavasti tuo kaveri seisoo seuraavankin kerran lätäkön edessä.

Mutta esittäessä asia rauhallisesti ja tiedustellen teon tahallisuutta asialliseen sävyyn saadaan toinen osapuoli ajattelemaan ja on vaikeaa kuitata asia tyyliin joku vajakki soittelee/häiriköi.

Chrisulle:
Jos tämä tyyppi ei hirveän kaukana asu, niin mene sen kotiin niiden likaisten vaatteidem kanssa. Sanot, että kun näihin autollas roiskit, niin voit varmaan myös pestä nämä ja odotellessa voit tarjota kahvit:D

Mihin on kadonnut se putiikki netistä, josta pystyi ostamaan kaikkea pientä kivaa ja hauskaa tarviketta? Oli siellä pullonavaajaa moneen lähtöön, pientä jääkaappia ja sen sellasta.. sieltä olis voinu löytää mukavan joululahjan jollekin.

edit. Löytyhän se.

Mihin on kadonnut se putiikki netistä, josta pystyi ostamaan kaikkea pientä kivaa ja hauskaa tarviketta? Oli siellä pullonavaajaa moneen lähtöön, pientä jääkaappia ja sen sellasta.. sieltä olis voinu löytää mukavan joululahjan jollekin.

edit. Löytyhän se.
No mikäs se putiikki oli?

Mitä tarkoittaa Lmao! ??

Just.. vtl = vituttaa tollaset lyhenteet!

Back
Ylös Bottom