Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OnnistuuVoikos mielestänne pahvikortilla tehä näitä sekotustemppuja(riffle yms)?
Pitäisi siirtyä. Tosin kokemusta vain Nordeasta.
Ok, thx poijaat. Toiv. siirtyy.Ainakin Nordealla, OP:lla ja Sammolla pitäis siirtyä..
Itsekin Copageja käytän ja on kyllä hinta-laatusuhteeltaan todella hyvät kortit, jos verrataan esim. puolet kalliimpiin KEMeihin. Pahvikorteilla on tosiaan paljon vaikeempi tehdä mitään, kun ne ei taivu, tai jos taipuu niin jää siihen muotoon.Ite käytän Copagin muovikortteja, parhaat sekoittaa ja jakaa.
Eikä pahvikorteilla todellakaan ole sama värkätä, kuin kunnon korteilla...

Sit vielä että mimmoset postikulut tulee jos tilailee tommoset? Kiitos![]()
http://www.valttikortti.fi/catalog/...d=123&osCsid=7534fc930c6f93d183a4988e96165c0dhttp://www.pokershop.fi/copag-plastic-bridge-double-deck-p-66.html
Tuommosetkos teillä? Noita vähän katellu ja miettiny, aika kalliita kyllä mutta hintansa arvosia? Myydäänkös vaikka täällä Kouvolassa tai Kouvolan suunnalla tuommosia ja mistä kantsis etsiä? Sit vielä että mimmoset postikulut tulee jos tilailee tommoset? Kiitos![]()

Bring it on.Mitä toi Zetterberg sanoo Teemulle takaisin tossa NHL 08-mainoksessa?
1. Saako ihmiset eri tavalla mustelmia? Mitkä asiat näiden tulon helppouteen/vaikeuteen vaikuttaa ominaisuuksien osalta, eli vaikuttaako esim. rasvaprosentti, poikkijuovaisen kudoksen määrä, verityyppi tms?
2. Minkä ihmeen takia jotkut ihmiset keräilee kaasunaamareita?
1. Saako ihmiset eri tavalla mustelmia? Mitkä asiat näiden tulon helppouteen/vaikeuteen vaikuttaa ominaisuuksien osalta, eli vaikuttaako esim. rasvaprosentti, poikkijuovaisen kudoksen määrä, verityyppi tms?
2. He ovat kokeneet syntyessään hapenpuutetta tai jotain muuta freudilaista ja nyt he alitajuisesti pyrkivät varmistamaan hapensaantinsa aikuisena.
Musta tuntuu(MuTu) että veren trombosyyttien määrä on aika ratkaisevassa asemassa mustelmien määrän ja laadun suhteen.1. Saako ihmiset eri tavalla mustelmia? Mitkä asiat näiden tulon helppouteen/vaikeuteen vaikuttaa ominaisuuksien osalta, eli vaikuttaako esim. rasvaprosentti, poikkijuovaisen kudoksen määrä, verityyppi tms?
Tilanne on nyt tämä; olen hukannut avaimeni, enkä pääse etsimään niitä, sillä jos poistun kotoa en pääse takaisin sisälle. Ainakaan maksamatta sitä maksua jonka joka kyrpiintynyt kiinteistöhuoltaja tulee perimään avatessaan ovea.
Olin Sports Bar Hat Trickissä, Eerikinkatu 14, käymässä eilen, joten on mahdollista että avaimet jäi sinne. Netissä, tai 118-numeropalvelulla ei ole ko. paikan puhelinnumeroa. Miten sinne voisi mahdollisesti saada yhteyden ilman että itse käy paikan päällä? Ei kai baari voi olla olemassa ilman puhelinnumeroa...
pyydä kaveri tai perheen jäsen siksi aikaa kotiisi kun käyt siellä?
Tilanne on nyt tämä; olen hukannut avaimeni, enkä pääse etsimään niitä, sillä jos poistun kotoa en pääse takaisin sisälle. Ainakaan maksamatta sitä maksua jonka joka kyrpiintynyt kiinteistöhuoltaja tulee perimään avatessaan ovea.
Olin Sports Bar Hat Trickissä, Eerikinkatu 14, käymässä eilen, joten on mahdollista että avaimet jäi sinne. Netissä, tai 118-numeropalvelulla ei ole ko. paikan puhelinnumeroa. Miten sinne voisi mahdollisesti saada yhteyden ilman että itse käy paikan päällä? Ei kai baari voi olla olemassa ilman puhelinnumeroa...
Tämän: http://omakaupunki.hs.fi/mesta/115059/Hat+Trick mukaan paikka tunnetaan myös nimellä Bar Stuff (jossa myös minä olen näin ollen käynyt), ja jonka puh: 09-608 826
Tai sitten pyydät/käsket ystävän/poikaystävän sinne paikan päälle kyselemään!