Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi auton edessä oleva tie on aina parempaa kuin auton takana oleva?

Esimerkiksi oikealle kääntyvän auton on aina päästävä ohi ennen kääntymistä, taakse ei voi ryhmittäytyä viereiseltä kaistalta.

Muijafrendin pikkuveljet käyttivät konettani pari päivää sitten. Nyt kaikki äänet esim. videoita katsellessa tulevat ulos Mikki Hiiri -äänin. :david: Mitä ne on tehny? :lol2:
Ohjauspaneeli, Äänet ja äänilaitteet, säädöt, Äänen toisto kohdasta lisäasetukset, Suorituskyky, Laitteiston kiihdytys.

Jos laitteiston kiihdytys on liian isolla, saattaa se tehdä tota. Itsellä teki joskus Mafia-pelissä samaa ja tota asetusta pienentämällä sain toimimaan.

Itse dehajustan reenikengät desinfiointiaineella. Parhaiten toimii sellainen sumutettava. Se Neojotain ei paljoa maksa eikä tossut haise. Ne kun on ne bakteerit jotka haisee. Valitettavasti en keksi mitään sukkahousuilla toteutettavaa vinkkiä :)

Sukkahousuihin sisälle kissanhiekkaa ja eikun tämä combo tossujen sisään! :rolleyes:
(kissanhiekan pitäisi viedä hajut pois:eek:)

Paljonko ylitöistä saa palkkaa kaupan tes:n mukaan?
Niistä firmoista jossa itse/kaverit on työskennelleet ei ylitöistä maksettu mitään. Yleensä nuo ylityöt eliminoidaan kaupan alalla tasoittumisjaksoilla, eli tiettynä aikana (yleensä 4 vko) työaika tasottuu niin, että yhteenlaskettu tuntimäärä ei mene ylitöiden puolelle. Ja mulla ainakin on monessa sopparissa ollut rasti ruutuun-kohta "suostun tekemään lisätyötä", joten siihen vedoten ylityöt katsotaan lisätyöksi ja siitä maksetaan normaali palkka.

Mikä on paras tapa pitää hyttysparvi loitolla nukkuessa ? (Esim mökki)...
Ohvi ja korvatulpat ? Sitä ininää ei kyllä kestä kukaan...

Varmaa näppiksen asetuksista saat ton korjattua ohjauspaneeli --> aluekohtaiset ja kieliasetukset ---> vaihda näppäimistöä tai syöttötapoja :D

Ps. Miten helvetissä sä oot evottanu noin? :D

Edit: Siis jos sulla on vista käytössä nii toimii toi polku

Back
Ylös Bottom