Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

mitäs haittavaikutuksia on jos ottaa buranaa enemmän mitä paketis suositellaan? vatta sekasin?

Noudata annettuja annossuosituksia. Suurilla annoksilla ei lisäänny enää lääkkeen kipua/tulehdusta helpottava teho, vaan haittavaikutukset. Ja joskus niillä voi kyllä olla huonojakin seurauksia.

Yleisin haittavaikutus on ruoansulatuskanavan ärsytys eli vatsakivut, pahoinvointi, oksentelu, närästys, ripuli ym. Haittavaikutukset lisääntyvät lääkkeen annoksen suuretessa (ja pidempiaikaisessa käytössä).

Ei myöskään saa käyttää sekaisin erilaisia tulehduskipulääkkeitä. Jos siis syöt buranaa niin syöt sitten pelkästään sitä. Toisinaan lisänä voi ottaa parasetamolia eli Panadol (siinäkin maksimiannokset on aika tarkat (n. 3000mg vrk), koska on maksatoksinen ja sekin ominaisuus lisääntyy alkoholin kanssa.)

Jos laittaa lehden paperikeräykseen, kuuluuko siitä ensin poistaa metalliset niitit?
Entäs onko ok laittaa paperikeräykseen kirjekuoret, joissa on muovinen osoiteaukko?

En ole ennen roskia lajitellut.

Jos laittaa lehden paperikeräykseen, kuuluuko siitä ensin poistaa metalliset niitit?
Entäs onko ok laittaa paperikeräykseen kirjekuoret, joissa on muovinen osoiteaukko?

Joskus olin lukevinani asiasta jotakin artikkelia ja vastus on: saa laittaa kierrätykseen kirjeet jossa hieman muovia ja lehdet jossa niittejä ym.

kunhan et unohda panssarivaunuja/vast sinne lehden väliin tai jäteöljyjä kirjekuoreen, ei tartte rueta kauheesti hifistelemään.

kannattaa vähän arvioida että jos esineen materiaalista suurin osa on paperia, se kannattaa pistää paperikeräykseen. jos on vaikka fifti fifti, se "paperin" kärrääminen ja käsittely saastuttaa enemmän kun se, että suoraan viskaa sekajätteeseen.

Jotenkin muistelisin, että lehdet, kuoret jne. mitä on postilaatikosta tullut sisään voi laittaa paperinkeräykseen? En nyt tarkoita mitään kuplamuovikuoria tai cd-ostos-pahvilootia, vaan sellaisia jotka ovat, no, paperia. Näin olen ainakin itse tehnyt eikä tähän ikään mennessä ole tullut sanomista miltään taholta.

Jotenkin muistelisin, että lehdet, kuoret jne. mitä on postilaatikosta tullut sisään voi laittaa paperinkeräykseen? En nyt tarkoita mitään kuplamuovikuoria tai cd-ostos-pahvilootia, vaan sellaisia jotka ovat, no, paperia. Näin olen ainakin itse tehnyt eikä tähän ikään mennessä ole tullut sanomista miltään taholta.

joo voihan ne laittaa, mutta lopulta päätyvät kuitenkin sekajätteeseen. helpointa tietenkin työntää kaikki luukusta tullut yhdessä mytyssä paperinkeräykseen, eikä se missään nimessä väärin ole.

Ok, kiitokset! Jätetään sitten panssarivaunut ja tykistöt laittamatta paperikeräykseen.

joo voihan ne laittaa, mutta lopulta päätyvät kuitenkin sekajätteeseen. helpointa tietenkin työntää kaikki luukusta tullut yhdessä mytyssä paperinkeräykseen, eikä se missään nimessä väärin ole.

Siis häh? Meinaatko, että niitit pitää poistaa lehdistä ja aikakauslehdistä nuolla kiiltävä pinta pois, etsiä jonkun ei-tilatun lehden välistä tilauskuponki ja poistaa se tahmea liimaklöntti? Kyllä nyt sen verran varmaan tajuaa itse kukin, että jos Katson mainoksen välissä on tussi niin ei sitä paperinkeräykseen laiteta. Tosin en laita mitään noita kuoressa tulevia mainoksia sellaisenaan, koska niissä on nimitietoja, mutta joku raja sen lajittelun kanssa.

Siis häh? Meinaatko, että niitit pitää poistaa lehdistä ja aikakauslehdistä nuolla kiiltävä pinta pois, etsiä jonkun ei-tilatun lehden välistä tilauskuponki ja poistaa se tahmea liimaklöntti? Kyllä nyt sen verran varmaan tajuaa itse kukin, että jos Katson mainoksen välissä on tussi niin ei sitä paperinkeräykseen laiteta. Tosin en laita mitään noita kuoressa tulevia mainoksia sellaisenaan, koska niissä on nimitietoja, mutta joku raja sen lajittelun kanssa.

en meinaa. niin kuin jo aikaisemmin sanoin: jos on yli puolet paperia -> paperinkeräykseen. jos ei -> sekajätteeseen.

ei lajittelua
ei räpläämistä

e: tuleepas lajittelua :D
mutta sen hoitaa summamutikassa hyvin nopeasti.

ee: ja ei kannata yrittää nuolla sitä kiiltävää pintaa, siinä on kaiken maailman kakkendaalia kuten kalkkia yms.

Ei vissiin taida paljon vällykäärmeelle käyttöä siellä päässä?

Äläs nytten:D. Jätin tarkoituksella seksuaaliset merkitykset pois. Olihan ne jätetty jo miehen vastaavien ruumiinosien käsittelystä pois. Eli mies ei voi imettää, muuten aika sama.

Ps. päässä ei ole käyttöä sille. Kai.

E: Mitä tarkoittaa kun näin unessa jonkun paidassa lukevan minulla on 26cm poikaystävä?:lol2: Siis muuta kuin ilmiselvä? Sit olin pettynyt ku kerroin tän vaimolle ja se oli joku ikivanha läppä.

"my gf has a 12" bf"

edit. ossipena, mää ajattelin että olit jotenkin sarkastinen ja mun lajittelumenetelmä liian alkeellinen :D . Sen siitä saa.

haha :D

joo ei siinä mitn. eipä kauheesti keräyspaperin jatkokäyttöä auta se, että poistaa kaikki niitit yms kun siitä paperista pitää kuitenkin tehdä mössöä josta erotellaan kaikki matkan aikana joukkoon tulleet pikkukivet, roskat, liian monta kertaa käytetty puukuitu jne jne pois ennen hyötykäyttöä.

BoneFish sanoi:
Ja sitten bonuskysymys, että kuka ampui Lesterin siinä American Beautyn lopussa?
bonus: naapurin mies. muistaakseni, viimenäkemästä on jo reilusti aikaa.
Mikä todistaa että se oli juuri se naapurin mies? En tiedä onko se jätetty tahallaan avoimeksi, mutta mahdollisia ampujiahan ovat: naapurin mies, Lesterin vaimo ja se friikkijätkä.

Mikä todistaa että se oli juuri se naapurin mies? En tiedä onko se jätetty tahallaan avoimeksi, mutta mahdollisia ampujiahan ovat: naapurin mies, Lesterin vaimo ja se friikkijätkä.

http://www.youtube.com/watch?v=sYrgHju3d-E

friikkijätkä on muijan kanssa sängyssä kun laukaus kuuluu. 59sekunnin kohdalla kuuluu laukaus kun lesterin vaimo kävelee ulkona. ja naapurin miehellä on paita veressä ja valkoiset hanskat kädessä sekä ase puuttuu seinältä. jos naapurin mies ei ampunut lesteriä niin miksi verta? tuskimpa jätkä olisi ruumiiseen koskenut enää.

Back
Ylös Bottom