Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jatketaa vielä koira-teemalla :D Onks kukaa koskaa risteyttäny oikeasti Chihuahuaa ja Saksanpaimenkoiraa, ja jos perustais kennelin tuottamaa tälläisiä doggieita, niin mitäs luulette myiskös ne hyvin?

Tottahan kumihuput pitää aina laittaa päällimmäiseksi. Minusta asia osoittaa tietynlaista ylpeyttä tyyliin: "MINÄ saan tänään pillua!! Saattekos te muut?!" :hyvä:
Ei kai kortsujen osto vielä ole mikään tae pillun saamisesta sinä tai minään muunakaan päivänä.

Mitä te noita koirajuttuja mietitte? Paljon mielenkiintoisempi olisi joku krokotiilin ja marsun risteytys. Jätkillä ei oo yhtään kunnianhimoa.

Mitä te noita koirajuttuja mietitte? Paljon mielenkiintoisempi olisi joku krokotiilin ja marsun risteytys. Jätkillä ei oo yhtään kunnianhimoa.

Kroksu, tai kansanomaisella nimellä tunnettu martiili on itse asiassa yksi pohjoisen Etelä-Amerikan vaarallisimpia lihansyöjiä. Sen luonnollinen habitaatti on juoksupyörä.

No, mutta paljonkohan Legoja on mahtanut mennä imureihin ja siitäkautta jemma-nimiseen paikkaan siitä lähtien, kun Legoja on valmistettu.
Saisikohan niillä aikaiseksi montakin muovimajaa, savimajoihin kyllästyneille etelän asukeille ja kukakohan jaksaisi tehdä hyvän työn ja alkaa kaivamaan kaatopaikkoja.

Ps. En tiedä, että onkohan etelän asukit kyllästyneet savimajoihin, mutta luulisin muovisen Lego-majan pitävän tuulen ja veden paremmin asunnon ulkopuolella.

ja feikki edit: Ketäköhän kiinnostaa edes, miten siellä asuataan ja miten paljon Legoja on edes kadonnut, kun niitä saa uusia kaupasta.

Mun huone kuhisee nyrkinkokosia lukkeja, mitä mä teen niille?!:eek: Kissakaan ei syö niitä. Just yks aamu heräsin kun tommoinen kaveri oli siinä tyynyllä vieressä ja tänä aamuna se sitten kiipesi jo kättä pitkin:wtf:.

Mun huone kuhisee nyrkinkokosia lukkeja, mitä mä teen niille?!:eek: Kissakaan ei syö niitä. Just yks aamu heräsin kun tommoinen kaveri oli siinä tyynyllä vieressä ja tänä aamuna se sitten kiipesi jo kättä pitkin:wtf:.

tapa ne?

1. Tee niistä hansikkaita
2. Syö ne itse, miks just kissan pitäs moiseen alentua

Hyi hitto! Eilisessä hesarissa oli juttua kaikista öttiäisistä jotka tunkeutuu asuntoihin sun muihin nyt kun ulkona on vilposta tms. Siellä puhuttiin tekstiiliöttiäisistä ja elintarvikeöttiäisistä, ja ettei niistä mitään harmia ole mutta ne on aika oksettavia. Olisko siinä neuvottu imuroimaan noi kaikki ötökät ja niiden munat/toukat ja heittämään pölypussi pois, ja jos se ei auta niin ottaa taloyhtiöön tai johonkin ötökkähävittäjään yhteyttä. Inhottavia kaiken maailman pienoiselukat

Miten olis siivous :dance:

Meikäläisempä kissalle kyllä maistuu. Jahtaa ihan kaikkea mikä liikkuu.. :D Meinas se ampiaisenkin popsia tossa eräs ehtoo mutta onneks ehin väliin.

Just näin. Mä taisin syödä jotain tosi huonoa (itsetekemiä sämpylöitä...) ja maha heitti ihan häränpyllyä. Olo on tosi heikko ja huono ja tärisevä ja hikoileva. Ja kohta olisi viimeistään lähdettävä juhliin, kaveri on vuokrannut jonkun tilan. Onkohan jotain nopeeta keinoa jolla saisi aikaan hyvän ja vahvan olon? Auttaskohan palkkari..?
Tää siiderin lipittäminen tuskin auttaa jos on nestehukkaa... Jestas mikä olo, tästä ei varmaan hyvä seuraa.

Aaarggh! Hjälppii!! Mun tietokoneen näyttö on muuttunu keltaiseksi. Millä asetuksilla sen saa taas valkoiseksi? (mozilla/word)

Siirtyykö raha saman pankin tililtä toisella samantien ajasta ja päivästä riippumatta?

Back
Ylös Bottom