Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No, kyllä minä tämän näkisin sillä viisii, että kun niillä ei alunperinkään ole ollut mitään tarkoitusta, niin miksipä niitä myöhemminkään enää tarvittaisiin. Että voit huoletta minun sanaani luottaen lähteä sinne nänninpoistoleikkaukseen. Lupaathan laittaa sitten :kuvia: tuonne "Repesin, hauskoja kuvia netistä" -ketjuun :D

Viimeksi muokattu:
No, kyllä minä tämän näkisin sillä viisii, että kun niillä ei alunperinkään ole ollut mitään tarkoitusta, niin miksipä niitä myöhemminkään enää tarvittaisiin. Että voit huoletta minun sanaani luottaen lähteä sinne nänninpoistoleikkaukseen. Lupaathan laittaa sitten :kuvia: tuonne "Repesin, hauskoja kuvia netistä" -ketjuun :D
:D Juu, lupaan pitää teidät ajan tasalla projektista. Varmaan voisi ottaa yhteyttä tuonne Human Upgradesiin, ne kun tekevät kaikkia tuollaisia tuunauksia.. :rolleyes:

multinipple1.jpg

Pahoitteluni offtopicista. Jään haaveilemaan nännittömistä rinnoista. Itselläni.

Mistä näkee paljon maksaa puhelut ja tekstiviestit ulkomaille?

Edit. puhelujen hinnat löysin jo oman operaattorin sivuilla, mutta mites tekstiviestit?

Mistä näkee paljon maksaa puhelut ja tekstiviestit ulkomaille?

Edit. puhelujen hinnat löysin jo oman operaattorin sivuilla, mutta mites tekstiviestit?

Tekstiviestit Suomesta ulkomaille on normaalihintaisia.

syyllistynkö mihinkään jos savuttelen julkisella paikalla hätäsoihdun kanssa? rapsahtaako tuollaisesta sakot? ajattelin jos vaikka abirekkaan nappaisi muutaman soihdun.

IMG_1531.jpg

Onko kaikissa maihareissa "pituutta nostava" pohja?:david:

Mikäs se mesta on mihin pitää ilmoittaa tietonsa niin noi saatanan puhelinmyyjät ei enää soittele ?

Itse tein ilmoituksen puhelintarjonnan rajoituksesta Suomen Suoramarkkinointiliittoon vuonna 2004 enkä muista, milloin olisi viimeksi joku puhelinmyyjä soitellut.

Edit: Kas prkl. Tuohan raukeaa kolmen vuoden päästä kiellon tekemisestä. Pitääkin ilmeisesti uusia kielto hetimiten.

Millä todennäköisyydella mies vastaa kielteisesti kosittaessa?

Tilastollisesti asiahan on niin, että 93.8% suomalaisista miehistä suostuvat. Ulkomailla tilanne on hiemen heikompi. Mm. Saksassa lukema on vain 88,4% ja Ruotsissa hätkähdyhttävän alhainen 35,7%.

Millä todennäköisyydella mies vastaa kielteisesti kosittaessa?

Sun pitäis varmaan parhaiten tietää ne todennäköisyydet...jos tietenkin kyse on sun miehestä. Yksilöllistä. Jos kuitenkin mietitään niin, että mua kosittaisiin tällä hetkellä niin juoksisin lujaa karkuun.

Idea naisen kosimisesta ylipäänsä on sekin vähän niin ja näin. Mielummin se olisin minä joka kosisi...En kuitenkaan ole vahva avioliiton kannattaja joten ehkä mä olen väärä ihminen vastaamaan.

Kiva kuulla kuitenkin, että sulla pyyhkii hyvin. Tämä edelleen sillä oletuksella, että me puhutaan sun kosimisesta.;)

Sun pitäis varmaan parhaiten tietää ne todennäköisyydet...jos tietenkin kyse on sun miehestä. Yksilöllistä. Jos kuitenkin mietitään niin, että mua kosittaisiin tällä hetkellä niin juoksisin lujaa karkuun.

Idea naisen kosimisesta ylipäänsä on sekin vähän niin ja näin. Mielummin se olisin minä joka kosisi...En kuitenkaan ole vahva avioliiton kannattaja joten ehkä mä olen väärä ihminen vastaamaan.

Kiva kuulla kuitenkin, että sulla pyyhkii hyvin. Tämä edelleen sillä oletuksella, että me puhutaan sun kosimisesta.

Kyl kyl, itsestäni puhun. No, en nyt ole ihan just kosimassa, mutta kovasti teen ajatustyötä kuitenkin. Enkä nyt jaksa tähän sen kummempia taustoja selitellä, mutta karkuun se tuskin juoksee. Voihan olla, että se menee ihan hiljaiseksi eikä puhu enää mitään!;)

Manson tulee suomeen ja meikäläinen tietysti myöhässä lippujen oston suhteen. :david: Eli lippupalvelussa on enää F3 katsomoon paikkoja jäljellä. Onko nuo kuinka paskat paikat vai näkeekö tuolta hyvin?

Edit: Mielipiteitä kaivataan myös E4 ja C2 katsomoista, kiitos.

Kyl kyl, itsestäni puhun. No, en nyt ole ihan just kosimassa, mutta kovasti teen ajatustyötä kuitenkin. Enkä nyt jaksa tähän sen kummempia taustoja selitellä, mutta karkuun se tuskin juoksee. Voihan olla, että se menee ihan hiljaiseksi eikä puhu enää mitään!;)

En mäkään usko, että se karkuun juoksee.
Voihan se olla, että jos te olette samalla aaltopituudella ton asian suhteen niin myös hän miettii kosimista. Miehillä myös saattaa olla hieman pidemmät piuhat ton asian suhteen kuin naisilla joten en tiedä.:D

Osaisiko joku suositella hyvää ja EDULLISTA hotellia Helsingistä. Tarkoitus olisi käydä katsomassa joulukuussa Marilyn Mansonia Helsingin jäähallissa ja jäädä sen jälkeen yöksi Helsinkiin. Sijainti jäähallin läheisyydessä tietysti plussaa.

Osaisiko joku suositella hyvää ja EDULLISTA hotellia Helsingistä. Tarkoitus olisi käydä katsomassa joulukuussa Marilyn Mansonia Helsingin jäähallissa ja jäädä sen jälkeen yöksi Helsinkiin. Sijainti jäähallin läheisyydessä tietysti plussaa.

Helsingissäkin on nykyään omppuhotelli. Ei tosin jäähallin vieressä mutta eihän sinne mitään järkeä ole jäädäkään. Kai konsertin jälkeen johonkin paariin haluaa, tai jotakin muuta tehdä kuin vaan kipittää nukkumaan. :P

Aivan jäähallin vieressä on stadion hostelli. Kaveriporukalle varmaan aika hyvä, kunnosta & siisteydestä en osaa sanoa.

Miten saa kissankarvat pois päiväpeitoista, sohvasta, lakanoista, vaatteista,yms.
Kaikista kätevin on teippiharja:
teippih02.jpg

Jos on kiire, niin teippirullastakin saa vastaavan (vaikkakin kapeamman, rullan leveydestä riippuen). Imurikin toimii jonkin verran, muttei ole yhtä tehokas; ne viimeiset karvat varsinkin tuntuvat olevan pirullisen tiukassa. Voi myös kokeilla kosteaa rättiä, varsinkin kangaspäällysteisiin huonekaluihin toimii:thumbs:

Back
Ylös Bottom