Mitä toi Zetterberg sanoo Teemulle takaisin tossa NHL 08-mainoksessa?
Olisko ihan vaan "ja".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä toi Zetterberg sanoo Teemulle takaisin tossa NHL 08-mainoksessa?
Ei kai kortsujen osto vielä ole mikään tae pillun saamisesta sinä tai minään muunakaan päivänä.Tottahan kumihuput pitää aina laittaa päällimmäiseksi. Minusta asia osoittaa tietynlaista ylpeyttä tyyliin: "MINÄ saan tänään pillua!! Saattekos te muut?!" :hyvä:
Ihan saletisti ollut Leppäsen Keke tai Martikainen. Äijät on sen verran pelimiehen oloisia, että virtaa riittää varmasti paitsi maikkarissa mutta myös makkarissa.
Mitä te noita koirajuttuja mietitte? Paljon mielenkiintoisempi olisi joku krokotiilin ja marsun risteytys. Jätkillä ei oo yhtään kunnianhimoa.
Mun huone kuhisee nyrkinkokosia lukkeja, mitä mä teen niille?!Kissakaan ei syö niitä. Just yks aamu heräsin kun tommoinen kaveri oli siinä tyynyllä vieressä ja tänä aamuna se sitten kiipesi jo kättä pitkin:wtf:.
Mun huone kuhisee nyrkinkokosia lukkeja, mitä mä teen niille?!Kissakaan ei syö niitä. Just yks aamu heräsin kun tommoinen kaveri oli siinä tyynyllä vieressä ja tänä aamuna se sitten kiipesi jo kättä pitkin:wtf:.
Miten olis siivous :dance:Mun huone kuhisee nyrkinkokosia lukkeja, mitä mä teen niille?!Kissakaan ei syö niitä. Just yks aamu heräsin kun tommoinen kaveri oli siinä tyynyllä vieressä ja tänä aamuna se sitten kiipesi jo kättä pitkin:wtf:.

Siirtyykö raha saman pankin tililtä toisella samantien ajasta ja päivästä riippumatta?
Ainakin Nordealla, OP:lla ja Sammolla pitäis siirtyä..Siirtyykö raha saman pankin tililtä toisella samantien ajasta ja päivästä riippumatta?