Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Äkkiä apua!

Olen lentämässä huomenna Vantaalta Prahan kautta Sofiaan, e-lipulla. Varausvahvistus pitäisi kuulema olla mukana, mutta printteri ei toimi. Riittääkö, jos otan mukaan varausnumeron? Vai onko tosiaan pakko olla juuri se heidän sähköpostiin lähettämä juttu mukana? Ne tiedothan voi kirjottaa paperille, jos niillä jotain tekee, kuten mistä terminaalista lähdetään ja mihin tullaan?

En viitisisi aamulla ruveta soittelemaan kavereille, josko joku voisi printata mun lipun, kun tulee ylimääräistä lenkuraa matkaan muutenkin, grr.

Äkkiä apua!

Olen lentämässä huomenna Vantaalta Prahan kautta Sofiaan, e-lipulla. Varausvahvistus pitäisi kuulema olla mukana, mutta printteri ei toimi. Riittääkö, jos otan mukaan varausnumeron? Vai onko tosiaan pakko olla juuri se heidän sähköpostiin lähettämä juttu mukana? Ne tiedothan voi kirjottaa paperille, jos niillä jotain tekee, kuten mistä terminaalista lähdetään ja mihin tullaan?

En viitisisi aamulla ruveta soittelemaan kavereille, josko joku voisi printata mun lipun, kun tulee ylimääräistä lenkuraa matkaan muutenkin, grr.

Mä en ole ottanut edes varausnumeroa koskaan mukaan, pelkkä passi riittää myös. Joten ei hätää :)

Muna. Jos siis kana kehittyi jonkinlaisesta krokotiilinkaltaisesta liskosta pikkuhiljaa evoluution seurauksena. Sukupolvi sukupolvelta tapahtui muuntumista, kunnes eräänä päivänä munasta kuoriutui eliö, joka täytti kanan tunnusmerkit.

Muunnutaanko mekin pikkuhiljaa evoluution seurauksena? Päät varmaan rupee kasvaan niin mahtuu isommat aivot.

Mikä MacGyver on? Mitä hän siis tekee ja miksi hän aina pelastaa maailmaa? Mitä Phoenix -säätiö oikein tekee?

Eli siis miksi MacGyver tekee mitä sitten ikinä missäkin jaksossa tekee? Saako hän palkkaa sellaisesta?

[nelo];1696796 sanoi:
Mikä MacGyver on? Mitä hän siis tekee ja miksi hän aina pelastaa maailmaa? Mitä Phoenix -säätiö oikein tekee?

Eli siis miksi MacGyver tekee mitä sitten ikinä missäkin jaksossa tekee? Saako hän palkkaa sellaisesta?

MacGyver on Phoenix-säätiön agentti. Oiskoha ollu 2 viikkoo sitte ku macgyver mainitsi että säätiö maksaa kaikki sen kulut. MacGyver pelasraa maailman koska hän PYSTYY siihen :hyper:

MacGyver on Phoenix-säätiön agentti. Oiskoha ollu 2 viikkoo sitte ku macgyver mainitsi että säätiö maksaa kaikki sen kulut. MacGyver pelasraa maailman koska hän PYSTYY siihen :hyper:

Tottakai hän pystyy siihen. :D

Mutta mikä tuo Phoenix säätiö sitten oikein on? Onko tuollaisia maailmanpelastajajärjestöjä enemmänkin?!

Muunnutaanko mekin pikkuhiljaa evoluution seurauksena? Päät varmaan rupee kasvaan niin mahtuu isommat aivot.
Muunnutaan. Itse olen kyll huomannut lähipiiristäni, että lähinnä kaikenmaailman reppanat lisääntyy, joten jos tulevaisuudessa ei tähän tule muutosta, niin sitten ihmisten kehitys mennee entistä enemmän näitten reppanoiden suuntaan.

Mä olen lukenut jostain tiedelehdestä, että ihmisen aivot todella muuntuvat suuremmiksi pikkuhiljaa vuosi vuodelta, osittain syystä että vauvan ei ole enää aivan pakko mahtua synnytyskanavasta ulos, vaan keisarileikkauksella on mahdollista synnyttää isommatkin pääkopat.

Vetoketju on jumissa. Onko tuohon mitään kotikonsteja vai menenkö näyttämään liikkeeseen?

:itku:

Liitteet

• zipperi1.webp
    zipperi1.webp
    71,6 KB · Katsottu: 170
  • zipperi2.webp
    zipperi2.webp
    72,1 KB · Katsottu: 172
Pitää vaa helvetist riuhtoo nii kyllä se siitä :D
Toimii aina.

tod näk ei ole tyhmä kysymys mutta kaiken varlta tänne niin ei nolaa itseään ehkä niin pahasti:

alkoi yhtäkkiä huomattava lihassärky etureiden puolessavälissä vasemmassa jalassa. jalka ei ole turvonnut eikä jalka ole kylmä/kuuma vaan muuten ihan normaali kipua lukuunottamatta. venyttely ei tunnu vaikuttavaan ainakaan kovin nopeasti kivuntuntemukseen, koska lihas on tiukimmillaan polven kohdilta ja venytys ottaa vain sinne.

mikä on todennäköisyys, että särky on normaalia lihaskipua, ja mikä on todennäköisyys sille että se on veritulppa/alien/vast systeemi?

1. Saako ihmiset eri tavalla mustelmia? Mitkä asiat näiden tulon helppouteen/vaikeuteen vaikuttaa ominaisuuksien osalta, eli vaikuttaako esim. rasvaprosentti, poikkijuovaisen kudoksen määrä, verityyppi tms?
Kyllä tosiaankin saavat. Mulla on vaimo sellainen, että se on jatkuvasti mustelmilla käsistä ja jaloistakin, eikä kuitenkaan ole sen riskialttiimmassa työssä kuin kaupassa. Ja näyttää että molemmat tyttäret ovat perineet hänen mustelma-alttiutensa. Usein eivät edes tiedä mistä kolhaisusta mustelmat ovat peräisin. Itselleni ei mustelmia tule erityisen helposti ja kun tulee, tiedän yleensä melko tarkkaan mistä johtuvat.

Mistä tuo mustelma-alttius johtuu, siitä mulla ei ole minkäänlaista käsitystä. Omakohtaisesti arvelisin, että ainakaan kehon rasvaprosentti ei siihen vaikuta. Muistaakseni veriryhmätkin ovat itselläni, vaimolla ja lapsilla samat, joten niidenkään erilaisuudesta ei ole kysymys ainakaan meidän perheen tapauksessa.

Epäilen vahvasti. Valintapaine länsimaisessa yhteiskunnassa on aika pieni.

Back
Ylös Bottom