Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tarkemmin kun asiaa mietin, niin punaviinilasillisella saattais olla oikeesti positiivisia vaikutuksia.. Jos siis ottais vaan yhden lasillisen.

En kyllä luottais absinttiin tässä asiassa :D

Miten voi edesauttaa hyvien unien näkemistä? Onko olemassa esim. jotain tuoksua, jota kannattaisi nuuhkia ennen nukkumaanmenoa? Tai mahdollisesti nukkumisen aikana? Mä olen joskus muistaakseni kuullut jostain tällaisista konsteista, joiden avulla saa ihanat unet :D

Lukee hyllymetrillisen Harlekiinikirjoja niin varmasti näkee prinssiunia.

Tarkemmin kun asiaa mietin, niin punaviinilasillisella saattais olla oikeesti positiivisia vaikutuksia.. Jos siis ottais vaan yhden lasillisen.

no jokainen tuntee itsensä parhaiten :D

nimenomaan, paino sanalla sopivasti. osaat säätää alkoholin vaikutuksen oikeaan kohtaan niin komeat prinssit on taattu!

Auttakee!!
Saako jostain ostettua baariin soveltuvaa välineistöä esim.pikkupyyhe, tarjotin, snapsilasit yms, jotka olisi varustettu Koskenkorvan, Smirnoffin tai vaikkapa Jägermeisterin logolla tai brodeerauksella?

Kiitos punaviinin näin unta Samuli Edelmannista :jahas: joka nyt ei ihan varsinaisesti ole mun unelmien prinssi.

Itse olen ainakin aina pessyt ja hyvänä on pysynyt.

Itse olen ainakin aina pessyt ja hyvänä on pysynyt.

Kuin myös, astianpesukoneessa olen pessyt joten rohkeasti vain.

Edit: Tjaah, sen sheikkerissä olevan ritilän kanssa kantsii tosin olla varovainen. Meinaan että ainakin oma tiskikone on sen verran vanha että siinä on ne lämmitysvastukset pohjalla suojaamattomana ja jos se muovinen ritilähärpäke putoo sinne vastuksiin niin saattaapi olla että kärvähtää..

Joskus putosi sinne vastuksiin joku halpa muovinen paistolasta ja voe elämä, se muovinkäry ei lähteny kämpästä viikkoon.. suli aika lahjakkasti! Onneksi oltiin sentään kotona, ois voinu käydä hullumminkin.

paljonko painaa koivu noin 90 cm pitkä ja leveys 40?

Onko pölli tuore? Tuore koivu painaa vähintään 800kg/kuutio ja mainitsemasi pätkän tilavuus on hätäseen laskettuna 0,113 kuutiota joten se painaa n.90 kg.

Kuiva koivu taasen painaa n. 500kg/kuutio jolloin pöllin massa olisi palttiarallaa 56,5 kg.

Back
Ylös Bottom