Lisäksi mulla on kysymys kivoille miehille: joku on löytänyt rannekelloni, jonka huomasin hukanneeni. Soitin tälle jampalle että sulla on varmaan mun kello, vaikutti tosi mukavalta, ja tietty oon tosi kiitollinen että joku on ottanut mun kellon talteen. Jos olisitte löytäneet jonkun kellon, haluaisitteko jotain rahaa vai kannattaako leipoa jotain pullaa vai mitä? Viimeksi kun joku nainen löysi mun pankkikortin, oli helppo lähettää kiitokseksi suklaata, mutta en mä miehistä tiedä mistä ne tykkäis.
Onpa mukavaa kun joku löytää kalliin kellon ja poimii talteen! Mitä mä mun kuuluu viedä sille kiitokseksi?
Pikkupojat voivat jättää kirjoittamatta tyypillisen pakkisvastauksen "pillua".
En olettaisi, että saisin rahaa. Tuo on ainakin mulle ihan selvä juttu että kadonnut tavara palautetaan omistajalle. Jokin pieni lahja on hyvä idea ja nätti hymy kaupan päälle.

Edellä mainittu viinipullo on hyvä idea. Kai se pullakin on ihan ok. Pieni ele, että löytäjä tietää sinun olevan kiitollinen riittää ihan hyvin.
edit-no täällä olikin muut ihan samaa mieltä.
Kyllä ne erilaiset murteet voittavat stadin slangin epäymmärrettävyydessä 10-0. Viännetään ja kiännetään.