Onko miehen nänneillä mitään tarkoitusta? Vai ovatko ihan turhat koristeet? Olisiko niiden poistamisella muuta kuin kosmeettinen vaikutus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko miehen nänneillä mitään tarkoitusta? Vai ovatko ihan turhat koristeet? Olisiko niiden poistamisella muuta kuin kosmeettinen vaikutus?
Onko Imatra ainoa paikka missä ei saa ajaa mopolla pyörätiellä?
Laki muuttui jokunen vuosi sitten että mopolla saa ajaa vain noilla "sallittu mopoille" kylttien alla olevilla pyöräteillä. Muuten ei.
[nelo];1679248 sanoi:Vaihtarina: Saako mopoautoilla ajaa pyörätiellä, joka on sallittu mopoille? (Toivottavasti ei)

onko kokemuksia?
Onko ihminen maailman nopein eläin sadalla metrillä kahdella jalalla?
Siis onko mitään eläintä joka kahdella jalalla pieksisi Asafa Powellin sadalla metrillä. Itse en keksinyt ku jonkun strutsin mikä ehkä vois olla.
Edit. Strutsi on nopein kaksijalkainen eläin maapallolla. lähde: Wikipedia.
Edit 2. Vois välillä etsiä ehkä minuutin itsekin tietoa. =)
Edit 3. Toisaalta kysyinkin sadasta metristä, mutta luulisi että strutsi voittaa neljän metrin askelillaan.
Silmiä "väsyttää" koko ajan, tekee mieli pitää niitä vaan kiinni.
Konetta/televisiota en pysty kauaa katsomaan, ja muutenkaan mun silmät ei tunnu kestävän yhtään valoa.
En pysty katsomaan samaan pisteeseen montaakaan sekunttia, tai muuten alkaa heti päätä särkemään.
Näkö mulla pitäis olla ihan ennallaan :/ ei sen kanssa ole ollut mitään ongelmia, en kyllä oo vähään aikaan ollu missään tarkastuksissa.
Aika hankalaa, kun on ylppäritki tässä alla ja pitäs lukea, mutta pitää koko ajan pitää jotain ihmeen räpyttely taukoja ku silmiin melkeen ihan sattuu :O
Pitäskö tästä mennä silmälääkärille? Vai mitä?
Tätä siis jo yli viikon verran. Aluksi ajattelin, että johtuu pelkästä väsymyksestä, mutta ei.
Itellä myös kuivat silmät, ja tuntuisi kuin hiekkaa oisi täynnä, tipoilla lähtee. Pidän jopa koneella ollessani aurinkolaseja, koska muuten kiehuu silmät päähän :Dmitäs haittavaikutuksia on jos ottaa buranaa enemmän mitä paketis suositellaan? vatta sekasin?
Miksi naama on turvoksissa aamuisin vaikka en ole itkenyt tahi ryypännyt? Tai siis lähinnä silmät on turvoksissa.
Mitkä seikat siihen voisi vaikuttaa? Olen nukkunut, syönyt ja juonut mielestäni ihan normaalisti, mutta silti viimeisen viikon aikana joka aamu on silmät turvoksissa. Ei ole koskaan aiemmin ollut tällaista ongelmaa.
Tulevatko raskausarvet treenin aikana, kun lihas menee pumppiin vai pikkuhiljaa?
Ja sitten bonuskysymys, että kuka ampui Lesterin siinä American Beautyn lopussa? :D