Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Voikos mielestänne pahvikortilla tehä näitä sekotustemppuja(riffle yms)?
Ei vaan luonnistu millään, pitäs ostaa jotkuu muovikortit varmaankin.
Paras merkki? :D

e. tai mitä nyt ite käytätte

Ite käytän Copagin muovikortteja, parhaat sekoittaa ja jakaa.
Eikä pahvikorteilla todellakaan ole sama värkätä, kuin kunnon korteilla...

Ite käytän Copagin muovikortteja, parhaat sekoittaa ja jakaa.
Eikä pahvikorteilla todellakaan ole sama värkätä, kuin kunnon korteilla...
Itsekin Copageja käytän ja on kyllä hinta-laatusuhteeltaan todella hyvät kortit, jos verrataan esim. puolet kalliimpiin KEMeihin. Pahvikorteilla on tosiaan paljon vaikeempi tehdä mitään, kun ne ei taivu, tai jos taipuu niin jää siihen muotoon.

http://www.pokershop.fi/copag-plastic-bridge-double-deck-p-66.html

Tuommosetkos teillä? Noita vähän katellu ja miettiny, aika kalliita kyllä mutta hintansa arvosia? Myydäänkös vaikka täällä Kouvolassa tai Kouvolan suunnalla tuommosia ja mistä kantsis etsiä? Sit vielä että mimmoset postikulut tulee jos tilailee tommoset? Kiitos :)

http://www.pokershop.fi/copag-plastic-bridge-double-deck-p-66.html

Tuommosetkos teillä? Noita vähän katellu ja miettiny, aika kalliita kyllä mutta hintansa arvosia? Myydäänkös vaikka täällä Kouvolassa tai Kouvolan suunnalla tuommosia ja mistä kantsis etsiä? Sit vielä että mimmoset postikulut tulee jos tilailee tommoset? Kiitos :)
http://www.valttikortti.fi/catalog/...d=123&osCsid=7534fc930c6f93d183a4988e96165c0d
Noi on mulla käytös ja voin luvata et hintansa arvoiset. Ostat parit halvat, sit kokeilet näitä niin et muita enää huolikkaan :)

1. Saako ihmiset eri tavalla mustelmia? Mitkä asiat näiden tulon helppouteen/vaikeuteen vaikuttaa ominaisuuksien osalta, eli vaikuttaako esim. rasvaprosentti, poikkijuovaisen kudoksen määrä, verityyppi tms?

2. Minkä ihmeen takia jotkut ihmiset keräilee kaasunaamareita?

1. Saako ihmiset eri tavalla mustelmia? Mitkä asiat näiden tulon helppouteen/vaikeuteen vaikuttaa ominaisuuksien osalta, eli vaikuttaako esim. rasvaprosentti, poikkijuovaisen kudoksen määrä, verityyppi tms?

2. Minkä ihmeen takia jotkut ihmiset keräilee kaasunaamareita?

1. En oikein tiedä.

2. He ovat kokeneet syntyessään hapenpuutetta tai jotain muuta freudilaista ja nyt he alitajuisesti pyrkivät varmistamaan hapensaantinsa aikuisena.

Ainakin veren hyytymistekijät vaikuttavat siihen, miten helposti mustelmia tulee.

2. He ovat kokeneet syntyessään hapenpuutetta tai jotain muuta freudilaista ja nyt he alitajuisesti pyrkivät varmistamaan hapensaantinsa aikuisena.

Onko hapen puute freudilaista? Ilmeisesti siis on, tahdonkin nyt kysyä, mitä on freudilainen?

Musta tuntuu(MuTu) että veren trombosyyttien määrä on aika ratkaisevassa asemassa mustelmien määrän ja laadun suhteen.

Tilanne on nyt tämä; olen hukannut avaimeni, enkä pääse etsimään niitä, sillä jos poistun kotoa en pääse takaisin sisälle. Ainakaan maksamatta sitä maksua jonka joka kyrpiintynyt kiinteistöhuoltaja tulee perimään avatessaan ovea.

Olin Sports Bar Hat Trickissä, Eerikinkatu 14, käymässä eilen, joten on mahdollista että avaimet jäi sinne. Netissä, tai 118-numeropalvelulla ei ole ko. paikan puhelinnumeroa. Miten sinne voisi mahdollisesti saada yhteyden ilman että itse käy paikan päällä? Ei kai baari voi olla olemassa ilman puhelinnumeroa...

Tilanne on nyt tämä; olen hukannut avaimeni, enkä pääse etsimään niitä, sillä jos poistun kotoa en pääse takaisin sisälle. Ainakaan maksamatta sitä maksua jonka joka kyrpiintynyt kiinteistöhuoltaja tulee perimään avatessaan ovea.

Olin Sports Bar Hat Trickissä, Eerikinkatu 14, käymässä eilen, joten on mahdollista että avaimet jäi sinne. Netissä, tai 118-numeropalvelulla ei ole ko. paikan puhelinnumeroa. Miten sinne voisi mahdollisesti saada yhteyden ilman että itse käy paikan päällä? Ei kai baari voi olla olemassa ilman puhelinnumeroa...

pyydä kaveri tai perheen jäsen siksi aikaa kotiisi kun käyt siellä?

pyydä kaveri tai perheen jäsen siksi aikaa kotiisi kun käyt siellä?

Sukulaiset on mun omissa valmistumisjuhlissa... joissa en nähtävästi itse ole. On pikkasen huono olo, oon saanut jonkun vatsajutun, ei viitsisi poistua vessan läheltä.
Jos edes baarimikon tai baarin omistajan nimen saisi niin voisi etsiä kännynumeron ja soittaa.

Muiden apuun turvautuminen olisi sitten viimeinen kikka. Ne avaimet kun voi olla ihan missä vaan.

Ja mitään hajua kellään, miten saa yhteyden Eerikinkadun Siwaan? Onko kaupoilla omat puhelinnumerot? :lol2:
E: Siwan numero löydetty. Hat Trick Sports Bar yhä numeroton...

Tämän: http://omakaupunki.hs.fi/mesta/115059/Hat+Trick mukaan paikka tunnetaan myös nimellä Bar Stuff (jossa myös minä olen näin ollen käynyt), ja jonka puh: 09-608 826

Tai sitten pyydät/käsket ystävän/poikaystävän sinne paikan päälle kyselemään!

Tämän: http://omakaupunki.hs.fi/mesta/115059/Hat+Trick mukaan paikka tunnetaan myös nimellä Bar Stuff (jossa myös minä olen näin ollen käynyt), ja jonka puh: 09-608 826

Tai sitten pyydät/käsket ystävän/poikaystävän sinne paikan päälle kyselemään!

Katos! Tuo puhelinnumero ei toimi, ja http://www.stuff.fi/ -sivujen mukaan Bar Stuff on lopettanut toimintansa. Mutta tuolla nimellä voisin kysäistä jälleen 118-numeropalvelusta. Kiitos vinkistä!

Poikaystävä ottaa päikkärit. Mutta ehkä sen jälkeen sen tekee mieli mennä kävelylle sporttibaariin kyselemään sössivän tyttöystävänsä avaimia.

Vitsi mä en haluaisi soittaa Eerikin Pippuriin kyselläkseni avaimia... :lol2:

Back
Ylös Bottom