Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muijafrendin pikkuveljet käyttivät konettani pari päivää sitten. Nyt kaikki äänet esim. videoita katsellessa tulevat ulos Mikki Hiiri -äänin.Mitä ne on tehny? :lol2:
Millaiset sakot saa ajokortitta ajamisesta?
Eli siis kortti toki on ,mutta se unohtui vaikkapa kotiin?
Ise selvisin varoituksella.
Joo, eli jos sakko tulee niin voi olla se 35e...

Ohjauspaneeli, Äänet ja äänilaitteet, säädöt, Äänen toisto kohdasta lisäasetukset, Suorituskyky, Laitteiston kiihdytys.Muijafrendin pikkuveljet käyttivät konettani pari päivää sitten. Nyt kaikki äänet esim. videoita katsellessa tulevat ulos Mikki Hiiri -äänin.Mitä ne on tehny? :lol2:
Itse dehajustan reenikengät desinfiointiaineella. Parhaiten toimii sellainen sumutettava. Se Neojotain ei paljoa maksa eikä tossut haise. Ne kun on ne bakteerit jotka haisee. Valitettavasti en keksi mitään sukkahousuilla toteutettavaa vinkkiä![]()

)Niistä firmoista jossa itse/kaverit on työskennelleet ei ylitöistä maksettu mitään. Yleensä nuo ylityöt eliminoidaan kaupan alalla tasoittumisjaksoilla, eli tiettynä aikana (yleensä 4 vko) työaika tasottuu niin, että yhteenlaskettu tuntimäärä ei mene ylitöiden puolelle. Ja mulla ainakin on monessa sopparissa ollut rasti ruutuun-kohta "suostun tekemään lisätyötä", joten siihen vedoten ylityöt katsotaan lisätyöksi ja siitä maksetaan normaali palkka.Paljonko ylitöistä saa palkkaa kaupan tes:n mukaan?
Hommaa RAID Electric Killer. Toimii.Mikä on paras tapa pitää hyttysparvi loitolla nukkuessa ? (Esim mökki)...
Ohvi ja korvatulpat ? Sitä ininää ei kyllä kestä kukaan...