kokeiles supisuomalaista keinoa, tarpeeks kovaa känniä :evil: varmasti on ehanat unet![]()
Mä en nää humalassa unia
Ja eikös se ole ihan loogista, koska humalassa aivot ei pääse niihin oikeisiin univaiheisiin?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kokeiles supisuomalaista keinoa, tarpeeks kovaa känniä :evil: varmasti on ehanat unet![]()
Ja eikös se ole ihan loogista, koska humalassa aivot ei pääse niihin oikeisiin univaiheisiin?:D Tarkoitetaan varmaan kovaa känniä jonka jälkeen sitten sammutaan.
Mutta mä haluan nähdä ihania unia ihanista prinsseistä :(
Miten voi edesauttaa hyvien unien näkemistä? Onko olemassa esim. jotain tuoksua, jota kannattaisi nuuhkia ennen nukkumaanmenoa? Tai mahdollisesti nukkumisen aikana? Mä olen joskus muistaakseni kuullut jostain tällaisista konsteista, joiden avulla saa ihanat unet :D
Miten sammuttaa gta4 xboxilla kun siinä ei missään lue quittia?
Tarkemmin kun asiaa mietin, niin punaviinilasillisella saattais olla oikeesti positiivisia vaikutuksia.. Jos siis ottais vaan yhden lasillisen.
En kyllä luottais absinttiin tässä asiassa :D
Tarkemmin kun asiaa mietin, niin punaviinilasillisella saattais olla oikeesti positiivisia vaikutuksia.. Jos siis ottais vaan yhden lasillisen.
En kyllä luottais absinttiin tässä asiassa :D
Itse olen ainakin aina pessyt ja hyvänä on pysynyt.
Todennäkösesti käy nii lämpimänä et sammuttaa ettei hajooja miks mun kone sammuu välillä itestään:D
paljonko painaa koivu noin 90 cm pitkä ja leveys 40?