Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Google sanoi että ~42 tuhatta lippua oli Maidenin keikalle myyty.
Emmä vittu itekkään tiiä :D. Varmaan firefox kusee.
äätim uut ätsät uttiV
Itse dehajustan reenikengät desinfiointiaineella. Parhaiten toimii sellainen sumutettava. Se Neojotain ei paljoa maksa eikä tossut haise. Ne kun on ne bakteerit jotka haisee. Valitettavasti en keksi mitään sukkahousuilla toteutettavaa vinkkiä![]()
NeoAmisept. Toimii.
En tiedä missä sinä asut mutta mie oon ainaki ampunu ne alas. Ei pasko enääprkl, miten saa pidettyä räkätit pois terassilta? Ne paskoo pitkin terassia ja syövät kaikki marjanalut puskista! On testattu linnunpelätintä, roikkuvia cd-levyjäja ties mitä muovikäärmettä, vaan ei auta! Haulikkoako tässä pitää kaivella esiin...?
En tiedä missä sinä asut mutta mie oon ainaki ampunu ne alas. Ei pasko enää
prkl, miten saa pidettyä räkätit pois terassilta? Ne paskoo pitkin terassia ja syövät kaikki marjanalut puskista! On testattu linnunpelätintä, roikkuvia cd-levyjäja ties mitä muovikäärmettä, vaan ei auta! Haulikkoako tässä pitää kaivella esiin...?
Tuskinpa ne papereita kyselee, kaverit ovat ainakin päässeet alaikäisinä "mestoille"...Voiko alaikäinen ostaa erotiikkapuodista kaalimadon tai tekopimperon?