jotai viemäriin liittyvää kenties?
Mahdollisesti viemärin tuuletusputkia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jotai viemäriin liittyvää kenties?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49254Onko se ketju vielä tallella, jossa on 80-90 luvun dance musiikkia? Ei löydy millään.![]()

Menin vahingossa mainitsemaan mutsille. Että saatan päästä kesätöihin. No siitähän tuo innostu ja alko kiristämään. "Että palkasta maksetaan aina kotiin rahaa"" sitte uhkas että jos en maksa sille palkasta 15% ni se soittaa johonki vitun lastensuojeluun:dance: mullahan on omistusoikeus eli mun ei tarvii maksaa sille mitään jos pääsen töihin? ja kukas täällä on joutunut muka maksamaan himaan 15 prosenttia palkasta:wtf:? oon siis rutiköyhä ja jokainen sentti olis enemmänku tarpeen![]()

Soita sinä sinne lastensuojeluun jos muori sulta on rahaa kiristämässä. Ihme touhua.Menin vahingossa mainitsemaan mutsille. Että saatan päästä kesätöihin. No siitähän tuo innostu ja alko kiristämään. "Että palkasta maksetaan aina kotiin rahaa"" sitte uhkas että jos en maksa sille palkasta 15% ni se soittaa johonki vitun lastensuojeluun:dance: mullahan on omistusoikeus eli mun ei tarvii maksaa sille mitään jos pääsen töihin? ja kukas täällä on joutunut muka maksamaan himaan 15 prosenttia palkasta:wtf:? oon siis rutiköyhä ja jokainen sentti olis enemmänku tarpeen![]()
Asut kuitenkin kotona ja vahemmat tarjoavat ruoat yms.? Jos niin, niin kyllähän se olisi reilua vähän osallistua omiin kustannuksiinsa, jos sitä omaa palkkaakin tulee.oon siis rutiköyhä ja jokainen sentti olis enemmänku tarpeen![]()
Asut kuitenkin kotona ja vahemmat tarjoavat ruoat yms.? Jos niin, niin kyllähän se olisi reilua vähän osallistua omiin kustannuksiinsa, jos sitä omaa palkkaakin tulee.
Kyse on mun mielestä asennekasvatuksesta, eikä siitä, että vanhemmat sitä rahaa johonkin välttämättä tarvitsisivat. Tuo maksu voi olla kokoluokaltaan ihan symbolinenkin, mutta oleellista on että osallistutaan. Jos on tarpeeksi aikuinen tulojen hankintaan, niin on sitten tarpeeksi vanha myös antamaan osansa yhteiseen hyvään. Näin yhteiskuntakin toimii verojen ja muiden enemmän tai vähemmän pakollisten yhteishyvämaksujen muodossa ja siihen on hyvä totuttaa jo teini-iästä alkaen. Näin saadaan ehkä vähemmän niitä veroista vikiseviä kansalaisia.En tajua tällaista asennetta, että 16-vuotiaan pitäisi maksaa vanhemmilleen elatuksesta.
Ja sitten on näitä nuoria "aikuisia" miehiä, jotka päälle parikymppisinä asuu "kotona", syö vanhempien jääkaapista, käy töissä ja laittaa rahansa hienoon sporttiautoon, sen tuunaamiseen ja muuhun kivaan. Pitäis potkia pois nurkista tollaset!