Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuinka joku voi olla puhkasematta ees rakkoja? :D Niin helpottava tunne kun ne nesteet tulee sieltä pihalle..

Mut semmonen kysymys tuli mieleen kun tuli tossa kaverien kanssa kinasteltua että onko Roidrage-kohtaus oikeasti olemassa, vai onko vaan joku legenda? :D

Jos rakko on pieni, on parasta antaa sen olla. Mutta, jos se on suuri, eikä sen vuoksi esimerkiksi voi pitää kiinni mistään tai on kovin vaikea kävellä, sen puhkaiseminen ja nesteiden poistaminen sisältä auttaa. Puhtaalla neulalla pieni reikä rakon sivuun, aivan terveen ihon viereen on se oikea kohta. Sen jälkeen huolellinen puhdistus ja laastari tai rakkolaastari päälle.

Joo ihmisen suoliston pituus on 5-10m (ohut- ja paksusuoli), niin aika vauhtia sen pitäis siellä kiemurrella, jotta sama aine tulis parin minuutin päästä toisesta päästä ulos :)

Hommahan on niin, että kun on ripulia niin "löllö" liikkuu suolessa aivan helvetin nopeesti. Mä en muista kuinka nopeesti se "löllö" nyt km/h liikkuu, mutta kuitenkin tota luokkaa... olikohan se jotain 60km/h tjt... joku joka osaa vastata tohon ni vois kyllä vaikka vastata. Eli mikä on kakan huippunopeus suolessa?:dance2:

Jos olisin kaljaanmenevä sudanilainen sysimusta naapuri, jolla on 4-lapsinen perhe+vaimo Suomessa, niin mitä vittua tekisin valkoisen miehen passilla?

Jos olisin kaljaanmenevä sudanilainen sysimusta naapuri, jolla on 4-lapsinen perhe+vaimo Suomessa, niin mitä vittua tekisin valkoisen miehen passilla?

Todistaisit täysi-ikäisyytesi kaljakaupassa?

Vai kysyiks ihan niinkö epäretorisesti, silleen että olet oikeesti kaljaan menevä sudanilainen sysimustaPekka-naapuri, jolla on valkosen miehen passi? No tee mitä ikinä haluat.

Möisit sen jolleki valkoiselle tyypille, joka muistuttaa passikuvassa olevaa ihmistä. Jos se vielä on joku rikollinen tms, nii voisit ottaa siitä hirmuisen hinnan :thumbs:

nah, oon dokannu tän kyseisen neekherin kanssa useita kertoja, tänään oli kadonneet passi ja avaimet sen jälkeen kun sammuin, 2 asiaa joita mä en IKINÄ hukkaa vaikka olisin kuinka päissäni.

parempi kysymys olis, että kuinka voisin saada sen passin takas ilman uhkailua ja väkivaltaa, kun ihmiset noista kulttuureista ei varmaan ymmärrä mitään sen päälle, että se mikä on sun, on sun jne.

btw. se asuu naapurissa, en kyl tajua, että mitä vittua sen mielessä voi liikkua

ssri-lääkitys ja proteiinilisäravinteet; onko vaaraa?!! Luin äsken, että l-tryptofaani- joka on siis 1 proteiinin aminohapoista, ja ssri-lääkitys voi aiheuttaa serotoniini-oireyhtymän...joka on sitten vaan hengenvaarallinen:rolleyes:

SSRI-lääkkeet on semmosia serotoniinintakaisinotonestäjiä, ja kun niiden kanssa ottaa viinaa, niin alkaa helposti aseetkin heilumaan.

nimim. kokemusta on ja en ota niitä enää ikinä

Hommahan on niin, että kun on ripulia niin "löllö" liikkuu suolessa aivan helvetin nopeesti. Mä en muista kuinka nopeesti se "löllö" nyt km/h liikkuu, mutta kuitenkin tota luokkaa... olikohan se jotain 60km/h tjt... joku joka osaa vastata tohon ni vois kyllä vaikka vastata. Eli mikä on kakan huippunopeus suolessa?:dance2:
Hoh, tuo olisi n. 16,67 metriä sekunnissa, eli ei taida pitää paikkaansa vaikka olisi mikä supersuoli. Sian suolen toimintaa youtubessa . Liike on aaltomaista, eikä mitään kovin nopeaa. Kyllähän se siinä vaiheessa tuntuu vauhdikkaalta, kun se löysä tavara ampaisee ulos peräsuolesta sen viimeisen pätkän verran. Onhan siellä kuitenkin painetta ja suoli venyneessä tilassa kun se on kerännyt nestettä laimentaakseen suolen sisältöä.

Ei. No joo, hyvä pointti. Mutta siis... tryptofaani antaa lisäpotkua serotoniinille aivoissa...

Oikeammin sanottuna tryptofaani on serotoniinin esiaste. On järjetöntä välttää tryptofaanipitoisia ruokia ja samaan aikaan syödä lääkettä jotta serotoniinitasot nousisivat. Pelkkä pihvien välttely ei edes riittäisi, samalla pitäisi lopettaa mm. banaanin, suklaan, kananmunien ja ties vaikka minkä syöminen. Joillakin SSRI-lääkkeitä syövillä lääke aiheuttaa erilaisia sivuoireita, joillakin tosiaan jopa sen serotoniinioireyhtymän, mutta lienee aika harvinaista.

SSRI-lääkkeet on semmosia serotoniinintakaisinotonestäjiä, ja kun niiden kanssa ottaa viinaa, niin alkaa helposti aseetkin heilumaan.

nimim. kokemusta on ja en ota niitä enää ikinä
Korj. Kun SINÄ otat niiden kanssa viinaa. Nuorilla miehillä tuo on yleisempää kuin muilla saman lääkkeen käyttäjillä, mutta heilläkin tuo lienee melko harvinaista. Olisit tietty voinut olla ottamatta sitä viinaa? Jotkut eivät tarvitse sen viinan lisäksi mitään muuta lääkettä kun jo puukot ja nyrkit heiluu. Sepä se vasta yleistä on.

mun moraaalinen tietoisuus nousi taas yhdellä asteella

eiku
Turha alkaa jälkikäteen itkemään jos on tullut kirjoitettua huono posti. Noiden lääkkeiden käyttäjiä on ihan v*tusti, ja suurin osa saa avun ilman minkäänlaisia ongelmia. Joku tietämätön (ja niitäkin on ihan v*tusti) olisi voinut tuonkin postin perusteella muodostaa toimivasta lääkkeestä pelkästään negatiivisen kuvan. Jos joku on allerginen penisilliinille, niin ei sekään ala sitä yleistämään. Useimmat muuten pystyvät noiden SSRI-lääkkeiden kanssa ottamaan viinaa ilman mitään oireita.

Miten voi edesauttaa hyvien unien näkemistä? Onko olemassa esim. jotain tuoksua, jota kannattaisi nuuhkia ennen nukkumaanmenoa? Tai mahdollisesti nukkumisen aikana? Mä olen joskus muistaakseni kuullut jostain tällaisista konsteista, joiden avulla saa ihanat unet :D

Miten voi edesauttaa hyvien unien näkemistä? Onko olemassa esim. jotain tuoksua, jota kannattaisi nuuhkia ennen nukkumaanmenoa? Tai mahdollisesti nukkumisen aikana? Mä olen joskus muistaakseni kuullut jostain tällaisista konsteista, joiden avulla saa ihanat unet :D

kokeiles supisuomalaista keinoa, tarpeeks kovaa känniä :evil: varmasti on ehanat unet :love:

Back
Ylös Bottom